Jutro - wyjazd: ŻAR koszt 20zł

Data: 2009-02-22 21:57:51
Autor: Zyniu
Jutro - wyjazd: ŻAR koszt 20zł
Śmigam jutro na górkę Żar, jeśli ktos chętny proszę pisać wolne 2 miejsca.

Data: 2009-02-22 22:24:53
Autor: didi
Jutro - wyjazd: ŻAR koszt 20zł

Śmigam jutro na górkę Żar, jeśli ktos chętny proszę pisać wolne 2 miejsca.

Ja sie zabiore, jak za 20zł to z checia bo taniuuusio , poprosze o przyjechanie po mnie do Gdanska :) <joke>

Data: 2009-02-22 22:46:06
Autor: g zynek
Jutro - wyjazd: ŻAR koszt 20zł
Heej, no oczywiście, zapomniałem dodać skąd, okolice Sosnowca..Dąbrowa, Będzin,
Jaworzno, Katowice....sorka, GD to troszkę nie po drodze:P  pozdro anyway:)

--

Jutro - wyjazd: ŻAR koszt 20zł