Jutro piątek

Data: 2019-02-14 09:15:21
Autor: Bruno Brunowski
Jutro piątek
i nowa dostawa mokrych kapiszonów.

--
Bruno

Data: 2019-02-14 12:06:20
Autor: Zenek Kapelinder
Jutro piątek
W GWnie vat beda omawiali?

Data: 2019-02-15 00:21:36
Autor: Bruno Brunowski
Jutro piątek
W dniu czwartek, 14 lutego 2019 21:08:00 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W GWnie vat beda omawiali?

Darowizny na rzecz osób duchownych.
https://natemat.pl/264073,tasmy-kaczynskiego-prezes-pis-naklonil-birgfellnera-do-wreczenia-koperty

--
Bruno

Data: 2019-02-15 02:11:27
Autor: brat_olin
Jutro piątek
Bruno Brunowski wrote:
Zenek Kapelinder napisał:

> W GWnie vat beda omawiali?

Darowizny na rzecz osób duchownych.
https://natemat.pl/264073,tasmy-kaczynskiego-prezes-pis-naklonil-birgfellnera-do-wreczenia-koperty

Pani Renatka @_nazimno:
"Jutro w GóWnie.Ksiądz dał te pieniądze zakonnicy,w której się zakochał,a ta zakochała się w organiście,a on miał kredyt we frankach,który wziął na organy i ona chciała pomóc. A organista jako wielki miłośnik zwierząt pieniądze te przekazał Kaczyńskiemu,żeby kupił karmę dla kota"

Ano!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-02-15 02:40:18
Autor: Bruno Brunowski
Jutro piątek
W dniu piątek, 15 lutego 2019 11:11:28 UTC+1 użytkownik brat_olin napisał:
Bruno Brunowski wrote:

> [...]
"Jutro w GóWnie.Ksiądz dał te pieniądze zakonnicy,w której się zakochał,a ta zakochała się w organiście,a on miał kredyt we frankach,który wziął na organy i ona chciała pomóc. A organista jako wielki miłośnik zwierząt pieniądze te przekazał Kaczyńskiemu,żeby kupił karmę dla kota"

Nie zrozumiałeś Olik. Osobie duchownej można dać legalnie nawet i dwa samochody, a co dopiero 50 tys. Pewnie z kolędą ksiądz przechodził i dostał hojną ofiarę. A że przy okazji podpisał, co miał podpisać... No, był to podpisał, co miał chodzić dwa razy.
GW znów opublikowało "laurkę" dla BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!.

--
Bruno

Data: 2019-02-15 15:25:26
Autor: u2
Jutro piątek
W dniu 15.02.2019 o 11:40, Br Br pisze:
GW znów opublikowało "laurkę" dla BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!.

kupa się pieni, a taki piękny dzień:))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-15 10:24:17
Autor: Pajdak
Jutro piątek czyli HOJNA ZMIANA

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:fe26a7f7-3177-47c6-9f41-d22e9786a244googlegroups.com...
[...]

Wczoraj w TV podali, że Rydzyk znów "wygrał" przetarg i dostał 4 bańki na imprezy.

Hojna zmiana!

--
Pajdak

Data: 2019-02-14 21:13:19
Autor: A. Filip
Jutro piątek [Czyli zapowiedź medialnego cudu na miarę potrzeb i MOĹťLI WOŚCI?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
i nowa dostawa mokrych kapiszonów.

Ale czy pojutrze dalej będzie sobota?!

--
A. Filip

Data: 2019-02-15 09:00:22
Autor: Pajdak
Jutro piątek
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:eb0f271f-288b-4080-b5ad-11a60154ef4fgooglegroups.com...
i nowa dostawa mokrych kapiszonów.

--

Czy bedą nowe taśmy? Kogo z "totalnej opozycji" w odwecie aresztuje CBA?

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:41:47
Autor: Zenek Kapelinder
Jutro piątek
Zrobili uderzenie wyprzedzajace i przed piatkiem jakis nafciarzy zdrutowali. Chyba zadzialao bo nie srasz sie ze znowu w GWnie cos naklamali.

Data: 2019-02-15 10:46:34
Autor: Bruno Brunowski
Jutro piątek
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:41:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Zrobili uderzenie wyprzedzajace i przed piatkiem jakis nafciarzy zdrutowali. Chyba zadzialao bo nie srasz sie ze znowu w GWnie cos naklamali.

Oj Zenuś, Zenuś już ci całkiem wszystko kiełbasi. A o czym jest od rana rozmowa w tym wątku?

--
Bruno

Data: 2019-02-15 13:17:55
Autor: boukun
Jutro piątek
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
i nowa dostawa mokrych kapiszonów.
Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

GW na gwóżdżhahaha
50 min. temu

Opozycja totalna, totalnie ośmieszona! Chcieli wysłać paszkwila a wyszła laurka. Lemingi spodziewały się bomby a zostało im klecenie memów na fejsbuka.

Data: 2019-02-15 04:28:00
Autor: Bruno Brunowski
Jutro piątek
W dniu piątek, 15 lutego 2019 13:18:21 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Jak na "kapiszona" i kolejną "laurkę" (hojna koperta dla duchownego) to straszne wzmożenie u pisiorków widać. A Giertych znów miłego weekendu życzy :P

--
Bruno

Data: 2019-02-15 09:07:34
Autor: bytomir.torpeksowy
Jutro piątek
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

A Giertych znów miłego weekendu życzy :P

Ujechawszy milę, postój z koniem chwilę; ujechawszy trzy, czoła mu potrzyj; ujechawszy sześć, dajże mu jeść.
Koń ma dużą głowę, niech się martwi.
Koń nie skacze bez powodu.

I pytanie podstawowe, jak tam sondaże? Spadło co pisiorstwu?
Jest jaka szansa na Ryśowe premierowanie?

Data: 2019-02-15 13:51:41
Autor: boukun
Jutro piątek
[...]

A teraz prawdziwa ciekawostka. "Pytani o zeznanie Austriaka jego prawnicy Roman Giertych i Jacek Dubois zasłaniają się tajemnicą śledztwa. Prokuratura, do której również wysłaliśmy pytania, nie odpowiedziała do czasu zamknięcia tego wydania". O zeznania zapytano również Jarosława Kaczyńskiego, ale bez rezultatu. Nikogo tutaj nie gryzie, że w całej tej sprawie, w której dziennik stoi na zasadzie maksymalnego legalizmu, weryfikowania każdego podpisu i analizowania na wszystkie sposoby każdego dokumentu, ktoś udaje, że adwokaci będący na gorącej linii z redakcją przechodzili po prostu obok z tragarzami?

Dziwnym trafem tych pytań nikt sobie nie zadaje. Jak widać, kolejny tekst pisany był w takim pośpiechu, że sam mecenas Roman Giertych musiał jego fragmenty prostować. - W nawiązaniu do dzisiaj opublikowanych fragmentów zeznań Geralda Birgfellnera przez "GW" uprzejmie informuję, że nie wynika z tych fragmentów, aby mój Mocodawca miał pewność, że pieniądze trafiły do Ks. Rafała Sawicza. A tak sugeruje podtytuł artykułu - napisał na Twitterze, na co odpowiedział wicenaczelny dziennika. - Mała errata do dzisiejszego leadu. Powinno być: "Gerald Birgfellner zeznał, że Jarosław Kaczyński nakłonił go do wręczenia 50 tys. zł DLA księdza z rady fundacji..." - stwierdził Kurski.

(...)

"Ktoś", "nie wiem kto", "nie pamiętam dokładnie".

boukun

Data: 2019-02-15 14:08:37
Autor: A. Filip
Jutro piątek i Gazeta Wyborcza "prostuje" po interwencji mecenasa R. Giertycha ;-)
[...]

No jak ta [...] Gazeta Wyborcza śmiała pomówić nieposzlakowanego klienta
mecenasa Giertycha o przyznanie się do wręczenia łapówki?! HAŃBA! ;-)

https://www.rp.pl/Tasmy-z-Nowogrodzkiej/190219590-Roman-Giertych-prostuje-nowa-publikacje-Gazety-Wyborczej.html
Publikacja: 15.02.2019
Roman Giertych prostuje nową publikację "Gazety Wyborczej"

 Gerald Birgfellner, składając zeznania w prokuraturze 11 lutego, miał
 stwierdzić, że Jarosław Kaczyński miał nakłonić go do wręczenia 50
 tys. zł księdzu. Do nowej publikacji "Gazety Wyborczej" odniósł się
 obrońca austriackiego biznesmena Roman Giertych. [...]

https://polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2263871,Roman-Giertych-dementuje-nowe-informacje-GW-ws-Srebrnej

--
A. Filip

Data: 2019-02-15 05:14:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 lutego 2019 14:08:39 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

>  stwierdzić, że Jarosław Kaczyński miał nakłonić go do wręczenia 50
>  tys. zł księdzu. Do nowej publikacji "Gazety Wyborczej" odniósł się

To teraz doczytaj co tak właściwie Giertych zdementował.

--
Bruno

Data: 2019-02-15 14:23:13
Autor: A. Filip
> [...]

To teraz doczytaj co tak właściwie Giertych zdementował.

Mecenas R. Giertych jako prawnik który bierze pieniądze za konkretnie
wykonywaną robotę zdementował jedno "ustawienie wrażeń podtytułem" przez
Gazetę Wyborczą bo mogło sugerować samooskarżenie się *jego* klienta.
Klient mecenasa R. Giertycha nie mógł takiego _błędu_ popełnić!

Data: 2019-02-15 05:33:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 lutego 2019 14:26:11 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Gazetę Wyborczą bo mogło sugerować samooskarżenie się *jego* klienta.
Klient mecenasa R. Giertycha nie mógł takiego _błędu_ popełnić!

Znów nie zrozumiałeś Filipku, Austriak pieniądze wręczył, nie ma natomiast pewności czy dotarły do adresata.
Tak zeznał pod przysięgą.

--
Bruno