Już cancelujecie swoje posty?

Data: 2010-12-08 12:16:37
Autor: Dobrodziej
Już cancelujecie swoje posty?
Za późno bandyci! Już je skopiowałem. Są też na serwerze do którego wasz wspólnik nie ma dostepu!

d.

Data: 2010-12-08 12:17:46
Autor: rAzor
Już cancelujecie swoje posty?
Darz bór! Użytkownik... he he - Dobrodziej raczył napisać:
Za późno bandyci! Już je skopiowałem. Są też na serwerze do którego wasz
wspólnik nie ma dostepu!

d.

:-)))))))))))))))))))))))))))
Jesteś głupszy od Skalimoskiego.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 12:29:03
Autor: Neko
Już cancelujecie swoje posty?
Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

:-)))))))))))))))))))))))))))
Jesteś głupszy od Skalimoskiego.

On jest glupszy od glupoty. :)

Data: 2010-12-08 17:09:31
Autor:
Już cancelujecie swoje posty?
On Wed, 8 Dec 2010 12:29:03 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

> :-)))))))))))))))))))))))))))
> Jesteś głupszy od Skalimoskiego.
On jest glupszy od glupoty. :)

 irus, zapowiadales sie na normalnego faceta ale widze,
 ze przystales do najgorszych grupowych meneli.  idziesz do kf.

Data: 2010-12-08 17:18:08
Autor: Neko
Już cancelujecie swoje posty?
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał w

irus, zapowiadales sie na normalnego faceta ale widze,
ze przystales do najgorszych grupowych meneli.
idziesz do kf.

Nie czyn tego, nie czyn, badz litosciw, miej wyrozumialosc
nad plugawym czynem slugi niegodnego!!! ;)

Data: 2010-12-08 17:22:41
Autor: raff

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:idob53$d3j$1news.onet.pl...
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał w

irus, zapowiadales sie na normalnego faceta ale widze,
ze przystales do najgorszych grupowych meneli.
idziesz do kf.

Heniek, nieeeeeeeeeeeeeee!!!

Nie rob nam tegooooooo!

R.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5685 (20101208) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-12-08 12:28:39
Autor: Neko
Już cancelujecie swoje posty?
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał

Za późno bandyci! Już je skopiowałem. Są też na serwerze do którego wasz wspólnik nie ma dostepu!

Boze, jaki ty jestes infantylny, gimnazjalisto.

Nie znudzilo cie to juz? Moze pograsz z kolegami
w kapsle? :)

Już cancelujecie swoje posty?