Już 42 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym

Data: 2012-07-25 20:48:54
Autor: abc
Już 42 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym
Koncert Madonny w Warszawie to impreza, która powinna być oprotestowana
przez katolików w każdy możliwy sposób.

I to mimo iż piosenkarka rzeczywiście świeci już coraz słabszym blaskiem,
bojkot czy wezwanie do modlitwy w intencji odwołania koncertu zapewne nie
przyniesie spodziewanych efektów, zrobi reklamę "artystce", a do tego dorobi
katolikom gębę oszołomów.

Wszystkie te argumenty można i trzeba brać pod uwagę, ale nie powinny one
przesłaniać innych, o wiele z naszego punktu widzenia istotniejszych.

A te są takie, że cały koncert Madonny jest niestety - o czym piszą w apelu
o modlitwę w intencji odwołania koncertu polscy egzorcyści - mocnym
narzędziem w rękach złego.

Symbolika, jaka jest w trakcie koncertu stosowana, symbole, obrazy są
całkowicie jednoznaczne, i wskazują na siłę, która nie jest Bogiem, a której
oddawana jest cześć.

Profanowane krzyże, niszczony obraz Kościoła, antykult oddawany postaci w
czerni, oddanie się w ręce zła - to wszystko - nawet jeśli w intencji
Madonny jest tylko grą (choć wcale tak nie musi być) jasno odsyła do sił, z
którymi katolik i chrześcijanin nie powinien mieć nic wspólnego, które są
groźne dla jego życia duchowego, które mogą stać się podstawą zniewolenia
duchowego.

Jeśli spojrzeć się na ten koncert z takiej właśnie, duchowej perspektywy, to
jasne staje się dlaczego trzeba przeciwko niemu protestować, trzeba się
modlić o to, by do niego nie doszło, i by jak najmniej ludzi poniosło szkody
duchowe z jego powodu.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski:_dlaczego_nalezy_protestowac_przeciwko_koncertowi_madonny_22821

Data: 2012-07-25 22:17:43
Autor: abc
Już 42 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym
Wyślij protest http://www.protestuj.pl/

Data: 2012-07-26 08:26:27
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-25 22:17, abc pisze:
Wyślij protest http://www.protestuj.pl/

Nie uważasz że to egoistyczna postawa? Przecież w ten sposób możesz skrzywdzić wielu fanów tej pani.. Jak byś się poczuł gdyby ten koncert dla nich odwołano?

Data: 2012-07-26 08:29:38
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:juqo0b$uvm$3node1.news.atman.pl...
[...]

1 sierpnia w Warszawie koncert skandalistki i Ty chcesz powiedzieć, że to nie prowokacja?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-26 12:23:54
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-26 08:29, Chiron pisze:

[...]

Chcę tylko powiedzieć że jest zapotrzebowanie w kraju na występy tej skandalistki. Spójrz sam w kalendarz Chironie, - praktycznie to każdy dzień w roku jest jakimś wydarzeniem ważnym dla danych ludzi, ale wysoce niestosowne jest żądanie żeby wszyscy się dostosowywali do danego wydarzenia i obchodzili go jak ktoś tego zażąda. Chodzi Ci pewnie o rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego? No ale przecież nikt nikomu nie zabrania tego dnia obchodzić na wyjątkowo poważnie, - więc w czym problem?

Data: 2012-07-26 18:33:30
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jur5ti$d36$1node1.news.atman.pl...
[...]

O to, że naród, który sam nie szanuje własnej przeszłości- nie ma przyszłości. I dokładnie to się dzieje dziś z Polakami. Przykro mi, że tego nie rozumiesz. Poważnie. Jednak- z tej to przyczyny- Ty też nie masz przyszłości

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 00:13:29
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-26 18:33, Chiron pisze:

[...]

Naród sam powinien  wybierać najlepsze opcje dla siebie. Przecież nie chodzi o to żeby jedni narzucali drugim styl postępowania. Ci co chcą pójść na koncert nie zabraniają niczego tym co chcą oddać cześć Bohaterstwu Powstańców Warszawskich. Jednych priorytety to gwiazdy muzyki pop a drugich martyrologia. Dlaczego nie dawać ludziom więcej swobody w odbywaniu tego krótkiego cyklu egzystencjalnego na ziemi..

Przyszłość? Może z trzydzieści lat jeszcze pociągnę, a może nie przetrwam do końca tygodnia.. Jedno jest pewne - moje posty kiedyś przestaną się ukazywać na psp. Taka jest przyszłość.

Data: 2012-07-27 00:52:07
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jusfg2$5fn$1node2.news.atman.pl...
[...]

No właśnie. To perspektywa w dużym stopniu determinuje  naszą przyszłość: moi rodzice umożliwili mi korzystanie z rzeczy tego świata na terytorium, którego wszyscy jesteśmy depozytariuszami. Staram się dbać i pomnażać- aby większy depozyt przekazać swoim dzieciom- to jest moja przyszłość.
A Ty? Dlaczego nie widzisz swojej? Dlaczego masz takie perspektywy: po mnie choćby potop?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-29 09:17:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-27 00:52, Chiron pisze:
[...]

Gdy nie poznam celu w jakim zostałem powołany do tego cyklu egzystencjalnego, nie będę robił jakichś dobrych min do złej gry. To przecież tylko zwykła ułuda że my jesteśmy stworzeni dla samych siebie. Naprawdę myślisz że możesz zapobiec temu "potopowi", że jesteś kreatorem czegoś, czegoś co ma jakiekolwiek znaczenie?

Data: 2012-07-27 10:06:23
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

I dokładnie to się dzieje dziś z Polakami. Przykro mi, że tego nie rozumiesz.

heheh on miał rację - faktycznie, w co drugim twoim poście ktoś czegoś "nie
rozumie".

Jeśli "nie weksluj" to moje "słowo-klucz" to u ciebie funkcję "nie weksluj"
pełni "nie rozumiesz".

:)))

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-27 12:13:03
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:v0tfkunx8c05$.1uluw6n6jlivw.dlg40tude.net...
Chiron napisał:

[...]

No ok. Tyle, że w tej sprawie chodzi o zrozumienie na poziomie uczuć. Coś, o co np Ciebie nie posądzam wcale. No ale jeśli Ci to kiedyś będzie przeszkadzać (a raczej: zauważysz, żecoś jestz Tobą nie tak)- to spojrzysz na ten post z innej perspektywy. Oczywiście- jeśli będziesz pamiętać...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 12:23:04
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Od rozumienia jest umysł.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-27 12:47:37
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Chcesz ten temat kontynuować? Uczucia to część umysłu. Poczytaj, czym jest EQ i czym różni się odIQ.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 17:01:33
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Tak.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-27 10:53:27
Autor: leszek niewiadomski
[...]

Cos mi sie zdaje, ze "narod", a przynajmniej jego umundurowana i patriotyczna awangarda szykuje sie do obchodow swieta. Do "narodu" apeluje tez od lat niejaki p. boukun, a "narod" spi niczym chochol z "Wesela" (wwym. niedawno sie chwalil obejrzeniem filmu i zwiazanymi z tym faktem wzruszeniami). A nastepnym przybywajacym nad Wisle artystom wyslalbym na przyszlosc kalendarz polski, zeby wiedzieli, kiedy moga wystepowac, a kiedy beda obrazac "narod". http://www.kalendarzswiat.pl/kalendarz/2012/
Btw. smiesznie jest u was. Szkoda, ze 21 grudnia wszystko szlag trafi, a mialem w 2014-5 wpasc na krotko. Do Peru tez pewnie nie zdaze.
ln.

Już 42 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym