Jutro Dzień Matki ....

Data: 2011-05-25 12:52:34
Autor: MH
Jutro Dzień Matki ....
Amtenko , da Ci ktoś z tej okazji Gwoździka ???

MH

Data: 2011-05-25 15:55:57
Autor: WW
Jutro Dzień Matki ....
W dniu 2011-05-25 14:52, MH pisze:
Amtenko , da Ci ktoś z tej okazji Gwoździka ???

MH

To jedno z najpiękniejszych, prawdziwych świat.
Dlaczego z niego kpisz ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-05-25 14:08:30
Autor: MH
Jutro Dzień Matki ....
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

================

Tak , w pełni się z Tobą zgadzam..  Bynajmniej nie kpię ze święta , aczkolwiek
w kontekście adresatki...  Hmmm , być może zagalopowałem się ....

MH

Data: 2011-05-25 11:40:43
Autor: Marek
Jutro Dzień Matki ....
On May 25, 4:08 pm, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
WW <wu...@vp.pl> napisa (a):

> To jedno z najpi kniejszych, prawdziwych wiat.
> Dlaczego z niego kpisz ?.

> Pozdrawiam
>   WW
> Tylko pod tym krzy em, tylko pod tym znakiem
> Polska b dzie wioch a Polak burakiem.

Tak , w pe ni si z Tob zgadzam..  Bynajmniej nie kpi ze wi ta , aczkolwiek
w kontek cie adresatki...  Hmmm , by mo e zagalopowa em si ....

MH

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Hide quoted text -

Glupio ci ?