Jutro najważniejsza astrologicznie dat a w roku...

Data: 2009-05-03 22:42:07
Autor: Maciej Bojko
Jutro najważniejsza astrologicznie dat a w roku...
On Sun, 03 May 2009 21:01:48 +0200, "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl>
wrote:

nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-05-03 22:44:42
Autor: viper2
wrote:

> [...]

Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

ueeeee tam... nie znam gościa...

Data: 2009-05-03 20:51:44
Autor: kc
.
> maciej.bojko@gmail.com

ueeeee tam... nie znam gościa...

Ja znam. Przegrałem konkurs :-)

kc

Data: 2009-05-03 22:46:54
Autor: Maciej Bojko
On Sun, 03 May 2009 22:44:42 +0200, viper2@op.pl wrote:

> [...]

Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

Łomatko. Jedyny Bułgar, który strzelił Anglikom bramkę na Wembley i...
"nie znam gościa".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-05-03 22:49:54
Autor: viper
> [...]

>ueeeee tam... nie znam gościa...

Łomatko. Jedyny Bułgar, który strzelił Anglikom bramkę na Wembley i...

nie zajarzyłem... ale nasz Jasio Domarski też strzelił i się nie chwali...

--

Jutro najważniejsza astrologicznie dat a w roku...