Jura - pytanie o trasę

Data: 2009-04-28 11:32:07
Autor: Kosu
Jura - pytanie o trasę
Podczepię się pod wątek, bo też mam zagwozdkę związaną z Jurą, a okolicy zupełnie nie znam (poza zwiedzaniem Ojcowskiego).

Gdzie wzdłuż czerwonego rowerowego jest szansa na nocleg dla solisty z rowerem? Chciałbym przejechać tę trasę w 3 dni, zbaczać na bardziej techniczne odcinki. Nie wiem czy znajdę chętną osobę do towarzystwa.

Jestem zupełnie niewybredny w tej kwestii: ciepły prysznic i absolutnie dowolne warunki spania - oby w poziomie i pod dachem :) Drugi nocleg w takiej odległości od Częstochowy, żeby wyrobić się na pociąg o 16:04.

Bardzo możliwe, że znajdę jednak chętnego towarzysza, więc pewnie będzie łatwiej. Tylko pewnie będę musiał zrezygnować z kilku podjazdów :/

Oczywiście nie będę tego robił w żaden długi weekend, bo nie ma szans na spanie. Najprawdopodobniej gdzieś w połowie czerwca, w środku tygodnia.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-28 12:33:39
Autor: #:-) gps
Jura - pytanie o trasę
Kosu pisze:
[...]

A ja się wybieram właśnie w ten weekend 1-3 V z namiotem, zeby odciac sie od problemow ze spaniem.
Co do noclegów to w Jaroszowcu jest hotel spółdzielczy o podstawowym standardzie i tam nocowalem.
http://www.it-jura.pl/pl/turystyk.php?go=noclegi1

Drugi nocleg możesz zrobić w Podlesicach - miejsc dużo i do Cz. dasz radę. Choćby i tu:
http://www.jura.turist.pl/podlesice17/
Możesz też w Zdowie - nad sklepem (niestety nie mam namiarów tel.) lub Mirowie (http://noclegmirow.spanie.pl/).

#:-)
gps

Data: 2009-04-28 03:44:27
Autor: tadeklodz
Jura - pytanie o trasę
On 28 Kwi, 12:33, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:
Kosu pisze:

> [...]

radę. Choćby i tu:http://www.jura.turist.pl/podlesice17/
Możesz też w Zdowie - nad sklepem (niestety nie mam namiarów tel.) lub

gps- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

zapytaj pod tym adresem
http://forumjurajskie.pl/

Data: 2009-04-28 12:47:48
Autor: Lusnia
Jura - pytanie o trasę

ew.Krzywopłoty http://www.amig.turystyka.pl/

Data: 2009-04-28 23:33:10
Autor: Kosu
Jura - pytanie o trasę
#:-) gps wrote:
A ja się wybieram właśnie w ten weekend 1-3 V z namiotem, zeby odciac sie od problemow ze spaniem.

Rower mam bez bagażnika, nie mówiąc o sakwach. Ciężko będzie z tym namiotem po prostu. Kiedyś przejdę na fulla, więc nie chcę sobie robić nadziei. Zastanawiam się za to nad jakimś bagażnikiem na sztycę (topeak, tańszy author et cetera) - chyba dałoby się do tego przymocować namiot.

pozdrawiam,
Kosu

Jura - pytanie o trasę