Już Hitler ostrzegał przed Kaczyńskim!!!

Data: 2010-09-02 11:55:06
Autor: Hans Kloss
Już Hitler ostrzegał przed Kaczyńskim!!!
 "Gejzeta Wybiórcza", 02.10.2010 r.
Jak donosi nasz korespondent terenowy z Olsztyna Wieńczysław
Obrzympaniec archeolodzy badający teren Wilczego Szańca dokonali
epokowego odkrycia, które może zmienić spojrzenie na całą naszą
powojenną historię. Odnaleźli oni dziennik Hermana von Toten-Hosen -
mało znanego adiutanta Adolfa Hitlera. [...]Wspomina w nich o licznych
seansach spirytystycznych, w których uczestniczył zainteresowany
ezoteryką Hitler. Według Toten-Hosena po jednym z takich seansów
pobladły Hitler miał krzyczeć ostrzegam was przed bliźniakami, którzy
będą rządzić w Generalnym Gubernatorstwie. Według zapisków Toten-
Hosena Hitler wołał też, iż jeden z bliźniaków podzieli ludzi i skłóci
wszystkich [....]
Kurosław Jarski zastępca redaktora naczelnego Gejzety Wybiórczej:
Ustalenia Wieńczysława Obrzympańca są szokujące, stawiają Adolfa
Hitlera w zupełnie nowym świetle. Co prawda jest on winien Holocaustu,
największej zbrodni w historii ludzkości. Jednak zbrodnie Holocaustu
bledną przy zbrodniach poczynionych przez Jarosława Kaczyńskiego
[...]apeluję o to aby rozważyć, czy nie czas zacząć myśleć o budowie
pomnika upamiętniającego jakże proroczą wizję Adolfa Hitlera.
Telewizja WSI24, program poranny, 03.10.2010 r.
- Witam państwa. Dziś w studio gościmy Niesioła Stefańskiego marszałka
sejmu i członka Partii Miłości. Panie marszałku jak pan skomentuje
artykuł Gejzety Wybiórczej[...]
- To jest oszołom, podzielił, skłócił wszystkich. Niszczy wszystko i
zawłaszcza. To jest karzeł. On jest gorszy od Hitlera. Hitler chociaż
kochał zwierzęta i był wegetarianinem. A ja widziałem jak Kaczyński
muchom skrzydełka i nóżki obrywał. A ja tych muszek tak potrzebowałem
w całości - na preparaty!
 Telewizja POlzad nius, program wieczorny, 03.10.2010 r.
- Witam państwa. Dziś w studio gościmy Towalda Duska, premiera i
przewodniczącego Partii Miłości. Panie premierze jak pan skomentuje
[...]
- O tym o czym doniosła Gejzeta Wybiórcza wiedziałem od dawna. Ta
tajemnica była od zawsze w naszej rodzinie. Mój dziadek poznał ją gdy
siłą został wcielony do Wehrmachtu. [...] Gdzieś około 1992 roku
zorientowałem się kogo to proroctwo dotyczy i od tego czasu sam i ze
swoją obecną Partią Miłości zwalczam Kaczyńskich jak się da.
Wpis posła Jonasza Walikota na blogu w portalu kmiotnet.pl, 04.10.2010
r.
Czy to prawda, że Jarosław Kaczyński był kolegą Hitlera ? Ludzie mają
prawo to wiedzieć!
Całość (oczywiście głupawa i nieśmieszna)  na:
http://takiesobie.salon24.pl/224855,hitler-ostrzegal-przed-kaczynskim
wpastował
J-23

Data: 2010-09-02 21:08:59
Autor: wekon
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:55c3269f-abe3-4885-92cc-c526fa288277a36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Dobre, dobre, nawet byłem sobie w stanie wyobrazić obserwując dzisiejsze pełoskie media. Brakuje jeszcze puenty że donio to wnuczek hitlera...

wekon

Data: 2010-09-03 03:26:02
Autor: pluton
Już Hitler ostrzegał przed Kaczyńskim!!!
"Gejzeta Wybiórcza", 02.10.2010 r.

Ale ci twoj preziek zrobil gowno z mózgu.
Wiem, ze mi nie uwierzysz, ale w tym tekscie nie ma słowa prawdy.
Sam sie kiedys o tym przekonasz.

Nullification

Data: 2010-09-03 13:55:56
Autor: Hans Kloss
On 3 Wrz, 03:26, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Wiem, ze mi nie uwierzysz, ale w tym tekscie nie ma słowa prawdy.
Sam sie kiedys o tym przekonasz.

Hmm czyli także  ten kawałek: "To jest oszołom, podzielił, skłócił
wszystkich. Niszczy wszystko i
zawłaszcza. To jest karzeł."  to nieprawda? No popatrz, jakie paskudne
oszczerstwa rozsiewają te jebane platfonsy, nie wiedziałem ze z nich
takie skurwysyny, Dzięki za informację.
J-23

Data: 2010-09-03 04:56:55
Autor: pluton
[...]

Mea culpa, nie doczytalem dokladnie. Ten kawalek akurat byl prawdziwy.

Nullification

Już Hitler ostrzegał przed Kaczyńskim!!!