Jutro ostatni dzien.......

Data: 2009-04-17 10:00:39
Autor: szemcio
Jutro ostatni dzien.......

aby wyjsc przed korektę .....

pzdr
Dars

Jak ja to uwielbiam.
DPL kiedys pisales ze spadnie - nie wierzylem (wtedy dla mnie to byl kosmos)
KGH kiedys pisales ze spadnie - tutaj zgadzalem sie z Toba
WIG20 - tez czekalem na te korekte

Ja twierdze ze jak Ty mowisz ze cos spadnie to jest to prawie pewne.
Ale przyznam ze czytam Twoje opinie i porownuje tylko wtedy gdy piszesz ze spadnie
(miskowe prognozy wychodza Ci lepiej niz bycze i sa zawsze bardziej efektowne - tak statystycznie mi wychodzi)

pozdrawiam,

--
sz.

Jutro ostatni dzien.......