Jutro wyślę wam kartkę

Data: 2010-07-06 20:11:02
Autor: boukun
Jutro wyślę wam kartkę
z Łeby, wyjeżdżam z rana na zasłużony urlop, zamaczać rączki w polskim morzu i powiedzieć słowa, Witam cię moje kochane polskie morze..., a potem za 12 dni, żegnam cię moje ukochane polskie morze...

Będę tym razem trochę krócej, bo wiecie, biznesy..., ale klipy, kartki i dupeczki zobaczycie, przynamniej na obrazku...

boukun

Data: 2010-07-07 02:12:19
Autor: zbig
Jutro wyślę wam kartkę
On 6 Lip, 20:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
z Łeby, wyjeżdżam z rana na zasłużony urlop,

he, he to sie bój. Możesz się "przypadkiem" potknąć gdzieś na prostej
drodze.

Data: 2010-07-07 11:09:23
Autor: Grzegorz Z.
Jutro wyślę wam kartkę
Dnia Tue, 6 Jul 2010 20:11:02 +0200, boukun napisał(a):

[...]

:)

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/139/l_ad3c0dcbb71f4846a935bd85ef163b32.jpg

--
Nasz bog to my i nasze idee.