Jutro usuwam krzyż - idźcie moim śladem rozum ni

Data: 2009-12-01 09:02:25
Autor: J-23
Jutro usuwam krzyż - idźcie moim śladem rozum ni
On 1 Gru, 17:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Żona wyjechała, zaprowadzam po swojemu porządki w domu. Dosyć robienia szopki z
domu, który własnymi rekami postawiłem. Nie można w XXI wieku robić z siebie
prymitywa i idioty. Nie mam jeszcze koncepcji, jak tą ceremonię uroczyście
urządzić, czy włączać w to dzieci, czy zrobić samemu? Zapytam się ich lepiej o
zdanie, czy chcą w tym uczestniczyć. No i oczywiście będzie filmik z tej
uroczystości, który będzie na YouTubie opublikowany (czekam na propozycje
tytułu).  Żeby nie urazić czyiś uczuć religijnych, będę musiał uważać, żeby
krzyż z Żydem Jezusem nie upadł mi podczas ściągania na ziemię (sikać na niego
też nie pozwolę psu...) Jak radzicie, co z tym krucyfiksem moim zrobić, żeby
wszystko było fajnie i każdy zadowolony?

Może wystawię go później na Allegro?

boukun

U mnie w domu nigdy nie bylo krzyza.
Swietych obrazkow tez nie bylo, i nie ma.
Dzieci niechrzczone.

J-23 itede...

Data: 2009-12-01 20:04:18
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:90cb8e45-c392-4274-a5b2-07558ea5dc29k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Świętych obrazków też nie ma u mnie na ścianach żadnych i nigdy nie było, a pomysleć, że kiedyś chciałem powiesić swoją pamiątkę I komunii św...

boukun

Data: 2009-12-01 20:31:50
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 20:04:18 +0100, boukun napisał(a):

Świętych obrazków też nie ma u mnie na ścianach żadnych i nigdy nie było, a pomysleć, że kiedyś chciałem powiesić swoją pamiątkę I komunii św...

Ściągaj ten krzyż tato Dawidolfa, a na jego miejsce powiesisz sobie jakiś
dyplom. Masz ich pewnie wiele. Albo zdjęcie z jakiegoś baru?
No i:
http://www.pora.pl/swidnica/gay-bary
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2009-12-01 21:39:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1nmkga61hae70$.w2269fqkqirx.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

boukun

Jutro usuwam krzyż - idźcie moim śladem rozum ni