Jutro na Platformie

Data: 2011-06-10 14:03:43
Autor: Hans Kloss
Jutro na Platformie
"Politycy" LSD tradycyjnie wezmą udział w warszawskiej Paradzie
Równości. Po raz pierwszy jednak Sojusz jest współorganizatorem tej
imprezy i będzie miał własną platformę z logo partii.
W sobotę pojadą na niej m.in. wicemarszałek Sejmu Jerzy Wenderlich,
wiceszefowa Sojuszu Katarzyna Piekarska, europosłanka Joanna Senyszyn
i poseł Ryszard Kalisz.

"A więc Kalisz z Wenderlichem a Piekarska z Senyszyn czy  w innej
konfiguracji? Tak czy owak ktoś trafi na Senyszyn. Współczuję."
za salonem.24
J-23

Data: 2011-06-10 23:05:39
Autor: Grzegorz Z.
Jutro na Platformie
Hans Kloss napisał:

[...]

A ty na kontrplatformie propagować będziesz wartości rodzinne?

Data: 2011-06-10 14:10:16
Autor: Hans Kloss
Jutro na Platformie
On 10 Cze, 23:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A ty na kontrplatformie propagowa b dziesz warto ci rodzinne?

Nie zgrzesiu, ja bedę robił fotki temu kto będzie posuwał senyszyna..
Taka fotka przebije nawet śmiercionośny dowcip ze skeczu Moty
Pythona ;) i prorokuję że osiągnie niebotyczna cenę na ebaju.
To dopiero szczyt zboczonej perwersji, niech się nawet pedalsko-
zoofilna nekrofilia schowa ;)
J-23

Data: 2011-06-10 22:27:15
Autor: pluton
Jutro na Platformie
Nie zgrzesiu, ja bedę robił fotki temu kto będzie posuwał senyszyna.

bleeeeee  ale z ciebie pisowski zbok.

Nullification

Data: 2011-06-10 23:27:41
Autor: u2
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 22:27, pluton pisze:
Nie zgrzesiu, ja bedĂŞ robiÂł fotki temu kto bĂŞdzie posuwaÂł senyszyna.

bleeeeee  ale z ciebie pisowski zbok.

Wzrost  rosyjskich przywĂłdcĂłw:

 :)

Data: 2011-06-10 23:29:09
Autor: raff
Jutro na Platformie

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isu237$2a2$1inews.gazeta.pl...
Nie zgrzesiu, ja bedę robił fotki temu kto będzie posuwał senyszyna.

bleeeeee  ale z ciebie pisowski zbok.

No nie ? Tez sadze ze ten kto ten tego Senyszyn to musi byc niezly perwers.

Moze ty sie skusisz ? Tez na zbyt rozgarnietego nie wygladasz.

R.

Data: 2011-06-11 01:48:11
Autor: Lorn
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 22:27, pluton pisze:
Nie zgrzesiu, ja bedę robił fotki temu kto będzie posuwał senyszyna.

bleeeeee  ale z ciebie pisowski zbok.

Musi się biedaczek przy czymś... 'odruch wymiotny' :>

Data: 2011-06-10 23:12:48
Autor: raff
Jutro na Platformie

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:75ac2457-9d85-449c-9ac3-782970719ceai4g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Czy Kalisz i Senyszyn to nie jest szczyt perwersji ?

On powinien zalozyc spodenki ze skory, a ona ten swoj kostium z murzynem i pejczem.

R.

Data: 2011-06-10 14:40:31
Autor: Hans Kloss
Jutro na Platformie
On 10 Cze, 23:12, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Czy Kalisz i Senyszyn to nie jest szczyt perwersji ?
 Przestań bo zarzygam klawiaturę...
J-23

Data: 2011-06-10 23:15:55
Autor: Grzegorz Z.
Jutro na Platformie
Hans Kloss napisał:

On 10 Cze, 23:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A ty na kontrplatformie propagowa b dziesz warto ci rodzinne?

Nie

No proszę. W dupie macie rodzinę i wartości rodzinne.

Data: 2011-06-10 14:21:37
Autor: Hans Kloss
Jutro na Platformie
On 10 Cze, 23:15, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

No prosz . W dupie macie rodzin i warto ci rodzinne.
 JA mam w dupie, a ja występuje w liczbie pojedynczej zgrzesiu.
J-23

Data: 2011-06-10 23:22:45
Autor: u2
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 23:21, Hans Kloss pisze:
On 10 Cze, 23:15, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

No prosz . W dupie macie rodzin i warto ci rodzinne.
 JA mam w dupie, a ja występuje w liczbie pojedynczej zgrzesiu.
J-23

Ale zgrzesiu wystepuje w l.m. :)

Data: 2011-06-11 01:52:49
Autor: Lorn
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 23:21, Hans Kloss pisze:
JA mam w dupie

Idź do psychologa, homoseksualizm podobno jest chorobą ;-p Ksiądz Natanek lewym sierpowym cię wyleczy hehe

Data: 2011-06-10 23:18:32
Autor: raff
Jutro na Platformie

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:w761yy0bu55q.1b6ehg5rb1ypt$.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

On 10 Cze, 23:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A ty na kontrplatformie propagowa b dziesz warto ci rodzinne?

Nie

No proszę. W dupie macie rodzinę i wartości rodzinne.

Grzesio, moze ty posuniesz Senyszyn ? Szukaja frajera.

R.

Data: 2011-06-10 23:19:28
Autor: u2
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 23:18, raff pisze:
No proszę. W dupie macie rodzinę i wartości rodzinne.
Grzesio, moze ty posuniesz Senyszyn ? Szukaja frajera.

Albo logopedy.

Data: 2011-06-10 23:19:54
Autor: Grzegorz Z.
Jutro na Platformie

Hans Kloss napisał:

On 10 Cze, 23:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A ty na kontrplatformie propagowa b dziesz warto ci rodzinne?

Nie

No proszę. W dupie macie rodzinę i wartości rodzinne.

Grzesio

Odtenteguj się ode mnie, antyrodzinny.

Data: 2011-06-10 23:21:09
Autor: u2
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 23:19, Grzegorz Z. pisze:
Odtenteguj się ode mnie, antyrodzinny.

A ty juz adoptowales ? :)

Data: 2011-06-10 23:34:51
Autor: raff
Jutro na Platformie

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4df28ac8$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-10 23:19, Grzegorz Z. pisze:
Odtenteguj się ode mnie, antyrodzinny.

A ty juz adoptowales ? :)

Senyszyn ?

R.

Data: 2011-06-11 00:19:29
Autor: Grzegorz Z.
Jutro na Platformie
u2 napisał:

W dniu 2011-06-10 23:19, Grzegorz Z. pisze:
Odtenteguj się ode mnie, antyrodzinny.

A ty juz adoptowales ? :)

A ty?

Data: 2011-06-11 01:50:53
Autor: Lorn
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-11 00:19, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2011-06-10 23:19, Grzegorz Z. pisze:
Odtenteguj się ode mnie, antyrodzinny.

A ty juz adoptowales ? :)

A ty?

A on cierpi... Piotrusia nie ma :>

Data: 2011-06-10 22:11:44
Autor: pluton
Jutro na Platformie

A ty na kontrplatformie propagować będziesz wartości rodzinne?

Hans pojdzie na wystawe kotow.

Nullification

Data: 2011-06-10 23:11:17
Autor: raff
Jutro na Platformie

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isu162$sqv$1inews.gazeta.pl...

A ty na kontrplatformie propagować będziesz wartości rodzinne?

Hans pojdzie na wystawe kotow.

Ja tam wole Oceanarium.

R.

Data: 2011-06-10 22:26:06
Autor: pluton
Jutro na Platformie

Hans pojdzie na wystawe kotow.

Ja tam wole Oceanarium.

rekin ci zrobi laske ?

Nullification

Data: 2011-06-10 23:24:27
Autor: u2
Jutro na Platformie
W dniu 2011-06-10 22:26, pluton pisze:

Hans pojdzie na wystawe kotow.

> [...]

 :)

Data: 2011-06-10 23:27:27
Autor: raff
Jutro na Platformie

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isu211$20k$1inews.gazeta.pl...

Hans pojdzie na wystawe kotow.

Ja tam wole Oceanarium.

rekin ci zrobi laske ?

a tam, od razu rekin ;)

R.

Data: 2011-06-11 03:50:03
Autor: cirrus
Jutro na Platformie
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:isu19o$knk$1news.onet.pl...
[...]

Tylko się nie utop bo byłaby to niepowetowana strata dla ludzkości.

--
stevep

Jutro na Platformie