Jutro środa

Data: 2019-02-12 12:41:07
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
a w "Wyborczej" poradnik "Jak przygotować dużą inwestycję deweloperską" wraz z wzorami pełnomocnictw.

--
Bruno

Data: 2019-02-12 13:44:27
Autor: Zenek Kapelinder
Jutro środa
Poradnik jak i kiedy placic vat od faktur tez tam jest?

Data: 2019-02-13 00:03:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Jutro środa
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Poradnik jak i kiedy placic vat od faktur tez tam jest?

załóżmy, że jakiś złodziej nie zapłacił usługobiorcy za robotę
usługobiorca nie ma więc na vat
czyja wina?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-13 10:07:20
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 00:03, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

twoja:))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-13 10:14:46
Autor: boukun
Jutro środa
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Poradnik jak i kiedy placic vat od faktur tez tam jest?

załóżmy, że jakiś złodziej nie zapłacił usługobiorcy za robotę
usługobiorca nie ma więc na vat
czyja wina?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Hej, hej, każdy płaci swoje rachunki sam. Lewa faktura bez wyszczególnionego VATu nie ma pokrycia...

boukun

Data: 2019-02-13 11:23:18
Autor: Pisiorowy Escobar
Jutro środa
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Hej, hej, każdy płaci swoje rachunki sam. Lewa faktura bez wyszczególnionego VATu nie ma pokrycia...

skąd w swojej głupocie wziąłeś że lewa ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-13 16:26:27
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 11:23, Pisiorowy Escobar pisze:
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Hej, hej, każdy płaci swoje rachunki sam. Lewa faktura bez wyszczególnionego
VATu nie ma pokrycia...

skąd w swojej głupocie wziąłeś że lewa ?

widać że nigdy nie wystawiałeś faktur:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-13 17:56:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Jutro środa
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

widać że nigdy nie wystawiałeś faktur:))))))))))

jako że pojawił się następny gołodupcow to może ty wyjaśnisz dlaczego lewa ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-13 11:24:55
Autor: Pajdak
Jutro środa
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q40n6a$8e3$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz pojęcia.

--
Pajdak

Data: 2019-02-13 00:35:56
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa

A to, to z pewnością chętnie poseł Horała wyjaśni. W końcu jest nadwornym specem od VAT:  https://twitter.com/mhorala/status/1093487701230321665

--
Bruno

Data: 2019-02-13 10:59:53
Autor: Budzik
Jutro środa
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Poradnik jak i kiedy placic vat od faktur tez tam jest?

Bo widzisz Zenku, nie prowadzisz DG to sie nie znasz.
Prawidłowo zadane pytanie nie brzmi czy zapłacono VAT bo to jest sprawa wtórna.
Pytanie brzmi czy faktury wykazano w deklaracji VAT-7 i JPK czyli czy ten VAT wykazano.
Jeżeli tak to sprawa jest czysta z punktu widzenia austriaka, bo zapłacic mozna pozniej (oczywiście z odsetkami)
Jeżeli nie to rzeczywiście mozna podejrzewac ze te "faktury" to tylko sporzadzone po czasie niewiadomoco.
Ale jakos nikt nie zadaje tego pytania w mediach...

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2019-02-12 22:17:04
Autor: A. Filip
Jutro środa [GW "poradnik" dewelopera: "Jak mieć trzy koła sprawne" ;-) ]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
a w "Wyborczej" poradnik "Jak przygotować dużą inwestycję
deweloperską" wraz z wzorami pełnomocnictw.

Czy poradnik będzie zawierał zalecenia co do _skutecznego_ poziomu
"posmarowania" inwestycji? Biznesmeni powinni się koncentrować na
kluczowej kwestii która zatrzymała "długi marsz dewelopera" i stworzyła
w konsekwencji problemy, nieprawdaż?

Ja odnoszę wrażenie że to będzie poradnik "Jak mieć trzy koła sprawne" ;-)

--
A. Filip

Data: 2019-02-13 00:42:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 12 lutego 2019 22:17:54 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

w konsekwencji problemy, nieprawdaż?

Ja odnoszę wrażenie że to będzie poradnik "Jak mieć trzy koła sprawne" ;-)

Rozwiązania opracowywali najlepsi niezwiązani z PiSem specjaliści ze spółki "Srebrna" i jej spółki zależnej "Nuneaton" (dawniej "Srebrna2").
Z pewnością ci wysokiej klasy specjaliści rozważyli wszelkie możliwości i zagrożenia. A wszystkiego doglądał BACZNOŚĆ!!! Człowiek ze Wszystkimi Pełnomocnictwami SPOCZNIJ!!!. Czyżbyś wątpił w jego kompetencje?

--
Bruno

Data: 2019-02-12 22:38:15
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 12.02.2019 o 21:41, Br Br pisze:
a w "Wyborczej" poradnik "Jak przygotować dużą inwestycję deweloperską" wraz z wzorami pełnomocnictw.

deweloperka wie doskonale jak kręcić lody na deweloperce bez GieWu:)))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-13 00:33:37
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu wtorek, 12 lutego 2019 21:41:09 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
a w "Wyborczej" poradnik "Jak przygotować dużą inwestycję deweloperską" wraz z wzorami pełnomocnictw.

"Jak podaje "GW", pełnomocnictwo wystawiono 6 czerwca 2017 r. Podpisali je członkowie zarządu spółki Srebrna: prezes Małgorzata Kujda, Janina Goss i Jacek Cieślikowski.
Dziennik napisał, że pełnomocnictwo, które upoważnia Birgfellnera do prowadzenia prac, ma charakter "zobowiązującej umowy", choć nie jest w nim określona kwota honorarium. "To przeczy związanemu z taśmami Kaczyńskiego przekazowi obozu władzy, że prezes PiS "chętnie zapłaci" Austriakowi, ale nie ma umowy, faktur, rachunków" - czytamy.
Według "GW" publikowane pełnomocnictwo upoważnia Birgfellnera, m.in. do reprezentowania spółki Srebrna "przy umowach najmu lub dzierżawy nieruchomości" oraz "podpisywania wszelkich umów związanych z realizacją inwestycji", a także rozbiórki starego biurowca. "Wprawdzie przez lata był on wpisany do rejestru zabytków, ale Srebrna w 2015 roku wystarała się o zmianę statusu" - pisze "GW"."

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/591176,tasmy-kaczynskiego-kwit-na-srebrna-pelnomocnictwo-budowa-wiez-w-warszawie.html

--
Bruno

Data: 2019-02-13 08:13:03
Autor: bytomir.torpeksowy
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 09:33:39 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
Według "GW" publikowane pełnomocnictwo upoważnia Birgfellnera, m.in. do reprezentowania spółki Srebrna "przy umowach najmu lub dzierżawy nieruchomości" oraz "podpisywania wszelkich umów związanych z realizacją inwestycji", a także rozbiórki starego biurowca. "Wprawdzie przez lata był on wpisany do rejestru zabytków, ale Srebrna w 2015 roku wystarała się o zmianę statusu" - pisze "GW"."

Po chj? Przeca wiadomo że nikt bez papierka nie pcha się do interesa za 1 czy 10mln?

Niby jest ta faktura, ale bez podpisu? Big inwestycja i "faktura" bez podpisu? Do tego ni ma na tej fakturze nic o
wieżach, bez sensu.

Data: 2019-02-13 08:18:43
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 17:13:05 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> [...]

Niby jest ta faktura, ale bez podpisu? Big inwestycja i "faktura" bez podpisu? Do tego ni ma na tej fakturze nic o

Nocniczku, faktur to już z 10 lat nie trzeba podpisywać.

--
Bruno

Data: 2019-02-13 08:44:02
Autor: bytomir.torpeksowy
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 17:18:45 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> wieżach, bez sensu.

Nocniczku, faktur to już z 10 lat nie trzeba podpisywać.

Ale wypada ją podpisać, nu i wpisać za jakie towary/usługi ma być piniondz, a w GWnianym niusie ani jednego, ani drugiego.

Data: 2019-02-13 09:00:13
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 17:44:04 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> Ale wypada ją podpisać, nu i wpisać za jakie towary/usługi ma być piniondz, a w GWnianym niusie ani jednego, ani drugiego.

Nocniczku, to noe jest kwestia dobrych manier, prawo nie wymaga podpisu dla ważności faktury. Podposana czy nie jest tak samo ważna.

--
Bruno

Data: 2019-02-13 11:35:19
Autor: Zenek Kapelinder
Jutro środa
Masz racje ze jest wazna bez podpisu odbierajacego. Dlaczego nie wystawisz faktury vat na milion zlotych spolce srebrna? W "za co" wpiszesz ze zgodnie z ustna umowa.

Data: 2019-02-13 11:58:28
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 20:35:22 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Masz racje ze jest wazna bez podpisu odbierajacego.
"Od 2004 roku kontrahenci nie mają obowiązku podpisywania wystawianych i otrzymywanych faktur. Nie trzeba także umieszczać na nich firmowej pieczątki. Oznacza to, że brak podpisu na fakturze nie jest błędem. Zmiana w przepisach była spowodowana przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej, a co za tym idzie - koniecznością zsynchronizowania krajowych przepisów z przepisami wspólnotowymi."

Dlaczego nie wystawisz faktury vat na milion zlotych spolce srebrna? W "za co" wpiszesz ze zgodnie z ustna umowa.

Jak masz wolę to sam taką fakturę wypisz i wprowadź do obrotu. Natomiast wielce ciekawym jest, że spółki związane z prezesem PiS i które były przechowalnią działaczy PiS w ciężkich czasach, wystawiają faktury których nie płacą, a także nie odprowadzają należnego od tych transakcji podatku. To wygląda jak jakaś karuzela VAT, albo produkcja pustych faktur.

--
Bruno

Data: 2019-02-14 09:43:53
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 20:58, Br Br pisze:
Natomiast wielce ciekawym jest, że spółki związane z prezesem PiS i które były przechowalnią działaczy PiS w ciężkich czasach, wystawiają faktury których nie płacą

sami sobie wystawiają ? cusik ściemniasz kupa:)))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-14 01:09:20
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu czwartek, 14 lutego 2019 09:43:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

sami sobie wystawiają ? cusik ściemniasz kupa:)))))))))))

Ano sami sobie. Spółka w której działał Austriak to spółka zależna "Srebrnej".

--
Bruno

Data: 2019-02-14 12:17:28
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 14.02.2019 o 10:09, Br Br pisze:
sami sobie wystawiają ? cusik ściemniasz kupa:)))))))))))

Ano sami sobie. Spółka w której działał Austriak to spółka zależna "Srebrnej".

gdyby była rzeczywiście zależna, to by się dogadali, z nie prowokowali, Austriacy nienawidzą Polaków, najwięcej gestapowców wywodziło się z Austrii:))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-14 09:46:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Jutro środa
[...]

zapomniałeś że deweloper na taśmach potwierdził, że umowa została wykonana
i co ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-14 10:33:56
Autor: A. Filip
Jutro środa [Nie ten ma płaci
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

Czy to pełnomocnictwo wystawił osobiście sam Deweloper czy (formalnie) ktoś inny?
Deweloper nie odesłał po pieniądze do tego kto pełnomocnictwo wystawił?
Czepianie się Dewelopera ma sens dopiero jak się powie jasno i wprost że
wystawca pełnomocnictwa takich pieniędzy po prostu nie ma i mieć nie
może nawet jak weźmie kredyt pod przyszłe czynsze.

Z takich "detali" zarobki prawników rosną.  Mecenas Giertych tani jest?

--
A. Filip

Data: 2019-02-13 17:57:50
Autor: Pisiorowy Escobar
Jutro środa
bytomir.torpeksowy@gmail.com napisał(-a):

> Ale wypada ją podpisać, nu i wpisać za jakie towary/usługi ma być piniondz, a w GWnianym niusie ani jednego, ani drugiego.

nocnik, u mnie w fimie w zeszłym roku liczba podpisanych faktur to 0
tego już się niemal w ogóle nie praktykuje dinozaurze

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-13 10:08:05
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 09:33, Bro Br pisze:
"Jak podaje "GW", pełnomocnictwo wystawiono 6 czerwca 2017 r. Podpisali je członkowie zarządu spółki Srebrna: prezes Małgorzata Kujda, Janina Goss i Jacek Cieślikowski.

no widzisz kupa, nie ma Kaczki:)))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-13 03:12:40
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 10:08:07 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no widzisz kupa, nie ma Kaczki:)))))))))))))

A negocjacje prowadził. "- To śmieszny zarzut. Rzeczywiście, rozmawiałem o tym dobrych kilka razy. To nie jest zakazane. To partia nie może prowadzić działalności gospodarczej. Zauważmy, że wielu posłów jest biznesmenami. Nie prowadziłem tych rozmów dla partii czy w jej imieniu, tylko w imieniu fundacji. A fundacja jest prawnie całkowicie oddzielona od partii."

Powstaje pytanie w jakim trybie. W oświadczeniu majatkowym wpisał tylko udział w organie nadzorczym fundacji, a prowadzenie negocjacji to domena zarządu. --
Bruno

Data: 2019-02-13 16:34:10
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 12:12, Br Br pisze:
no widzisz kupa, nie ma Kaczki:)))))))))))))

A negocjacje prowadził. "- To śmieszny zarzut.

rzeczywiście śmieszny, wręcz kabaretowy:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-13 11:23:41
Autor: Pajdak
Jutro środa
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:174d2e3a-e561-44d4-a3ad-c5692b9ca0e1googlegroups.com...
a w "Wyborczej" poradnik "Jak przygotować dużą inwestycję deweloperską" wraz z wzorami pełnomocnictw.

--

PiS-owcy! Zaczynajcie ujadać! ;-)))

--
Pajdak