Jutro środa

Data: 2019-02-13 10:08:05
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 09:33, Bro Br pisze:
"Jak podaje "GW", pełnomocnictwo wystawiono 6 czerwca 2017 r. Podpisali je członkowie zarządu spółki Srebrna: prezes Małgorzata Kujda, Janina Goss i Jacek Cieślikowski.

no widzisz kupa, nie ma Kaczki:)))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-13 03:12:40
Autor: Bruno Brunowski
Jutro środa
W dniu środa, 13 lutego 2019 10:08:07 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no widzisz kupa, nie ma Kaczki:)))))))))))))

A negocjacje prowadził. "- To śmieszny zarzut. Rzeczywiście, rozmawiałem o tym dobrych kilka razy. To nie jest zakazane. To partia nie może prowadzić działalności gospodarczej. Zauważmy, że wielu posłów jest biznesmenami. Nie prowadziłem tych rozmów dla partii czy w jej imieniu, tylko w imieniu fundacji. A fundacja jest prawnie całkowicie oddzielona od partii."

Powstaje pytanie w jakim trybie. W oświadczeniu majatkowym wpisał tylko udział w organie nadzorczym fundacji, a prowadzenie negocjacji to domena zarządu. --
Bruno

Data: 2019-02-13 16:34:10
Autor: u2
Jutro środa
W dniu 13.02.2019 o 12:12, Br Br pisze:
no widzisz kupa, nie ma Kaczki:)))))))))))))

A negocjacje prowadził. "- To śmieszny zarzut.

rzeczywiście śmieszny, wręcz kabaretowy:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Jutro środa