Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...

Data: 2009-05-03 21:01:48
Autor: viper
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

Data: 2009-05-03 21:37:44
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
No niestety, znowu te kosmiczne koszty mnie czekaja :(

D.

Data: 2009-05-03 19:50:32
Autor: kc
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
No niestety, znowu te kosmiczne koszty mnie czekaja :(

Bez obaw. Jeżeli mówimy o zbliżeniu Saturna i Księżyca, to to nieszczęście rówenież nas omija. W Polsce zjawisko nie będzie widoczne.

kc

Data: 2009-05-03 22:00:16
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki za hint ale nie o takich kosztach myslalem.

D.

Data: 2009-05-03 22:42:07
Autor: Maciej Bojko
Jutro najważniejsza astrologicznie dat a w roku...
On Sun, 03 May 2009 21:01:48 +0200, "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl>
wrote:

nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-05-03 22:44:42
Autor: viper2
wrote:

> [...]

Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

ueeeee tam... nie znam gościa...

Data: 2009-05-03 20:51:44
Autor: kc
.
> maciej.bojko@gmail.com

ueeeee tam... nie znam gościa...

Ja znam. Przegrałem konkurs :-)

kc

Data: 2009-05-03 22:46:54
Autor: Maciej Bojko
On Sun, 03 May 2009 22:44:42 +0200, viper2@op.pl wrote:

> [...]

Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

Łomatko. Jedyny Bułgar, który strzelił Anglikom bramkę na Wembley i...
"nie znam gościa".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-05-03 22:49:54
Autor: viper
> [...]

>ueeeee tam... nie znam gościa...

Łomatko. Jedyny Bułgar, który strzelił Anglikom bramkę na Wembley i...

nie zajarzyłem... ale nasz Jasio Domarski też strzelił i się nie chwali...

Data: 2009-05-03 23:11:15
Autor: Bugatti
Użytkownik "viper" napisał w wiadomości:

nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się
domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

Jutro mamy trygon Słońca-Lilith.

IMO najważniejsza data w tym roku to 22.07.

--
Bugatti

Data: 2009-05-04 13:01:19
Autor: Flyte
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Witam,

IMO najważniejsza data w tym roku to 22.07.

No dobrze - wiadomo - zaćmienie słońca. Ale jakie to ma mieć przełożenie na giełdę? Skok w górę, skok w dół czy może zawieszenie notowań?

Flyte

PS. 100 lat Dieter.

Data: 2009-05-04 05:22:09
Autor: andrew08
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku. ..
Fakt przeciez wspominal  ze jest Bykiem , a no to Dieter trzymaj sie
chlopie , duzo zdrowka zycze , reszte wywalczysz sam bo przeciez
inaczej  nie ma satysfakcji  ze cos sie osiagnelo .
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej

Data: 2009-05-04 14:31:03
Autor: Dieter
Jutro najwazniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki.

D.

Data: 2009-05-04 14:15:18
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Tradowac jeszcze 64 lata? Ale mi zyczysz.

Dzieki.

D.

Data: 2009-05-04 05:48:48
Autor: andrew08
On May 4, 8:15 am, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Tradowac jeszcze 64 lata? Ale mi zyczysz.

Dzieki.

D.

To jeszcze gielda bedzie wtedy istaniala ?  Mam cicha nadzieje ze
ludzkosc kiedys zmadrzeje , i wymysli cos bardziej pozytecznego ,ale
historia znowu mowi ze nigdy . Nie jestes kobieta wiec zapytam ile
sobie juz wiosen liczysz , ze jeszcze 64 lata chcesz sie meczyc ,  ,
ale to chyba pasja ktorej i tak nie odpuscisz ,
U ciebie nie chodzi  o kase , inne rzeczy tu maja wplyw .
Pozdrawiam

Data: 2009-05-04 14:54:07
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
64+36 = 100

D.

Data: 2009-05-04 21:07:51
Autor: Bugatti
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Ahh...to o to chodziło ;-)
Nie wiedziałem. Wszystkiego najlepszego Dieter.

--
Bugatti

Data: 2009-05-04 21:10:25
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki bardzo.

D.

Data: 2009-05-04 09:41:32
Autor: viper
[...]

wch wy astrolodzy z Bożej łaski... skompromitowaliście się na maksa... 04.05 są URODZINY DIETERA... Dieter, nie będę ci życzył pieniędzy, milionów pipsów ani innych głupot... życzę zdrówka i powodzenia w życiu osobistym... i to zupełnie wystarczy...

Data: 2009-05-04 07:52:22
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> [...]

ani
innych głupot... życzę zdrówka i powodzenia w życiu osobistym... i to

Jeżeli to prawda, to się przyłączę, a dla wzmocnienia powodzenia życzę jednak chociaż parę tych pipsów dziennie.

kc

Data: 2009-05-04 09:56:47
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki chlopaki za zyczenia. Jak kiedys sie spotkamy, to zaprosze Was na lody.

D.

Data: 2009-05-04 10:10:21
Autor: Endriu
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki chlopaki za zyczenia. Jak kiedys sie spotkamy, to zaprosze Was na lody.

Patrzcie patrzcie, lodami się chce wykpić .... Flacha 0,7 spirytusu rozrabianego z miodem, albo najlepiej dwie inaczej nie rozpoczynamy gatki ....

P.S. Pozdrawiam i ja :)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-04 10:19:58
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dobra, bedzie flacha. Teraz juz wiesz dlaczego pisalem o kosztach. Dziekuje.

D.

Data: 2009-05-04 02:58:05
Autor: robson.m
On 4 Maj, 10:19, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Dobra, bedzie flacha. Teraz juz wiesz dlaczego pisalem o kosztach. Dziekuje.

D.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najlepszego Dieter.

Pozdro
Robson

Data: 2009-05-04 12:38:31
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dziekuje.

D.

Data: 2009-05-04 18:54:23
Autor: Zbyszek
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
nie wiedziałem ale wiem :-) dołaczam się zyczac wielu sukcesów szczegolnie  tych którymi zechcesz sie dzielić :-)
ale przede wszystkim zdrówka.

--
Pozdrawiam,
Z.

Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...