Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .

Data: 2010-05-10 14:47:13
Autor: cyc
Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .
Juz 10 faszystow znalazlo sie tam gdzie jest im z natury przynalezne miejsce .. Jakies przyglupy neki , hanse, azory jak widze siedza tam i gnija juz ze strosci i z glupoty .
Powiem wam , ze zrobilo sie na grupie normalniej . Mniej ujadaniai mniej wrzaskow slysze , mniej chamstwa widze i stalo sie jakos tak troche normalniej .
Ze wkotce zostane sam ? . Nie !! , tego sie nie obawiam  , przeciez pozostala cala reszta normalnych , ktorych jest zdecydowana wiekszosc . Nawet niektorzy z PiS-u w co trudno uwierzyc , podobni sa do ludzi ale dopiero teraz , kiedy poodpadali w smieci jego "najwybitniejsi" w chamstwie , widac to wyraznie .
Jakby tak jeszcze mozna bylo zrobic z pisowskimi politykami !!................marzenia , niestety .
Tych tak latwo pozbyc sie nie da , sa jak hydra , jeden leb odetniesz , wyrasta nastepny ( tylko niech mi tu jakis niedowarzony , niedorozwoj - pisomatolek nie wyciaga z tych slow jakies nieuprawnione wnioski !) .

cyc.

Data: 2010-05-10 14:49:20
Autor: Neko
Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Juz 10 faszystow znalazlo sie tam gdzie jest im z natury przynalezne miejsce . Jakies przyglupy neki , hanse, azory jak widze siedza tam i gnija juz ze strosci i z glupoty .

Jak to jest Cycu, ze juz od roku opowiadasz, ze trzymasz mnie w KF-ie,
a potem odpisujesz na moje posty i oczywiscie rzucasz czerwonym jadem.

Filtr Ci przecieka, Cucu?

Data: 2010-05-10 14:52:09
Autor: u2
W dniu 2010-05-10 14:49, Neko pisze:
Jak to jest Cycu, ze juz od roku opowiadasz, ze trzymasz mnie w KF-ie,
a potem odpisujesz na moje posty i oczywiscie rzucasz czerwonym jadem.

Cyc to taki klon heska.

Data: 2010-05-10 16:16:09
Autor: konserwator

Użytkownik "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8vdu$age$1news.onet.pl...
[...]

UBek mialby kogos wrzucac do KF?

Data: 2010-05-10 17:22:01
Autor: cyc

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hs94fb$b7u$1adenine.netfront.net...

[...]

To nie jest odpowiedz do konserwatora , nie zasluguje na nia !.

Ten jego post jest doskonalym przykladem tego o czym pisalem w moim poprzednim poscie .
Ta pisowska maniera obrazania to jakas ich choroba , musi byc mocno zarazliwa dla niezaszczepionych , skoro od samej gory trafia do pisowskiego plebsu . "Spieprzaj dziadu " i takie tam inne rozne , daly doskonala pozywke dla faszyzujacej pisowskiej mlodziezy i armii koltunow w tym tych wywodzacych sie z radiomaryjnych koszar , ktorzy nie bardzo zdaja sobie sprawe z tego , czym sie bawi .
Nie sadze aby mozna to , to nauczyc czegos bo chamstwo zazwyczaj jest cecha dziedziczna a na geny nie pomoze ani swiety Boze . Tak juz widac byc musi .
Zastanawia mnie tylko skad bierze sie w tym ichnim , faszystowskim pisie kilku calkiem do rzeczy ludzi . Niewiele tego co prawda ale sporadycznie wystepuja , nawet na grupie .
Zauroczeni ? ale na Boga czym ? faszystowska ideologia ? , furerami odwolujacymi sie do nosnych hasel , ktore w istocie sa tylko kreacja  ich ambicji i niezmierzonej pychy ? .
Geby pelne Polski , patriotyzmu , bogoojczyznianych hasel to tylko gra , gra o tyle obludna i obrzydliwa , ze mowiac o tym klamia , uzurpujac sobie rownoczesnie jedyne prawo do tych wartosci , zawlaszczaja je tak , jakby inni do nich prawa nie mieli . Powiem im jednak , ze to wy, faszysci nie macie prawa do nich . Nie dla was Polska ! , ta od faszyzmu ucierpiala zbyt wiele aby was tolerowac i tyle , ze kazden Polak na sama mysl o nim lapie za noz lub za klonice .

cyc

Data: 2010-05-10 14:53:47
Autor: azot

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hs8v8q$9jv$2news.onet.pl...
 .
Ze wkotce zostane sam ? . Nie !! , tego sie nie obawiam  , przeciez pozostala cala reszta normalnych , ktorych jest zdecydowana wiekszosc .

cyc.

Pozostali normalni i CYC.
Dobre.

azot

Data: 2010-05-10 15:15:41
Autor: cyc

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs8vkr$jht$1news.task.gda.pl...

[...]

Poki co na filtr nie zarobiles ale nic straconego .
Nie rozumiem tego , ze zamiast normalnej ludzkiej rozmowy , usilujesz wzorem swoich sfiltrowanych kumpli w pisie prowadzic " dyskusje " na temat adwersaza,  usilujac za wszelka cene mu ublizyc ? . Przeciez musisz zdawac sobie sprawe z yego , ze tutaj nikt nikogo i nigdy nie jest w stanie obrazic !. To specyfika grupy . Jakze jednak inaczej brzmi odpowiedza na moje " Kaczynski jest brzydki " ,np.  " myslisz sie , jest ladny bo kazda potwora znajdzie swego amatora " . Wy a widze , ze i Ty wciagnales sie w ten pisowski model " dyskutowania " wolicie napisac
" cyc to pedal , komuch , debil " itp.
Taka postawa ani niczego nie wnosi , ani niczego nikogo nie nauczy , ani nawet nie pozwoli zastanowic sie nad swoim  wyartykulowanuym ew. bledem myslowym jak np. w przykladzie o Kaczynskim . Przekonajm nie , ze on jest ladny . Jesli znajdziesz odpowiednie argumenty , moze Ci sie uda , po co mnie  opluwac , rozmawiamy o polityce i politykach a nie o mnie , ja sie tutaj nie licze .

cyc

Data: 2010-05-10 06:37:05
Autor: zbig
On 10 Maj, 15:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "azot" <afr...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hs8vkr$jht$1news.task.gda.pl...

> [...]

ladny . Jesli znajdziesz odpowiednie argumenty , moze Ci sie uda , po co
mnie  opluwac , rozmawiamy o polityce i politykach a nie o mnie , ja sie

Ja mam w sitku boukuna za obezwładniająca głupotę oraz awe i
McDonaldaMuska za bezprzykładne chamstwo i bezczeszczenie honoru mojej
rodziny.
Co do reszty jestem w stanie ich tolerować dopóki w nie przekroczą
granicy na w/w polach. Oczywiście części idiotów nie odpowiadam z
zasady, nie chcąc sobie brudzic rąk.

Data: 2010-05-10 15:48:42
Autor: Neko
Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Konserwator czyli dawny rympal zbeszczescil Pana rodzine ?

Oj, nieladnie panie rympal. Taki z Pana katolik?

Data: 2010-05-10 06:54:05
Autor: zbig
On 10 Maj, 15:48, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał

[...]

Sitko jest umowne, nie używam programu z filtrem.

Data: 2010-05-12 14:23:26
Autor: konserwator

Użytkownik "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs92t7$ql7$1news.onet.pl...
[...]

g. prawda....

niech zbig zacytuje gdzie "bezczescilem"...
(nie wykluczam, ze po pijaku cos napisalem ale bardzo watpie.....) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 14:22:21
Autor: konserwator

mowisz to o moich tekstach o ubekach? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-10 16:24:42
Autor: azot

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hs90u6$ipq$2news.onet.pl...

[...]

Kaczynski jest brzydki " ,
. Przekonaj mnie , ze on jest ladny . Jesli znajdziesz odpowiednie argumenty , moze Ci sie uda ,

Nie będę cię przekonywał do Kaczyńskiego, bo nie wiem czy on ładny, czy nie. Nie znam sie od tej strony na facetach.
 Moze poszukaj sobie innego swata.

azot

Data: 2010-05-10 15:31:41
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 14:47:13 +0200, cyc napisał(a):

Juz 10 faszystow znalazlo sie tam gdzie jest im z natury przynalezne miejsce . Jakies przyglupy neki , hanse, azory jak widze siedza tam i gnija juz ze strosci i z glupoty .

Filtrując grupę postepujesz wg rady pewnego oszczychrzcielca, czyli
tłuczesz termometr. Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 15:42:52
Autor: Bombelek
[...]

Masz racje. Na tym forum bywam sporadycznie, ciągły brak czasu.
Ustawiłem sobie limit pobieranych wiadomości na 100 ale i tak trafiają się śmiecie.
Do filtru niechcianych autorów wiadomości trafiają kolejni nawiedzeni PiS-owcy.

Data: 2010-05-10 15:49:14
Autor: Neko
Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Do filtru niechcianych autorów wiadomości trafiają kolejni nawiedzeni PiS-owcy.

Mysle, ze klamiesz. Jestes znany na tej grupie pod inna ksywka.

Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .