Junckera pogrzalo.

Data: 2018-09-12 04:37:46
Autor: Zenek Kapelinder
Junckera pogrzalo.
Chce zeby rozliczenia za rope byly w ojro. Oczami wyobrazni widze jak usa rezygnuje z najlepszego swojego towaru eksportowego - dolara. Druga sprawa ze musieli by namowic eksporterow ropy zeby chcieli ojro zamiast dolarow.

Data: 2018-09-12 07:00:11
Autor: Bruno Brunowski
Junckera pogrzalo.
W dniu środa, 12 września 2018 13:37:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Przecież to już się dzieje. Transakcje z Iranem od kwietnia rozliczane są w Euro: https://www.rp.pl/Gospodarka/304189940-Iran-porzuca-petrodolara-Teraz-rozliczac-sie-bedzie-w-euro.html

Ogólnie udział euro w płatnościach globalnych to 36%.
https://www.ecb.europa.eu/pub/pdf/ire/ecb.ire201806.en.pdf

--
Bruno

Data: 2018-09-12 12:05:07
Autor: Zenek Kapelinder
Junckera pogrzalo.
Data: 2018-09-13 07:32:03
Autor: Pajdak
Junckera pogrzalo.
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6128dbaa-91e5-40bc-8eee-706e93b66623googlegroups.com...
https://nafta.wnp.pl/amerykanie-chca-odciac-iran-od-sprzedazy-ropy,325901_1_0_0.html.

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajak

Data: 2018-09-12 17:35:10
Autor: Pisiorowy Escobar
Junckera pogrzalo.
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

Ogólnie udział euro w płatnościach globalnych to 36%.

znowu ruski zenuś pokazał że zatrzymał się na epoce węgla

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-12 14:04:18
Autor: A. Filip
Junckera pogrzalo. [rozliczenia ropy w EUR]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Tych dla których UE jest głównym kierunkiem eksportowym powinno dać się
namówić.  W szczególności Rosja może względnie łatwo przejść jako druga
na (częściowe) rozliczenia w EUR jak w którymś momencie Putin będzie
chciał USA "przykopać".  Podobny moment w ciągu 5-10 lat jest
statystycznie praktycznie gwarantowany.

Podejrzewam że "Juncker se rzucił pomysła" ale jaj na doprowadzenie go
do końca już mu zabraknie.  Może to zasadniczo tylko takie ostrzeżenie
dla Trumpa co czeka za rogiem jakby dalej chciał grać ostro z UE.

--
A. Filip

Data: 2018-09-12 10:13:51
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

Podejrzewam że "Juncker se rzucił pomysła" ale jaj na doprowadzenie go
do końca już mu zabraknie.  Może to zasadniczo tylko takie ostrzeżenie
dla Trumpa co czeka za rogiem jakby dalej chciał grać ostro z UE.

UE to 2x więcej luda niż usańce, europejsy mają mocną kartę przetargową.

Data: 2018-09-12 19:22:28
Autor: A. Filip
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

1) A jak ten euro-lud jest uzbrojony?  Fundamentem światowego znaczenia
USA są wydatki na ministerstwo wojny bez podziału na wiele krajów.
2) Kiedy przewidujesz przejście na rozliczanie ropy w Juanach? ;-)
W bliskiej przyszłości (<10lat) dużo tego nie będzie a w dalekiej
(>50lat) bez trzeciej światowej jest to niemal pewne.

--
A. Filip

Data: 2018-09-12 11:44:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 września 2018 19:22:31 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
2) Kiedy przewidujesz przejście na rozliczanie ropy w Juanach? ;-)
W bliskiej przyszłości (<10lat) dużo tego nie będzie a w dalekiej
(>50lat) bez trzeciej światowej jest to niemal pewne.

Filipku są już kontrakty na ropę rozliczane w Renminbi.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Chiny-uruchomily-pierwsze-rozliczane-w-juanach-kontrakty-na-rope-4093972.html

--
Bruno

Data: 2018-09-12 20:52:33
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Człowiek wylądował na Księżycu a ilu ludzi tam żyje?
Pisz ile te kontrakty mają udziału w Chińskim imporcie ropy i ile w
światowym handlu ropą.  Jakaś inna waluta ma połowę udziału USD w rozliczaniu międzynarodowego
handlu ropą albo będzie miała w dziesięć lat?  Realistyczny scenariusz
to dość powolna "erozja" znaczenia dolara w handlu ropą rozłożona
bez "trzęsienia ziemi" tak na przynajmniej ze 20 lat.

--
A. Filip

Data: 2018-09-12 12:23:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 września 2018 20:53:09 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

światowym handlu ropą.  Jakaś inna waluta ma połowę udziału USD w rozliczaniu międzynarodowego
handlu ropą albo będzie miała w dziesięć lat?
Nie od razu Filipku Rzym zbudowano.
Chińczycy dopiero w tym roku wchodzą na rynek ropy.
Realistyczny scenariusz
to dość powolna "erozja" znaczenia dolara w handlu ropą rozłożona
bez "trzęsienia ziemi" tak na przynajmniej ze 20 lat.

A jeszcze chwilę temu było 50 lat. Widzisz jak ci się prognozy szybko zmieniają?

--
Bruno

Data: 2018-09-13 07:23:18
Autor: Pajdak
Junckera pogrzalo tak jak filipka
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+cn9kofmxvf-i9c3@wp.eu...

1) A jak ten euro-lud jest uzbrojony?

Mają dwie aborygeńskie krypy i trochę strzelających długopisów!

Fundamentem światowego znaczenia
USA są wydatki na ministerstwo wojny bez podziału na wiele krajów.

Polska jest na 18 miejscu jeżeli chodzi o wydatki na łuki i strzały.
Gdzie jest ta tajna broń Macierewicza?

2) Kiedy przewidujesz przejście na rozliczanie ropy w Juanach? ;-)

Czy juany są wymienialne na USD?

W bliskiej przyszłości (<10lat)

Wróżbita z Człuchowa jesteś? ;-)))

dużo tego nie będzie a w dalekiej
(>50lat) bez trzeciej światowej jest to niemal pewne.

Co ćpasz?

--
Pajdak

Data: 2018-09-12 21:18:29
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ile razy więcej luda mają od usańców kitajce?

boukun

Data: 2018-09-13 07:19:42
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:0692f8ee-606e-415a-beb1-8de48aa64889googlegroups.com...
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Sam sobie odgryzłes napletek?

Pies sąsiada tęskni za toba, coś ty mu zrobił?

--
Pajdak

Data: 2018-09-12 18:57:53
Autor: Pajdak
Junckera pogrzalo.
psikutasina  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Chce zeby rozliczenia za rope byly w ojro.

wolałbys w rublach trabsferowych kacapie?

Oczami wyobrazni w

Buuuhahhahahahhahahaahaa!

gidze jak usa rezygnuje z najlepszego swojego towaru eksportowego - dolara.

Towar eksportowy? Ty durniu! wracaj do rubla transferowego!

Druga sprawa ze musieli by namowic eksporterow ropy zeby chcieli ojro
zamiast dolarow.

Głąbie! Zaproponuj im ruble transferowe! ;-)))

--
Pajdak

Junckera pogrzalo.