Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .

Data: 2010-05-10 14:53:47
Autor: azot
Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hs8v8q$9jv$2news.onet.pl...
 .
Ze wkotce zostane sam ? . Nie !! , tego sie nie obawiam  , przeciez pozostala cala reszta normalnych , ktorych jest zdecydowana wiekszosc .

cyc.

Pozostali normalni i CYC.
Dobre.

azot

Data: 2010-05-10 15:15:41
Autor: cyc

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs8vkr$jht$1news.task.gda.pl...

[...]

Poki co na filtr nie zarobiles ale nic straconego .
Nie rozumiem tego , ze zamiast normalnej ludzkiej rozmowy , usilujesz wzorem swoich sfiltrowanych kumpli w pisie prowadzic " dyskusje " na temat adwersaza,  usilujac za wszelka cene mu ublizyc ? . Przeciez musisz zdawac sobie sprawe z yego , ze tutaj nikt nikogo i nigdy nie jest w stanie obrazic !. To specyfika grupy . Jakze jednak inaczej brzmi odpowiedza na moje " Kaczynski jest brzydki " ,np.  " myslisz sie , jest ladny bo kazda potwora znajdzie swego amatora " . Wy a widze , ze i Ty wciagnales sie w ten pisowski model " dyskutowania " wolicie napisac
" cyc to pedal , komuch , debil " itp.
Taka postawa ani niczego nie wnosi , ani niczego nikogo nie nauczy , ani nawet nie pozwoli zastanowic sie nad swoim  wyartykulowanuym ew. bledem myslowym jak np. w przykladzie o Kaczynskim . Przekonajm nie , ze on jest ladny . Jesli znajdziesz odpowiednie argumenty , moze Ci sie uda , po co mnie  opluwac , rozmawiamy o polityce i politykach a nie o mnie , ja sie tutaj nie licze .

cyc

Data: 2010-05-10 06:37:05
Autor: zbig
On 10 Maj, 15:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "azot" <afr...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hs8vkr$jht$1news.task.gda.pl...

> [...]

ladny . Jesli znajdziesz odpowiednie argumenty , moze Ci sie uda , po co
mnie  opluwac , rozmawiamy o polityce i politykach a nie o mnie , ja sie

Ja mam w sitku boukuna za obezwładniająca głupotę oraz awe i
McDonaldaMuska za bezprzykładne chamstwo i bezczeszczenie honoru mojej
rodziny.
Co do reszty jestem w stanie ich tolerować dopóki w nie przekroczą
granicy na w/w polach. Oczywiście części idiotów nie odpowiadam z
zasady, nie chcąc sobie brudzic rąk.

Data: 2010-05-10 15:48:42
Autor: Neko
Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Konserwator czyli dawny rympal zbeszczescil Pana rodzine ?

Oj, nieladnie panie rympal. Taki z Pana katolik?

Data: 2010-05-10 06:54:05
Autor: zbig
On 10 Maj, 15:48, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał

[...]

Sitko jest umowne, nie używam programu z filtrem.

Data: 2010-05-12 14:23:26
Autor: konserwator

Użytkownik "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs92t7$ql7$1news.onet.pl...
[...]

g. prawda....

niech zbig zacytuje gdzie "bezczescilem"...
(nie wykluczam, ze po pijaku cos napisalem ale bardzo watpie.....) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 14:22:21
Autor: konserwator

mowisz to o moich tekstach o ubekach? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-10 16:24:42
Autor: azot

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hs90u6$ipq$2news.onet.pl...

[...]

Kaczynski jest brzydki " ,
. Przekonaj mnie , ze on jest ladny . Jesli znajdziesz odpowiednie argumenty , moze Ci sie uda ,

Nie będę cię przekonywał do Kaczyńskiego, bo nie wiem czy on ładny, czy nie. Nie znam sie od tej strony na facetach.
 Moze poszukaj sobie innego swata.

azot

Juz 10 co bardziej krewkich sPiS-kowcow w filtzre .