Jutro idę przenieść numer

Data: 2009-07-05 19:54:30
Autor: Piotr M
Jutro idę przenieść numer
Witam.

Jutro idę przenieść numer z TT do Fresha. Ciekawe jak będzie :)

Tzn. Zaraz.
Żeby wniosek był rozpatrzony w 6h to muszę iść do placówki właściciela numeru, czyli w tym wypadku Ery, czy wystarczy do Playa? A jak do Ery do do Salonu Firmowego czy wystarczy do jakiegoś dealera? Jak myślicie?

Era rozpatrzy wniosek w ciągu 6h i ciekawe jak szybko mi Play włączy.

--
pzdr, Piotr M
"Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

Data: 2009-07-05 11:09:48
Autor: raz-dwa-trzy
Jutro idę przenieść numer
On 5 Lip, 19:54, Piotr M <x...@xxx.xx> wrote:
\
Żeby wniosek był rozpatrzony w 6h to muszę iść do placówki
właściciela numeru, czyli w tym wypadku Ery, czy wystarczy
do Playa? A jak do Ery do do Salonu Firmowego czy wystarczy
do jakiegoś dealera? Jak myślicie?

Musisz mieć zarejestrowany numer na siebie. W heyah wystarczy posłać
skan wypełnionego formularza emailem.
Jak masz zarejestrowany nr. to idziesz do play'a i oni wsio
załatwiają.

Data: 2009-07-05 20:39:45
Autor: Piotr M
Jutro idę przenieść numer
raz-dwa-trzy pisze:

Musisz mieć zarejestrowany numer na siebie. W heyah wystarczy posłać
skan wypełnionego formularza emailem.

Możesz też listownie, ale nie kwalifikujesz się w tym momencie na ten krótki czas procedury.

Data: 2009-07-05 20:11:36
Autor: bartekk
Jutro idę przenieść numer
"Piotr M" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:h2qpcp$bdj$1inews.gazeta.pl...
Żeby wniosek był rozpatrzony w 6h to muszę iść do placówki właściciela numeru, czyli w tym wypadku Ery, czy wystarczy do Playa?

Po co do Ery? Wazne zebys mial zarejestrowany numer. Jak masz, to prosto do salonu Play.

Data: 2009-07-05 20:44:32
Autor: Piotr M
Jutro idę przenieść numer
bartekk pisze:

Po co do Ery? Wazne zebys mial zarejestrowany numer. Jak masz, to prosto do salonu Play.

Bo jak pamiętam to w ustawie jest określone, że aby liczyć na ten krótki czas procedury, to trzeb złożyć wniosek osobiście u operatora, i teraz zastanawiam sie u którego :)

A druga sprawa. Numer zarejestrowany, ale może być z blokadą na wychodzące?

Data: 2009-07-06 11:51:19
Autor: Krzysztof
Jutro idę przenieść numer

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:h2qsak$ntd$1inews.gazeta.pl...
bartekk pisze:

[...]

A czemu nie moglby byc ?  Ale na razie w ceniku ery wisi oplata za przeniesienie numeru 50zl z vat...trzeba bedzie pisac skarge do UKE?

Data: 2009-07-06 12:07:38
Autor: adam
Jutro idę przenieść numer
A druga sprawa. Numer zarejestrowany, ale może być z blokadą na wychodzące?

2 tyg. temu przenioisłem taktak z blokadą wych i nie było problemu

Data: 2009-07-06 12:13:49
Autor: Bebe
Jutro idę przenieść numer
Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2sidb$b05$1news.onet.pl...
A druga sprawa. Numer zarejestrowany, ale może być z blokadą na wychodzące?

2 tyg. temu przenioisłem taktak z blokadą wych i nie było problemu

to jak zapłaciłeś 50 zł prowizji??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-06 12:18:36
Autor: adam
Jutro idę przenieść numer
to jak zapłaciłeś 50 zł prowizji??

miałem 70 PLN na koncie, ale wygasł już termin wych

Data: 2009-07-06 12:27:14
Autor: Bebe
Jutro idę przenieść numer
Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2sj1t$cq2$1news.onet.pl...
to jak zapłaciłeś 50 zł prowizji??

miałem 70 PLN na koncie, ale wygasł już termin wych

:) no tak - o tym nie pomyślałem :)

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-06 21:42:56
Autor: Krzysztof
Jutro idę przenieść numer

czytac i sie cieszyc:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/obluga_klienta/cenniki_dokumenty

a dokladnie:
Cennik Przeniesienie numeru telefonu z sieci Era dla Abonentów sieci Era, Abonentów systemu Era Mix i Użytkowników systemu Tak Tak w sieci Era

K.

Jutro idę przenieść numer