Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...

Data: 2009-05-04 09:41:32
Autor: viper
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

--

wch wy astrolodzy z Bożej łaski... skompromitowaliście się na maksa... 04.05 są URODZINY DIETERA... Dieter, nie będę ci życzył pieniędzy, milionów pipsów ani innych głupot... życzę zdrówka i powodzenia w życiu osobistym... i to zupełnie wystarczy...

Data: 2009-05-04 07:52:22
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> [...]

ani
innych głupot... życzę zdrówka i powodzenia w życiu osobistym... i to

Jeżeli to prawda, to się przyłączę, a dla wzmocnienia powodzenia życzę jednak chociaż parę tych pipsów dziennie.

kc

Data: 2009-05-04 09:56:47
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki chlopaki za zyczenia. Jak kiedys sie spotkamy, to zaprosze Was na lody.

D.

Data: 2009-05-04 10:10:21
Autor: Endriu
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dzieki chlopaki za zyczenia. Jak kiedys sie spotkamy, to zaprosze Was na lody.

Patrzcie patrzcie, lodami się chce wykpić .... Flacha 0,7 spirytusu rozrabianego z miodem, albo najlepiej dwie inaczej nie rozpoczynamy gatki ....

P.S. Pozdrawiam i ja :)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-04 10:19:58
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dobra, bedzie flacha. Teraz juz wiesz dlaczego pisalem o kosztach. Dziekuje.

D.

Data: 2009-05-04 02:58:05
Autor: robson.m
On 4 Maj, 10:19, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Dobra, bedzie flacha. Teraz juz wiesz dlaczego pisalem o kosztach. Dziekuje.

D.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najlepszego Dieter.

Pozdro
Robson

Data: 2009-05-04 12:38:31
Autor: Dieter
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
Dziekuje.

D.

Data: 2009-05-04 18:54:23
Autor: Zbyszek
Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
nie wiedziałem ale wiem :-) dołaczam się zyczac wielu sukcesów szczegolnie  tych którymi zechcesz sie dzielić :-)
ale przede wszystkim zdrówka.

--
Pozdrawiam,
Z.

Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...