Jurek!

Data: 2011-07-15 20:31:36
Autor: rAzor
Jurek!
Myślałem, że ktoś robi sobie głupie żarty.
RIP
--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-15 20:36:37
Autor: u2
Jurek!
W dniu 2011-07-15 20:31, rAzor pisze:
Myślałem, że ktoś robi sobie głupie żarty.
RIP

Jurek, szybko zmartwychwstan. Nie badz glupi. Ktos musi walczyc z parchami.

Data: 2011-07-15 11:59:00
Autor: Antenka
Jurek!
On 15 Lip, 20:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-15 20:31, rAzor pisze:

> Myślałem, że ktoś robi sobie głupie żarty.
> RIP

Jurek, szybko zmartwychwstan. Nie badz glupi. Ktos musi walczyc z parchami.

 Panie Slavie, Tobie ta walka wychodziło doskonale. Obiecuję stanąć do
boju z czosnkowymi! Możesz na mnie polegać - nie będzie tolerancji dla
talmudyzmu! ;-((
Odpoczywaj w pokoju [*]

Antenka

Jurek!