Jutro bez obaw

Data: 2011-08-21 05:49:03
Autor: u2
Jutro bez obaw
On 21 Sie, 14:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. właśnie słucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD na wiecu
wyborczym - przekaz na WSI 24. Mówi prawdę, dosyć pijaru pełobandy,
potrzeba sprawnych rządów.

Oczywiście WSI 24 nie pozostawiło bez odzewu wypowiedzi p.
Napieralskiego. Jako kontrpropozycje przedstawiło p.Rosatiego i
p.Arłukowicza jako alternatywę dla SLD. Pewnie jako alternatywę dla
PiS przedstawi Niesioła :)))

Data: 2011-08-21 13:04:24
Autor: obserwator
Jutro bez obaw
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
On 21 Sie, 14:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> .. w=B3a=B6nie s=B3ucham Grzegorza Napieralskiego szefa SLD na wiecu
> wyborczym - przekaz na WSI 24. M=F3wi prawd=EA, dosy=E6 pijaru pe=B3oband=
y,
> potrzeba sprawnych rz=B1d=F3w.

Oczywi=B6cie WSI 24 nie pozostawi=B3o bez odzewu wypowiedzi p.
Napieralskiego. Jako kontrpropozycje przedstawi=B3o p.Rosatiego i
p.Ar=B3ukowicza jako alternatyw=EA dla SLD. Pewnie jako alternatyw=EA dla
PiS przedstawi Niesio=B3a :)))

nie ma sie czym ekscytowac. Ten Napieralski to tez niezly gagatek. Dla niego bohaterem jest sowiecki patriota i zbrodniarz - Jaruzelski.

Nawet gownianan o tym pisala:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7354583,Napieralski__Jaruzelski_jest_bohaterem.html

To pastuszek prowadzony na pasku wiadomo kogo.

Data: 2011-08-21 07:13:28
Autor: u2
Jutro bez obaw
On 21 Sie, 15:04, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

[...]

Miarodajne jak gwno. A ja nie zabraniam mu uwazac Jeruzela za
bohatera. Podobnie jak nie psioczę na Giertycha, który również uważa
Jeruzela za bohatera. Dla mnie Jeruzel to już tylko historia.

Data: 2011-08-21 14:50:29
Autor: obserwator
a internia moze byc?
Gen. Jaruzelski poparł kandydaturę Napieralskiego

Gen. Wojciech Jaruzelski poparł kandydaturę szefa SLD Grzegorza Napieralskiego
w wyborach prezydenckich. Jaruzelski i Napieralski spotkali się dziś w Sejmie.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gen-jaruzelski-poparl-kandydature-napieralskiego,1475336

Sowiecki patriota popiera wiec Grzesia:))

Data: 2011-08-21 09:55:08
Autor: u2
a internia moze byc?
On 21 Sie, 16:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Gen. Jaruzelski popar kandydatur Napieralskiego

Gen. Wojciech Jaruzelski popar kandydatur szefa SLD Grzegorza Napieralskiego
w wyborach prezydenckich. Jaruzelski i Napieralski spotkali si dzi w Sejmie.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gen-jaruzelski-poparl...

Sowiecki patriota popiera wiec Grzesia:))

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Zauważ, że Kwass, ani reszta agenciaków kojarzonych z lewicą,
Napieralskiego nie poparli. Oni de facto przeszli na stronę pełobandy
w 2010.

Data: 2011-08-21 17:19:11
Autor: obserwator
a internia moze byc?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): Zauważ, że Kwass, ani reszta agenciaków kojarzonych z lewicą,
Napieralskiego nie poparli. Oni de facto przeszli na stronę pełobandy
w 2010.
************************************

;))).....i o to wlasnie chodzi, aby niezorientowani w tych gierkach ludzie tak
mysleli. Ta hydra antypolska ma wiele glow i miesza skutecznie w glowach wyborcow.

*Komunista musi być wierny - dlatego Cimoszewicz i Borowski wystartują do
Senatu z poparciem Platformy*

http://blogmedia24.pl/node/50534

*Konstrukcja pasożyta dławiącego Polskę jest dobrze znana,...

Można by bez dodatkowego nakładu PRACY zebrać w całość i wydać przewodniik z
mapą, biogramami i anatomią koszmarnego pasożyta dławiącego Polskę.

 Charakterystyki jej organów ssących i komenderujących są i były wielokrotnie
opisywane. Znane są nazwiska, życiorysy, interesy, powiązania polityczne i
businessowe. Praktycznie nie ma już tajemnic w wiedzy o tym układzie, albo
siedmiu kręgach polskich piekieł.

Znakomita intuicja, nieomal doskaonale ilustrująca obrzydliwość i łajdactwo
tych zjawisk znana jest prawie powszechnie i od dawna obecna w polskiej
literaturze. Niektóre są obecne w naszej kulturze jako doskonale rozpoznawalne symbole.
Wystarczy, że przypomnę znakomtą antologię Leopolda Tyrmanda "Zły", wcale nie
zabawną postać Nikodema Dyzmy, albo kanon literatury władzy Waldemara Łysiaka
- od "Fletu z Mandragory" poczynając.*

Data: 2011-08-21 17:28:00
Autor: obserwator
Dwie lewe partie:)
Data: 2011-08-21 17:32:26
Autor: obserwator
W jakim celu taka taktyka?

Aby zablokowac PiS i utrzymac sie przy korycie(vide realne sadaze).
Gaz z lupkow w tle oraz intersy niemieckie i rosyjskie, a nie polskie.

Agentura roznoraka dziala dla siebie, a nie dla spoleczenstwa. Wiec zaklada rozne przynety na naiwnikow.

Data: 2011-08-21 23:47:11
Autor: stevep
a internia moze byc?

wrote:
[...]

Akurat, po prostu zgodnie ze stanem faktycznym uznali Napieralskiego za  kretyna.

--
stevep

Jutro bez obaw