Jutro na grupie bedzie spokojniej...

Data: 2010-07-16 03:03:06
Autor: DJ MC Donald Musk
Jutro na grupie bedzie spokojniej...
bo Platfonsy organizuja jakas parade odmiennosci seksualnych. Nie beda
mieli czasu na pisanie

Data: 2010-07-16 06:20:27
Autor: Bruner

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:45b5c5a1-dee0-489e-aed1-c4401e873392j13g2000yqj.googlegroups.com...
bo Platfonsy organizuja jakas parade odmiennosci seksualnych. Nie beda
mieli czasu na pisanie

bo maja juz dosc twoich homoseksulanych sklonosci

Data: 2010-07-16 03:23:21
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 12:20, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
"DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> wrote in messagenews:45b5c5a1-dee0-489e-aed1-c4401e873392j13g2000yqj.googlegroups.com...

> bo Platfonsy organizuja jakas parade odmiennosci seksualnych. Nie beda
> mieli czasu na pisanie

bo maja juz dosc twoich homoseksulanych sklonosci

i dlatego pojda na parade gejow...
ot, platfonsia logika...
wymysl jeszcze cos....

Data: 2010-07-16 17:17:19
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-16 12:20, Bruner pisze:

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message
bo Platfonsy organizuja jakas parade odmiennosci seksualnych. Nie beda
mieli czasu na pisanie

bo maja juz dosc twoich homoseksulanych sklonosci

To ten 'didzej' tez homos? To wiele tlumaczy.

Data: 2010-07-16 08:21:51
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 17:17, Bartek <1...@2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-16 12:20, Bruner pisze:

> "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> wrote in message

> bo maja juz dosc twoich homoseksulanych sklonosci

To ten 'didzej' tez homos? To wiele tlumaczy.

co tlumaczy?
zdecydujciue sie na cos. Popieracie gejow czy nie?

Data: 2010-07-16 17:27:56
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-16 17:21, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Nie wiem jak 'oni' ktorych pytasz, ja nie popieram, jestem przeciw autoreklamie, kazdego rodzaju!

Data: 2010-07-16 22:08:30
Autor: Krzysztof
Jutro na grupie bedzie spokojniej...
A moze dlatego , ze jutro onr bedzie zamawial piwo prawa podniesiona reka ?

K.

Jutro na grupie bedzie spokojniej...