Jutro godz.17-ta na EWTN

Data: 2010-03-02 21:12:46
Autor: abc
Jutro godz.17-ta na EWTN
Przypominamy, iż dzięki telewizji EWTN już w najbliższą środę o godz. 17:00
czasu polskiego będzie można oglądać na żywo (przez satelitę lub internet)
czterogodzinną uroczystość konsekracji nowej kaplica Bractwa Kapłańskiego
Św. Piotra przy północno-amerykańskim Seminarium pw. Matki Bożej z Guadalupe
w Denton w stanie Nebraska

Uroczystość poświęcenia kaplicy rozpocznie się w dniu 3 marca 2010 r. o
godz. 10.00 czasu lokalnego (czasu centralnego USA).

Aktu konsekracji dokona i pontyfikalną Mszę świętą odprawi bp Fabian
Bruskewitz, ordynariusz Lincoln (Nebraska) w obecności J.Em. Williama
Josepha Kard. Levady, prefekta Kongregacji Nauki Wiary, który od ubiegłego
roku, na podstawie motu proprio Ecclesiae unitatem, jest przewodniczącym
Papieskiej Komisji Ecclesia Dei.

Źródło
http://sanctus.pl/index.php?module=aktualnosci&grupa=&podgrupa=&strona=1&id=1476&kategoria=1
--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-02 21:15:47
Autor: abc
Jutro godz.17-ta na EWTN
Parametry techniczne EWTN z satelity Hot Bird 6 - 13E
tp. 154 (11.585 V SR=27500 FEC=3/4)

PID V=1441
PID A=1442 (język angielski)
PID PCR=1441
SID=13514
Kodowanie: brak

Przez internet ze strony
http://viewers.multicastmedia.com/viewer/viewerframes_parent.asp?b=&p=&networkID=3001843&WMP=1&WMPv=7&RPIE=1&RPNAV=0

Data: 2010-03-02 21:49:21
Autor: J-23
Jutro godz.17-ta na EWTN
On 2 Mar, 21:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Przypominamy, i dzi ki telewizji EWTN ju w najbli sz rod o godz. 17:00
czasu polskiego b dzie mo na ogl da na ywo (przez satelit lub internet)
czterogodzinn uroczysto konsekracji nowej kaplica Bractwa Kap a skiego
w. Piotra przy p nocno-ameryka skim Seminarium pw. Matki Bo ej z Guadalupe
w Denton w stanie Nebraska

Uroczysto po wi cenia kaplicy rozpocznie si w dniu 3 marca 2010 r. o
godz. 10.00 czasu lokalnego (czasu centralnego USA).

Aktu konsekracji dokona i pontyfikaln Msz wi t odprawi bp Fabian
Bruskewitz, ordynariusz Lincoln (Nebraska) w obecno ci J.Em. Williama
Josepha Kard. Levady, prefekta Kongregacji Nauki Wiary, kt ry od ubieg ego
roku, na podstawie motu proprio Ecclesiae unitatem, jest przewodnicz cym
Papieskiej Komisji Ecclesia Dei.

r d ohttp://sanctus.pl/index.php?module=aktualnosci&grupa=&podgrupa=&stron...
--
W krzy u cierpienie, w krzy u zbawienie,
W krzy u mi o ci nauka.

od razu przerobic rzeczona kaplice na supermarket, albo na tancbude -
wiekszy pozytek

J-23 itede...

Data: 2010-03-03 08:38:58
Autor: abc
Jutro godz.17-ta na EWTN
Pontyfikalna Msza sw. w tradycyjnym obrzadku lacinskim, to najpiekniejsza
rzecz po tej stronie nieba.

--
W krzyzu cierpienie, w krzyzu zbawienie,
W krzyzu milosci nauka.

Data: 2010-03-03 02:37:35
Autor: zbig
Jutro godz.17-ta na EWTN
On 3 Mar, 08:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Pontyfikalna Msza sw. w tradycyjnym obrzadku lacinskim, to najpiekniejsza
rzecz po tej stronie nieba.

Możesz to rozwinąć? Co w tym takiego pięknego?
Jako dziecko uczestniczyłem w takich mszach i niczego więcej nie
odczuwałem jak znużenie kompletnie niezrozumiałą ceremonią.

Data: 2010-03-03 14:58:03
Autor: abc
Jutro godz.17-ta na EWTN

[...]

Uczestniczyłeś w uroczystych mszach pontyfikalnych z asystą diakona i
subdiakona???

Data: 2010-03-03 08:51:23
Autor: zbig
Jutro godz.17-ta na EWTN
On 3 Mar, 14:58, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

subdiakona???

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
?
Nie przypominam sobie, cóz jest w nich tak pięknego? I tak bym nic nie
rozumiał.

Jutro godz.17-ta na EWTN