Jutro Babia Góra - ponoć tłum z Sosnowca ...

Data: 2012-03-02 13:37:38
Autor: Grzegorz
Jutro Babia Góra - ponoć tłum z Sosnowca ...
Witam,

Tak mi "wywiad" donosi, a ja miałbym ochotę wejść bez tłumów. Czy ktoś wie coś więcej ??? Może warto GOPR w stan najwyższej gotowości postawić i ew. kamery z TNV zaprosić ???

Oczywiście muszę dodać wielkie ;-) i :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-03-03 07:49:18
Autor: Robert Ostrowski
Jutro Babia Góra - ponoć tłum z Sosnowca ...
Na Diablaka można wej¶ć w absolutnej samotno¶ci tylko nie trzeba korzystać z
tych łatwych i krótkich szlaków dla niedzielnych turystów. Wystarczy w Zawoji
wybrać szlak przez Barani Groń. https://picasaweb.google.com/108333841743914261291/ZawojaListopad2008#5268229147868853202

Data: 2012-03-04 15:02:25
Autor: Grzegorz
Jutro Babia Góra - ponoć tłum z Sosnowca ...
Hello Robert Ostrowski !:
Na Diablaka można wej¶ć w absolutnej samotno¶ci tylko nie trzeba korzystać z
tych łatwych i krótkich szlaków dla niedzielnych turystów. Wystarczy w Zawoji
wybrać szlak przez Barani Groń.

Niestety nie za bardzo - szlak od Brony na Diablak jest nadzwyczaj uczęszczany przez tych nocuj±cych na Markowych.

Ale - na szczę¶cie - wysoko % trunki maj± tę cechę, że na drugi dzień wymagaj± pewnego przesunięcia w czasie :-D !

Start o 8 z Krowiarek, Diablak 10, potem Cyl i Markowe. W sumie t± najgorsz± stonkę minęli¶my na drugiej połowie zej¶cia na Bronę. A warunki były bardzo dobre, mimo silnego wiatru na górze, na oko ok. 20 m/s.

Ale za to widoki wspaniałe.

pzdrw.
--
Grzegorz

Jutro Babia Góra - ponoć tłum z Sosnowca ...