Już 46 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym

Data: 2012-07-28 22:08:59
Autor: pluton
Już 46 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym
Koncert Madonny w Warszawie to impreza, która powinna byæ oprotestowana
przez katolików w każdy możliwy sposób.

To juz koniec, panowie katolicy. Ten koncert rozwali wasz kosciolek
w drobny mak.

Przecieki od organizatorow wskazuja, ze podczas koncertu Madonna
co najmniej 2 razy machnie kondonem i raz pokaze dupe bez majtek.

To jest wasz koniec.

Nullification

Data: 2012-07-28 22:35:19
Autor: abc
Już 46 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym
Bramy piekielne nie przemog± Ko¶cioła Šwiêtego. Pan Jezus obiecał:

"Otóż i Ja tobie powiadam: Ty jeste¶ Piotr [czyli Skała], i na tej Skale zbudujê Ko¶ciół mój, a bramy piekielne go nie przemog±." (Mt 16:18)

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w człowieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-07-28 20:38:26
Autor: Marek Czaplicki
Już 46 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym
Dnia Sat, 28 Jul 2012 22:35:19 +0200, abc napisaƂ(a):

Bramy piekielne nie przemogą KoƛcioƂa ƚwiętego. Pan Jezus obiecaƂ:

"OtĂłĆŒ i Ja tobie powiadam: Ty jesteƛ Piotr [czyli SkaƂa], i na tej Skale
zbuduję KoƛcióƂ mój, a bramy piekielne go nie przemogą." (Mt 16:18)

Więc gdzie problem z "artystką"?

Data: 2012-07-28 23:01:03
Autor: abc
JuĆŒ 46 tys. osĂłb przeciw Ciccone na Narodowym
Więc gdzie problem z "artystką"?

W sianiu zgorszenia publicznego.  Pan Jezus ostrzegƂ

"Niepodobna, ĆŒeby nie przyszƂy zgorszenia; lecz biada temu, przez ktĂłrego
przychodzą.

ByƂoby lepiej dla niego, gdyby kamieƄ mƂyƄski zawieszono mu u szyi i
wrzucono go w morze, niĆŒ ĆŒeby miaƂ być powodem grzechu jednego z tych
maƂych. UwaĆŒajcie na siebie."(Ɓk 17:1-2)

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w czƂowieku oddzielić
katolika od obywatela. RozdziaƂ paƄstwa od KoƛcioƂa jest sztuczny.

Data: 2012-07-28 21:07:38
Autor: Marek Czaplicki
Już 46 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym
Dnia Sat, 28 Jul 2012 23:01:03 +0200, abc napisaƂ(a):

Więc gdzie problem z "artystką"?

W sianiu zgorszenia publicznego.  Pan Jezus ostrzegƂ

"Niepodobna, ĆŒeby nie przyszƂy zgorszenia; lecz biada temu, przez
którego przychodzą.

ByƂoby lepiej dla niego, gdyby kamieƄ mƂyƄski zawieszono mu u szyi i
wrzucono go w morze, niĆŒ ĆŒeby miaƂ być powodem grzechu jednego z tych
maƂych. UwaĆŒajcie na siebie."(Ɓk 17:1-2)

Jak sam zauwaĆŒyƂes najgorsze jest owe "publiczne". W domowych pieleszach moĆŒan chędorzyć ile fabryka daƂa. :)

Już 46 tys. osób przeciw Ciccone na Narodowym