Jutro ostatni dzien.......

Data: 2009-04-15 20:42:41
Autor: Dars
Jutro ostatni dzien.......
aby wyjsc przed korektę .....

pzdr
Dars

Data: 2009-04-15 19:31:31
Autor: kac
Jutro ostatni dzien.......
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):
aby wyjsc przed korektę .....

pzdr
Dars

obserwuje rynek i zgadzam sie w pelni ze korekta wisi w powietrzu, USA przespia sie z danymi z dzisiaj i jutro rozpoczyna sie korekta

pozdrawiam i zyskow wszystkim zycze

Data: 2009-04-15 19:33:15
Autor: kc
Jutro ostatni dzien.......
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):
aby wyjsc przed korektę .....

Nie ma nic pewnego. Byłem pewien, że to wczoraj, ale dzisiejsza sesja, jak dla mnie, wróży bardzo silne wzrosty. Nie do wiary, cuda jakieś, czy co? Zobaczymy co przyniesie jutro. Czy opierasz swoją wiarę na tym, że to będzie 39 sesja od dołka?

kc

Data: 2009-04-15 21:19:58
Autor: Fidelio
Jutro ostatni dzien.......
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs59sm$o3m$1news.onet.pl...
aby wyjsc przed korektę .....

pzdr
Dars

A twierdzisz tak na podstawie....?

Data: 2009-04-15 21:36:00
Autor: Jan Werbiński
Jutro ostatni dzien.......
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs59sm$o3m$1news.onet.pl...
aby wyjsc przed korektę .....

Problem w tym, że wszyscy o tym wiedza.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-15 21:37:34
Autor: iktorn
Jutro ostatni dzien.......
Dars pisze:
aby wyjsc przed korektę .....

pzdr
Dars

Skoro wszyscy przewidują spadki znaczy się będzie odwrotnie ;)

Data: 2009-04-15 22:00:19
Autor: bOUNCeErR
Jutro ostatni dzien.......
Dars pisze:
aby wyjsc przed korektę .....

Nie bylbym tego taki pewien. Pamietajmy ze mamy tydzien wygasania opcji. A w piatek Citi podaje wyniki... Mysle ze wszystko sie rozegra dzieki (lub przez ;) ) tej spolce. Dobrze spreparowane wyniki moga zdzialac cuda. A na 850 jest bardzo silny opor, wiec jesli mialby pasc to wlasnie teraz. Z drugiej strony jak juz powiedzialem na 850 jest silny opor i wszyscy moga sie spodziewac lepszych wynikow citi, ktore moze nie podolac i wtedy jazda w dol. Generalnie uznaje obydwa scenariusze jako tak samo prawdopodobne.

Osobiscie obstawiam, krecenie sie w okolicach 830-850 i wybicie ponad 850 w piatek. To moze otworzyc droge nawet w okolice 1000. Jednak z pewnoscia nie bedzie to trwale wybicie. Dlugoterminowo (w perspektywie roku) przewiduje pokonanie dna bessy.

P.S.

Kiedys te 20 punktow to byla przepasc, dzisiaj wachania w takim zakresie to normalka... ehhh...

--
pzdr,
bOUNCeErR

Data: 2009-04-15 22:04:24
Autor: Fidelio
Jutro ostatni dzien.......
Osobiscie obstawiam, krecenie sie w okolicach 830-850 i wybicie ponad 850 w piatek.

Dziś S&P 500 zamknął się na 851 z groszami z tego co widzę...
Kolego Dars, chyba musisz skorygować prognozy, jutro wzrosty ;-)

Data: 2009-04-16 16:57:35
Autor: Dars
Jutro ostatni dzien.......

Dziś S&P 500 zamknął się na 851 z groszami z tego co widzę...
Kolego Dars, chyba musisz skorygować prognozy, jutro wzrosty ;-)

Wczoraj napisałem że dzisiaj warto wyjsc ........
masz jeszcze jakies wątpliwości :)

pzdr
Dars

Data: 2009-04-16 19:34:30
Autor: alibaba8
Jutro ostatni dzien.......

> [...]
> Kolego Dars, chyba musisz skorygować prognozy, jutro wzrosty ;-)

Wczoraj napisałem że dzisiaj warto wyjsc ........

Co znowu jest grane? Dars, który nigdy nie podał trafnej prognozy oraz osobniki,
które  nigdy nie podali jakiejkolwiek prognozy zachowują się jak eksperci?
Niewątpliwie jakaś ściema. A to takie proste. Spoko ponad 1900 później 1500 i
jazda do nieba. To jest ostatnia okazja na długie lata aby na GPW poszaleć. --

Data: 2009-04-16 20:14:33
Autor: Dars
Jutro ostatni dzien.......

[...]

Alibaba wracaj do piaskownicy ciepło jeszcze jest.
He he nigdy to jest dobre, ale nigdy nie mów/pisz nigdy.

Dars

Data: 2009-04-16 20:23:57
Autor: marfi
Jutro ostatni dzien.......
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs7sk0$j4$1news.onet.pl...

[...]

  Własnie... jutro może być lepszy dzień na sprzedaż :)

--
marfi

Data: 2009-04-16 20:43:00
Autor: Dars
Jutro ostatni dzien.......

 Własnie... jutro może być lepszy dzień na sprzedaż :)

-- marfi

Dzisiaj ładnie dali 50pkt.......
Jutro powyżej 1770 pkt tez powinno ładnie zapłacic.......

pzdr
Dars

Data: 2009-04-17 15:14:19
Autor: Dars
Jutro ostatni dzien.......

[...]

Alibabo który raz mam Ci powtarzac ja nie zawsze trafiam to fakt.
Ale aż tak źle ze mną nie jest jak piszesz. I nigdy nie pisz nigdy......
Lubie łapac górki jak i dołki.....i nie po to pisze żeby sie chwalic
ale staram się wychwycic górke albo dołek i pisze.
Napisz kiedy ostatnio raz cos takiego pisałem, nie pisze co dwa dni.......
Kiedy w koncu dorośniesz i nie bedziesz odbierał jak chwalenie sie
ale próba łapania i wyczucia rynku.
Teraz jak spada pewnie sie nie odezwiesz albo cos głupiego palniesz........
Powiem dużo razy wyczuwałem rynek, był tez momenty że robiłem
błedy i nie wierze że nikt ich nie robi i ciągle zarabia.......
ja tez trace ....... ale nieraz jest chwila że zarabiam :)
Daj znac przy jakich poziomach Twoje L urwie Ci jaja.....
moze wezme od Ciebie L :)

pzdr
Dars

Data: 2009-04-17 18:59:11
Autor: alibaba8
Jutro ostatni dzien.......

> [...]
ja tez trace ....... ale nieraz jest chwila że zarabiam :)
Daj znac przy jakich poziomach Twoje L urwie Ci jaja.....

Z tobą nie dyskutuję, bo i tak nie zrozumiesz co do ciebie piszę, a zwłaszcza,
że nie wierzę w twe czyste intencje.  --

Data: 2009-04-16 20:01:01
Autor: kc
Jutro ostatni dzien.......
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wczoraj napisałem że dzisiaj warto wyjsc ........
masz jeszcze jakies wątpliwości :)

Ja mam. Wiedziałem, że należało wyjść wczoraj, ale chyba okaże się, że dziś należało wejść.

kc

Data: 2009-04-17 15:09:52
Autor: Fidelio
Jutro ostatni dzien.......
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs7h2n$b7$1news.onet.pl...

[...]

Zwracam honor! ;-)
Zadziwiające są okoliczności tej korekty - wszyscy na zielono tylko my haniebnie spadamy.
Dziś się ewakuowałem ;-)

Data: 2009-04-17 15:16:58
Autor: Dars
Jutro ostatni dzien.......

Zwracam honor! ;-)
Zadziwiające są okoliczności tej korekty - wszyscy na zielono tylko my haniebnie spadamy.
Dziś się ewakuowałem ;-)

Spoko,
wiem patrzyłes na USA :)
Ale nie raz przez nich można stracic.......
ja gram na FW jak i na SP500.

pzdr
Dars

Data: 2009-04-17 15:56:01
Autor: Fidelio
Jutro ostatni dzien.......
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs9vi3$19j$1news.onet.pl...

[...]

No , nie tylko, cała Europa była też na zielono.
Można by to uzasadnić w ten sposób, że od nas zaczęła się korekta wzrostowa więc najpierw u nas realizują zyski...
Innego wytłumaczenia nie widzę.
Na razie jestem poza rynkiem i patrzę w którą stronę się to rozwinie...

Data: 2009-04-17 10:00:39
Autor: szemcio
Jutro ostatni dzien.......

aby wyjsc przed korektę .....

pzdr
Dars

Jak ja to uwielbiam.
DPL kiedys pisales ze spadnie - nie wierzylem (wtedy dla mnie to byl kosmos)
KGH kiedys pisales ze spadnie - tutaj zgadzalem sie z Toba
WIG20 - tez czekalem na te korekte

Ja twierdze ze jak Ty mowisz ze cos spadnie to jest to prawie pewne.
Ale przyznam ze czytam Twoje opinie i porownuje tylko wtedy gdy piszesz ze spadnie
(miskowe prognozy wychodza Ci lepiej niz bycze i sa zawsze bardziej efektowne - tak statystycznie mi wychodzi)

pozdrawiam,

--
sz.

Jutro ostatni dzien.......