Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi

Data: 2018-02-12 22:34:32
Autor: Lord Donald
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi

Szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker pozbędzie się Donalda Tuska. Już w najbliższą środę ma przedstawić ,,wiodącego kandydata", który ma zastąpić szefa Rady Europejskiej w pełnionych przez niego obowiązkach.

https://pikio.pl/juncker-z-hukiem-wyrzuca-tuska-wiemy-kto-go-zastapi/

Szwabska dziwka już się wyeksploatowała. Następne będą wizy na podległe mu antypolskie POsrane gnidy, które wiernie służą frycom plując na nasz kraj. Macie swojego pana fryca POsrane srajdaki, rozpiszcie się tutaj hejtem w kilkudziesięciu wcieleniach. Co z wami fryc zrobi to było do przewidzenia. Podobnie jak za Hitlera jak mu służyliście jako kapo i tak ostatecznie i was wy gazował mimo, że służyliście mu wiernie antypolskie gnidy.

Data: 2018-02-12 15:07:03
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi
Z perspektywy czasu i kolejnych wydarzen dalo sie to przewidziec. Osiem lat wspolpracy folksdojczow przebiegalo dla nich bezbolesnie. Za wysokie stanowisko dla przedstawiciela przekreciarzy z pelo wspolpraca byla jeszcze bardziej owocna. Polska byla kolonia a Polacy niewolnikami. Zachod stracil czujnosc i uwierzyl oszustom w lipne sondaze przed wyborami. Sprawa sie rypla jak wygral PIS. Na poczatku przekreciarze probowali obalic nowy rzad. Ale sie nie dalo. Po dwoch latach zachodni przyjaciele krajowych przekreciarzy stwierdzili ze dzisiejsza opozycja nic juz nie moze. To im zaden Tusk nie jest do niczego potrzebny. Bo najwyzej moze im zalatwic jakies wyroki w polskich sadach. To podziekuja niedlugo Tuskowi za wspolprace i beda sie probowali dogadywac z PISem. Ostatnia glupia rzecza jaka zrobil parlamet chujni bylo odwolanie Czarneckiego, zrobili to z jakiejs zemsty a przy okazji strzelili sobie w obydwa kolana bo wkurwili prezesa. Los Tuska jest przesadzony. A jak wroci do Polski to szybciej czeka go okno, krata i dupa kamrata niz pomniki. Na zachodzie nikt za nim sie nie upomni za to wszyscy beda chcieli o nim zapomniec.

Data: 2018-02-12 19:26:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 13 lutego 2018 00:07:05 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

A jak wroci do Polski to szybciej czeka go okno, krata i dupa kamrata niz pomniki.

A wróci? Przecież może sobie pojechać, gdzie chce i ujadać ile się da zza kordonu.
Nikt go w Europce nie będzie trzymał.

Data: 2018-02-13 11:49:43
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi
Z perspektywy czasu i kolejnych wydarzen dalo sie to przewidziec. Dwa lata wspolpracy katolickich komuchów  przebiegalo dla nich bezbolesnie. Za wysokie stanowisko dla przedstawiciela przekreciarzy z PiSo wspolpraca byla jeszcze bardziej owocna. Polska jest kolonia a Polacy niewolnikami. Wschód stracil czujnosc i uwierzyl oszustom w lipne sondaze przed wyborami. Po dwoch latach zachodni przyjaciele krajowych przekreciarzy stwierdzili ze dzisiejszy rząd nic juz nie moze bo rządzi kurdupel. To im zaden ojciec Mateusz nie jest do niczego potrzebny. Bo najwyzej moze im zalatwic jakies wyroki w polskich sadach. To podziekuja niedlugo prezesowi za wspolprace i beda sie probowali dogadywac z Nowoczesną. Ostatnia dobrą  rzecza jaka zrobil parlamet chujni bylo odwolanie Czarneckiego, zrobili to z jakiejs zemsty za biała róże a przy okazji strzelili PiS-owi w obydwa kolana bo wkurwili cały swiat. Los PiS  jest przesadzony. Pójda na taczki albo wywiezie się ich na Kubę. A jak wrocą do Polski to szybciej czeka go okno, krata i dupa kamrata niz pomniki. Na zachodzie nikt za nim sie nie upomni za to wszyscy beda chcieli o nim zapomniec. Tak mi dopomóż Lenin i inne Staliny.

Data: 2018-02-12 22:50:30
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

Oj boli ciebie dupa jak pis ciebie olał i zruchał niemożebnie :DDDDDDDDDDD
Jak się tam czujesz gdy władza zrobiła sobie z ciebie naczelnego idiotę
:DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-12 22:59:23
Autor: A. Filip
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto zastąpi Schetynę!
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

Tusk wróci do Polski z saksów i zaraz pokona Kaczora! ;-)

Tusku, nasz Tusku
czemuś nas porzucił (na pastwę Kaczora)

--
A. Filip

Data: 2018-02-12 23:10:55
Autor: Lord Donald
W dniu 12.02.2018 o 22:59, A. Filip pisze:
[...]

Tuska to się nie ma co bać, jak wróci to i tak na POsrańców normalni ludzie nie zagłosują. Gorzej jak wrócą do kraju rzesze srajdaków. Do tej pory to tylko szczekali hejtem na kraj, nic czym można było by się przejąć. Ale wracając fala antypolskich fryco podległych nieudaczników może być gorsza niż tysiące muzułmańskich emigrantów w Paryżu. Czasami wydaje mi się, że lepiej przyjąć muzułmańskich uchodźców niż narażać się na powrót tego antypolskiego nieudacznego bydła, które z przed laty w szczęśliwy sposób opuściło nasz kraj.

Data: 2018-02-13 11:44:55
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto zastąpi Schetynę!
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5t3dd$22q$1gioia.aioe.org...
Tuska to się nie ma co bać,

To dlaczego tak pierdzisz ze strachu w gacie? ;-)))

CL

Data: 2018-02-13 04:22:23
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 22:59 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Czarnecki też was bidoków porzucił?

--
stevep

Data: 2018-02-13 11:44:04
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5t196$1u2d$1gioia.aioe.org...
[...]

Widzisz kanalio! I takim sposobem podlegasz pod nową ustawe o IPN. Szkalujesz Polske i Polaka! Tak kanalio! Jesteś gnida i najgorsza swołoczą jaką nosiła ta ziemia. Módl się dziadek by twoja czerowna bozia odpuściła ci grzechy. "Prawda jest juz blisko!".

CL

Data: 2018-02-13 12:15:47
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi

Powinien zastąpic go Ryszard Czarnecki! On zrobi z tymi dziadami porzondek!
Czas najwyższy przewietżyć ten chlew i tylko nasza partia to potrafi bo
wiemy jak trzeba robić z temi komuchami.

Data: 2018-02-13 15:10:58
Autor: stevep
[...]

To zrób porządek z "temi" komuchami swojego typu.

--
stevep

Data: 2018-02-14 03:04:55
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 12:15 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Przecież to z tym kretynem zrobili porządek.

--
stevep

Data: 2018-02-13 13:52:27
Autor: mrbluesky.pl
Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi
Tuskosierota POjedzie do Kulczyka na Cypr sie POcieszyc?

Data: 2018-02-14 07:06:29
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
pajac <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomości
Tuskosierota POjedzie do Kulczyka na Cypr sie POcieszyc?

A ty biedaku musisz własną ręką ;-)

CL

Data: 2018-02-13 13:59:29
Autor: LonWo
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! Wiemy kto go zastąpi.
[...]

Zrobiłeś z igły widły, dokładnie w stylu PiSdziakowskim.
Sam PiSKurski by się nie postydził.
Dla PiSdziaków w sam raz.

Nie chodzi o wyrzucanie Tuska.

Na końcy tego artykułu jest napisane :

- Europa działałaby lepiej, jeśli połączylibyśmy stanowiska przewodniczących
Rady Europejskiej i Komisji Europejskiej - nawoływał jeszcze kilka miesięcy
temu Junkcer.

Jednak czas mijał, a propozycja jego pomysłu nie została więcej podnoszona.
Teraz okazuje się, że już w najbliższą środę eurodeputowani mają ponownie
debatować nad tą kwestią.

Data: 2018-02-13 12:13:24
Autor: jacekbialy80
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! Wiemy kto go zastąpi.
Z pewnością nikt go z żadnym hukiem nie będzie wyrzucał, ale... Po prostu Tusk przestaje być popularny w Polsce, więc staje się niepotrzebny Angeli Merkel. A jeśli tak, to traci jej protekcję w strukturach UE, gdzie już zauważono jego wrodzone lenistwo i ostentacyjny tumiwisizm. Dlatego szukają delikatnego sposobu, aby się go pozbyć.  IMHO do Polski już nie wróci.

JB

Data: 2018-02-13 13:30:40
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! Wiemy kto go zastąpi.
Uwazasz ze wyjedzie do jakiejs Argentyny gdzie zrobi aborygence dziecko zeby nie dalo sie go sciagnac? Gdzies tam maja takie prawo. Sporo niemcow zbrodniarzy wojennych sie na to zalapalo.

Data: 2018-02-14 01:24:19
Autor: jacekbialy80
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! Wiemy kto go zastąpi.
  Möglich do Argentyny... Dużo tam przyjaciół rodziny, a i niedaleko do Peru :) JB

Data: 2018-02-14 07:10:49
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
[...]

Gdzie wyjedzie właściel kota? Bitte Ihre Einsätze!

CL

Data: 2018-02-14 19:47:13
Autor: LonWo
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! kończą marnie.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f3a2636b-c9f9-4caf-ab57-508bd110c80cgooglegroups.com...

 Sporo niemcow zbrodniarzy wojennych sie na to zalapalo.

Ciekawe na co załapie się nasz wódz JK I  ?
Wodzowie zazwyczaj kończą marnie.

Data: 2018-02-14 11:37:37
Autor: japanizer
On Thursday, February 15, 2018 at 3:47:58 AM UTC+9, LonWo wrote:
> [...]

>  Sporo niemcow zbrodniarzy wojennych sie na to zalapalo.

Ciekawe na co załapie się nasz wódz JK I  ?

Już się załapał:

http://polskierekordy.pl/2017/04/04/pomnik-ziemniaka/

Data: 2018-02-16 02:53:42
Autor: stevep
W dniu 2018-02-14 o 19:47, LonWo pisze:
[...]

Na zasłużoną emeryturę stetryczałego frustrata.

--
stevep

Data: 2018-02-14 19:41:43
Autor: LonWo
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

zauważono jego wrodzone lenistwo i ostentacyjny tumiwisizm.

JB

Tylko zakuty PiSdziacki jacekbiały może tak oceniać.

Tuska wybrali ponownie 27:1.
Żadne PiSdziackie zaklęcia nie pomogą.
Tusk jest ważną i poważaną osobą w Unii Europejskiej.

Data: 2018-02-14 23:12:06
Autor: boukun
Użytkownik "LonWo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Hmm, Volksdeutsch i tyle :))))

boukun

Data: 2018-02-15 02:39:20
Autor: Jedrek
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.

 Hmm, boukun Volksdeutsch i tyle :))))

Data: 2018-02-15 03:17:09
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:12 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Hmmm, boukun kretyn i tyle.

--
stevep

Data: 2018-02-15 10:29:29
Autor: Presidente de San Escobar
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Hmm, Volksdeutsch i tyle :))))

Taka ocena ze strony ruska to pochlebstwo :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-15 11:05:40
Autor: boukun
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Hmm, Volksdeutsch i tyle :))))

Taka ocena ze strony ruska to pochlebstwo :DDDDDDDDDD
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kim ty w końcu jesteś, Niemcem czy kacapem?:))))))

boukun

Data: 2018-02-15 16:29:33
Autor: jacekbialy80
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
  -- - Tuska wybrali ponownie 27:1. -- -

Kto to pamięta i kogo to dzisiaj obchodzi?

JB

Data: 2018-02-16 02:55:24
Autor: stevep
W dniu 2018-02-16 o 01:29, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   -- - Tuska wybrali ponownie 27:1. -- -

Kto to pamięta i kogo to dzisiaj obchodzi?

JB

Klęski szybko zapomnieć oto recepta.

--
stevep

Data: 2018-02-16 09:30:10
Autor: jacekbialy80
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Kto na świecie o tym pamięta?
Polskie lemingi na chwilę pojaśniały. Miały chwilę triumfu i szczęścia, jakie się miewa podczas igrzysk sportowych. Lecz życie sobie płynie i kogo to dzisiaj obchodzi?

JB

Data: 2018-02-16 09:40:48
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Pizdziak pamieta.

Data: 2018-02-17 02:23:23
Autor: stevep
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
W dniu .02.2018 o 18:40 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Pizdziak pamieta.

To niech idzie w PiS-du.

--
stevep

Data: 2018-02-16 18:11:49
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Jedzcze troche i wszystkie pizdziaki jakie sa tutaj zmienia ksywki i beda prezesa wychwalaly. Folksdojcze tak maja.

Data: 2018-02-17 07:43:49
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
kastrat "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:342c1b4a-198c-45f0-b0ee-ae8f3f0fdc6cgooglegroups.com...
Jedzcze troche i wszystkie pizdziaki jakie sa tutaj zmienia ksywki i beda prezesa wychwalaly. Folksdojcze tak maja.

Co wyraźnie widać po tobie przechrzto! ;-)))))

CL

Data: 2018-02-17 11:03:39
Autor: stevep
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Jedzcze troche i wszystkie pizdziaki jakie sa tutaj zmienia ksywki i beda prezesa wychwalaly. Folksdojcze tak maja.

Kretyni już tak mają, tylko folksdojcze im w głowie.

--
stevep

Data: 2018-02-17 15:07:55
Autor: Polwyk
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:342c1b4a-198c-45f0-b0ee-ae8f3f0fdc6cgooglegroups.com...

Jedzcze troche i wszystkie pizdziaki jakie sa tutaj zmienia ksywki
i beda prezesa wychwalaly.

zenek zenkoPiSdziak, twój wniosek nie jest odkrywczy.
Tak było za Stalina i za Hitlera. Spróbował by ktoś
mówić coś przeciw Hitlerowi i przeciw Stalinowi.
Mówienie przeciw wodzowi JK I też może być niebezpieczne.

Data: 2018-02-17 06:52:33
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Moze byc ale na razie nie jest.  Niebezpiecznie bylo miec inne zdanie niz POprzednia skorumpowana wladza. Gornicy cos chcieli to do nich strzelali. Za antykomora facet dostal rok i trzy miesiacea, w tym samym czasie byli iniewinniani mafiozi.

Data: 2018-02-18 14:04:21
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 15:52 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Jeszcze nie jest, choć przypadek Frasyniuka temu przeczy.

--
stevep

Data: 2018-02-18 11:03:07
Autor: Zenek Kapelinder
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Zostal wezwany a jak nie przyszedl po dobroci skuty i doprowadzony bo prokuratura chce sprawdzic czy naruszyl nietykalnosc funkcjonariusza na sluzbie. Ma szczescie ze nie bylo to w usa bo tam po tym jak by poklepal po ramieniu policjanta zostal by od razu skuty i doprowadzony do sadu. W ktorym od razu moglby dostac ze dwa lata pierdla.

Data: 2018-02-19 10:22:44
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:60642bf6-c2bc-475e-845d-0b6bc5611533googlegroups.com...
[...]

http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,23971606,23971606,Beniamin_Kalkstein_8211_Jaroslaw_Kaczynski_.html

CL

Data: 2018-02-18 14:10:40
Autor: A. Filip
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! [Za PO to wolno było ignorować wezwania z prokuratury!]
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
[...]

*CO* w przypadku Frasyniuka temu przeczy?  Frasyniuk zignorował dwa
 wezwania do prokuratury zanim został do niej doprowadzony i zwolniony
 tego samego dnia.

Napisz co KONKRETNIE w przypadku Frasyniuka skrzeczy (do paru kwestii
można się tam przyczepić *jak się komuś chce* ) bo inaczej jesteś tylko
za Burdelem Polskim.

--
A. Filip

Data: 2018-02-18 18:33:53
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

[...]

Kaczyński jakoś ani razu nie stawił się
Nie pamiętam by go doprowadzano.
Pewnie tacy gestapowcy jak ty by wtedy ujadali na cały świat :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-18 22:51:38
Autor: stevep
W dniu 2018-02-18 o 14:10, A. Filip pisze:
[...]

Nie pierdol. czysta komuna nie da się obronić.

--
stevep

Data: 2018-02-18 14:53:27
Autor: Kanalia i Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zemulja3x3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No patczpan, kogut broni łajdaków. Zenuś,  gdyby teraz ktoś w sieci umieścił grę "Zabij Kaczora" - jak sądzisz, zdążyłby wylogować się z sieci?

CL

Data: 2018-02-17 07:45:55
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
kastrat "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f4ffb39-ddf3-484c-841f-eb3cee0e84b0googlegroups.com...
Pizdziak pamieta.

Co bierzesz na "pamietanie"? ;-)))

CL

Data: 2018-02-17 02:22:19
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 01:29 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  -- - Tuska wybrali ponownie 27:1. -- -

Kto to pamięta i kogo to dzisiaj obchodzi?

JB

A kto by tam klęski pamiętał?

--
stevep

Data: 2018-02-17 00:30:38
Autor: jacekbialy80
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
Rzecz w tym, że cieszysz się Stefanku z 'sukcesu', który ma takie znaczenie, jak gol strzelony zeszłego lata i do tego samobójczy.
Od czasów pamiętnej debaty Kaczyński boi się Tuska. Nie chciał go mieć tutaj w polskiej polityce, więc sprowokował Angelę wystawiając w ostatniej chwili Sariusza. Było na bank wiadomo że przegra, ale nie o Unię tu chodzi, lecz o to, żeby Tusk nie założył w Polsce nowej partii jednoczącej PO i 'N'. Niby dlaczego taki Orban miał popierać Kaczyńskiego w sprawie, na której jemu samemu nie zależało?
No, ale macie swój epokowy sukces lemingi, więc pobranzlujcie się:

27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1  27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1
 27 : 1

Data: 2018-02-17 01:23:44
Autor: jacekbialy80
Juncker z hukiem wyrzuca Kaczynskiego! 27:1.
 -- - Tylko zakuty PiSdziacki jacekbiały może tak oceniać. -- -

Nie na twoją główkę wielka polityka, więc zachowuj się chociaż przyzwoicie.

  -- -- Tuska wybrali ponownie 27:1. -- --

Tylko dzięki temu, że Kaczyński wystawił Sariusza. Inaczej miałby poważny problem z Tuskiem w Polsce.

                       -- - Żadne PiSdziackie zaklęcia nie pomogą.

 -- - Tusk jest ważną i poważaną osobą w Unii Europejskiej. Babci to zamelduj - dostaniesz cukierka...

JB

Data: 2018-02-17 11:05:19
Autor: stevep
W dniu 2018-02-17 o 10:23, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Chcesz cukierka idź do Gierka,
Gierek ma to ci da.

--
stevep

Juncker z hukiem wyrzuca Tuska! Wiemy kto go zastąpi