Jutro cała Polska się dowie jak to było z "pobiciem" Anny Cugier - Kotki!!!

Data: 2009-06-10 08:47:50
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Jutro cała Polska się dowie jak to było z "pobiciem" Anny Cugier - Kotki!!!
Grzegorz Schetyna do sprawy ataku na aktorkę ze spotu PiS podszedł bardzo poważnie. "Poprosiłem komendanta stołecznego policji Adama Mularza o osobisty nadzór nad postępowaniem dotyczącym pobicia Anny Cugier-Kotki" - mówi szef MSWiA w TVP INFO i obiecuje wyjaśnienie tej sprawy.

"Dostałem już dwie notatki w tej sprawie. Mam nadzieję, że jutro będzie zamknięta i będziemy mogli powiedzieć, co tak naprawdę się zdarzyło" - przyznał w wieczornym programie w TVP INFO minister Grzegorz Schetyna.

Cugier-Kotka: Nazwali mnie dziw... PiS

 objęcie specjalnym nadzorem policyjnego postępowania apelował do szefa MSWiA sam Jarosław Kaczyński. Zdaniem Grzegorza Schetyny prezes PiS niepotrzebnie robi z tego incydentu sprawę polityczną. Ale jak podkreślił, to właśnie jeden z powodów, dla których pobicie aktorki trzeba gruntownie wyjaśnić.

Zobacz szczegóły "pobicia" Cugier-Kotki

Wyjaśnienia złożyli już policjanci, z którymi rozmawiała Anna Cugier-Kotka. Mundurowi wciąż czekają na złożenie przez samą aktorkę zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa.

Anna Cugier-Kotka zapowiedziała wieczorem w TVN24, że dopełni tej formalności w środę. Do tej pory oficjalnie nie zawiadomiła policji, tłumacząc, że "była zmęczona".

http://www.dziennik.pl/polityka/article396414/Minister_zajal_sie_napadem_na_aktorke.html

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.