Jutro bez obaw

Data: 2011-08-21 05:36:29
Autor: u2
Jutro bez obaw
... właśnie słucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD na wiecu
wyborczym - przekaz na WSI 24. Mówi prawdę, dosyć pijaru pełobandy,
potrzeba sprawnych rządów.

Data: 2011-08-21 05:49:03
Autor: u2
Jutro bez obaw
On 21 Sie, 14:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. właśnie słucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD na wiecu
wyborczym - przekaz na WSI 24. Mówi prawdę, dosyć pijaru pełobandy,
potrzeba sprawnych rządów.

Oczywiście WSI 24 nie pozostawiło bez odzewu wypowiedzi p.
Napieralskiego. Jako kontrpropozycje przedstawiło p.Rosatiego i
p.Arłukowicza jako alternatywę dla SLD. Pewnie jako alternatywę dla
PiS przedstawi Niesioła :)))

Data: 2011-08-21 13:04:24
Autor: obserwator
Jutro bez obaw
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
On 21 Sie, 14:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> .. w=B3a=B6nie s=B3ucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD na wiecu
> wyborczym - przekaz na WSI 24. M=F3wi prawd=EA, dosy=E6 pijaru pe=B3oband=
y,
> potrzeba sprawnych rz=B1d=F3w.

Oczywi=B6cie WSI 24 nie pozostawi=B3o bez odzewu wypowiedzi p.
Napieralskiego. Jako kontrpropozycje przedstawi=B3o p.Rosatiego i
p.Ar=B3ukowicza jako alternatyw=EA dla SLD. Pewnie jako alternatyw=EA dla
PiS przedstawi Niesio=B3a :)))

nie ma sie czym ekscytowac. Ten Napieralski to tez niezly gagatek. Dla niego bohaterem jest sowiecki patriota i zbrodniarz - Jaruzelski.

Nawet gownianan o tym pisala:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7354583,Napieralski__Jaruzelski_jest_bohaterem.html

To pastuszek prowadzony na pasku wiadomo kogo.

Data: 2011-08-21 07:13:28
Autor: u2
Jutro bez obaw
On 21 Sie, 15:04, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

[...]

Miarodajne jak gwno. A ja nie zabraniam mu uwazac Jeruzela za
bohatera. Podobnie jak nie psioczę na Giertycha, który również uważa
Jeruzela za bohatera. Dla mnie Jeruzel to już tylko historia.

Data: 2011-08-21 14:50:29
Autor: obserwator
a internia moze byc?
Gen. Jaruzelski poparł kandydaturę Napieralskiego

Gen. Wojciech Jaruzelski poparł kandydaturę szefa SLD Grzegorza Napieralskiego
w wyborach prezydenckich. Jaruzelski i Napieralski spotkali się dziś w Sejmie.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gen-jaruzelski-poparl-kandydature-napieralskiego,1475336

Sowiecki patriota popiera wiec Grzesia:))

Data: 2011-08-21 09:55:08
Autor: u2
a internia moze byc?
On 21 Sie, 16:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Gen. Jaruzelski popar kandydatur Napieralskiego

Gen. Wojciech Jaruzelski popar kandydatur szefa SLD Grzegorza Napieralskiego
w wyborach prezydenckich. Jaruzelski i Napieralski spotkali si dzi w Sejmie.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gen-jaruzelski-poparl...

Sowiecki patriota popiera wiec Grzesia:))

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Zauważ, że Kwass, ani reszta agenciaków kojarzonych z lewicą,
Napieralskiego nie poparli. Oni de facto przeszli na stronę pełobandy
w 2010.

Data: 2011-08-21 17:19:11
Autor: obserwator
a internia moze byc?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): Zauważ, że Kwass, ani reszta agenciaków kojarzonych z lewicą,
Napieralskiego nie poparli. Oni de facto przeszli na stronę pełobandy
w 2010.
************************************

;))).....i o to wlasnie chodzi, aby niezorientowani w tych gierkach ludzie tak
mysleli. Ta hydra antypolska ma wiele glow i miesza skutecznie w glowach wyborcow.

*Komunista musi być wierny - dlatego Cimoszewicz i Borowski wystartują do
Senatu z poparciem Platformy*

http://blogmedia24.pl/node/50534

*Konstrukcja pasożyta dławiącego Polskę jest dobrze znana,...

Można by bez dodatkowego nakładu PRACY zebrać w całość i wydać przewodniik z
mapą, biogramami i anatomią koszmarnego pasożyta dławiącego Polskę.

 Charakterystyki jej organów ssących i komenderujących są i były wielokrotnie
opisywane. Znane są nazwiska, życiorysy, interesy, powiązania polityczne i
businessowe. Praktycznie nie ma już tajemnic w wiedzy o tym układzie, albo
siedmiu kręgach polskich piekieł.

Znakomita intuicja, nieomal doskaonale ilustrująca obrzydliwość i łajdactwo
tych zjawisk znana jest prawie powszechnie i od dawna obecna w polskiej
literaturze. Niektóre są obecne w naszej kulturze jako doskonale rozpoznawalne symbole.
Wystarczy, że przypomnę znakomtą antologię Leopolda Tyrmanda "Zły", wcale nie
zabawną postać Nikodema Dyzmy, albo kanon literatury władzy Waldemara Łysiaka
- od "Fletu z Mandragory" poczynając.*

Data: 2011-08-21 17:28:00
Autor: obserwator
Dwie lewe partie:)
Data: 2011-08-21 17:32:26
Autor: obserwator
W jakim celu taka taktyka?

Aby zablokowac PiS i utrzymac sie przy korycie(vide realne sadaze).
Gaz z lupkow w tle oraz intersy niemieckie i rosyjskie, a nie polskie.

Agentura roznoraka dziala dla siebie, a nie dla spoleczenstwa. Wiec zaklada rozne przynety na naiwnikow.

Data: 2011-08-21 23:47:11
Autor: stevep
a internia moze byc?

wrote:
[...]

Akurat, po prostu zgodnie ze stanem faktycznym uznali Napieralskiego za  kretyna.

--
stevep

Data: 2011-08-21 15:11:19
Autor: pluton
Jutro bez obaw
.. właśnie słucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD

No to sobie 'ałtoryteta' znalazles...

Nullification

Data: 2011-08-21 14:52:09
Autor: obserwator
Jutro bez obaw
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> .. właśnie słucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD

No to sobie 'ałtoryteta' znalazles...

idzie Grzes przez WI(E)S i worek pisaku niesie:))

Data: 2011-08-21 16:40:54
Autor: stevep
Jutro bez obaw
Dnia 21-08-2011 o 15:11:19 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

.. wÂłaÂśnie sÂłucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD

No to sobie 'aÂłtoryteta' znalazles...

Kretyn autorytetem dla kretyna.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-21 16:40:00
Autor: stevep
Jutro bez obaw
Dnia 21-08-2011 o 14:36:29 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

.. właśnie słucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD na wiecu
wyborczym - przekaz na WSI 24. Mówi prawdę, dosyć pijaru pełobandy,
potrzeba sprawnych rządów.
Żeby tak ten aparatczyk sam był sprawny bo jak na razie to wykazuje się  zdolnościami predystynującymi go co najwyżej do stołka ciecia w podrzędnym  lokalu.

--
stevep

Jutro bez obaw