Jurek podpowiedz....

Data: 2009-08-13 13:12:19
Autor: konserwator
Jurek podpowiedz....
robie buraczki z chrzanem. 2 godziny juz tarkuje. Juz starkowane buraczki (wczesniej ugotowane) i chrzan ale mam pytanie wekowac to??????
czy tylko do sloikow dac i zakrecic?

Data: 2009-08-13 13:34:10
Autor: Panslavista
Jurek podpowiedz....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości
robie buraczki z chrzanem. 2 godziny juz tarkuje. Juz starkowane buraczki
(wczesniej ugotowane) i chrzan ale mam pytanie wekowac to??????
czy tylko do sloikow dac i zakrecic?

Można zakręcić i do chłodziarki, bo zakwaszona ocetem albo kwaskiem
cytrynowym, ale większą ilość lepiej zapasteryzować. Dodaj kminku. Ćwikła
bez kminku (może być mielony, np w młynku udarowym do kawy) to jak kominiarz
bez guzika... :-))))))))

Data: 2009-08-13 13:35:11
Autor: Tzva Adonai
Jurek podpowiedz....
Można zakręcić i do chłodziarki, bo zakwaszona ocetem albo kwaskiem

Kacapski trep - mistrz patelni....

Data: 2009-08-13 13:38:34
Autor: Panslavista
Jurek podpowiedz....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości
> Można zakręcić i do chłodziarki, bo zakwaszona ocetem albo kwaskiem

Kacapski trep - mistrz patelni....

Ataman to co najwyżej Kozacki i nie trep...

Data: 2009-08-13 16:00:52
Autor: konserwator
Jurek podpowiedz....

[...]

a ty co zydorski pajacu sie wcinasz?

Data: 2009-08-13 14:30:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Jurek podpowiedz....
robie buraczki z chrzanem. 2 godziny juz tarkuje. Juz starkowane buraczki (wczesniej ugotowane) i chrzan ale mam pytanie wekowac to??????
czy tylko do sloikow dac i zakrecic?

ŁOGUPIOŁEś cyco...!?

- takie zecy to Maryny robiom BENCWOLE...!!!

Wstyd łokrutny syśkim chopom prawdziwym psynosis...!!!

Zachowujes siem, jak niejaki K. Jarecek, wtury niedość, ze wnosie ryro i łogacie
wyciro, ale w nocnej kosuli śpi i nocom do wiaderka siko...

Data: 2009-08-13 15:04:31
Autor: Panslavista
Jurek podpowiedz....

[...]

Więcej o burakach na kuchni.