Jutro Bo¿e Cia³o - idziemy na procesje

Data: 2012-06-06 22:59:27
Autor: pluton
Jutro Bo¿e Cia³o - idziemy na procesje
Ja sie nie boje zadnego ciala. Jeszcze wczoraj kupilem
zgrzewke piwa. Moga sobie zamykac sklepy.

Nullification

Data: 2012-06-06 21:33:38
Autor: MH
Jutro Bo¿e Cia³o - idziemy na procesje
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
Ja sie nie boje zadnego ciala. Jeszcze wczoraj kupilem
zgrzewke piwa. Moga sobie zamykac sklepy.

=================

1 zgrzewka na ca³y boski ³ikend?? MH

Data: 2012-06-06 23:34:39
Autor: pluton
Jutro Bo¿e Cia³o - idziemy na procesje
> Ja sie nie boje zadnego ciala. Jeszcze wczoraj kupilem
> zgrzewke piwa. Moga sobie zamykac sklepy.

=================

1 zgrzewka na ca³y boski ³ikend??

Zgrzewka jest na czwartek. W piatek odnowie zapasy na piatek,
w sobote odnowie zapasy na sobote a w niedziele bede odpoczywal
od piwa.

Nullification

Data: 2012-06-06 21:39:47
Autor: MH
> [...]

Zgrzewka jest na czwartek. W piatek odnowie zapasy na piatek,
w sobote odnowie zapasy na sobote a w niedziele bede odpoczywal

===========

A nie pro¶ciej zaopatrzyæ siê w broñ wiêkszego kalibru??

MH

Data: 2012-06-06 23:41:24
Autor: pluton
Jutro Bo¿e Cia³o - idziemy na procesje
A nie pro¶ciej zaopatrzyæ siê w broñ wiêkszego kalibru??

Woode na niedziele juz mam.

Nullification

Data: 2012-06-06 21:54:07
Autor: MH
Jutro Bo¿e Cia³o - idziemy na procesje
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
> A nie pro¶ciej zaopatrzyæ siê w broñ wiêkszego kalibru??

Woode na niedziele juz mam.

================

Noooo, to rozumiem!! Smacznego i zdroofko!!

MH

Data: 2012-06-07 08:29:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jutro Bo�e Cia�o - idziemy na procesje
środa, 6 czerwca 2012 22:59. carbon entity 'pluton' <zielonadupax@gazeta.pl>

Ja sie nie boje zadnego ciala. Jeszcze wczoraj kupilem
zgrzewke piwa. Moga sobie zamykac sklepy.

A h** tam. Mam za rogiem stację benzynową, czynną w świątek i piątek. Zawsze mogę kupić zgrzewkę Desperados.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-07 09:58:33
Autor: MH
Jutro Bo?e Cia?o - idziemy na procesje
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a):
A h** tam. Mam za rogiem stację benzynową, czynną w świątek i piątek. Zaw
sze mogę kupić zgrzewkę Desperados.

========
O:)))))

MH