Juz dawno nie bylo nic o Lukasie

Data: 2011-01-04 02:13:20
Autor: Aicha
Juz dawno nie bylo nic o Lukasie
W dniu 2010-12-29 17:15, Aicha pisze:

Chyba mam dosyæ kontaktów z Lukasem na jaki¶ czas. Ale ci±g dalszy
historii niestety nast±pi. Mam nadziejê, że to bêdzie happy end.

Happy end nast±pił ekspresowo, dzi¶ w skrzynce PIN i karta, ważna na 3 lata i do tego:
"PS Czy zauważyłe¶, że Twoja karta oprócz paska magnetycznego wyposażona jest również w mikroprocesor, tzw. chip?
CHIP TO: BEZPIECZEŃSTWO, NOWOCZESNOŠÆ, PRESTIŻ"
Tym prestiżem mnie zabili :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2011-01-04 07:39:58
Autor: xbartx
Juz dawno nie bylo nic o Lukasie
Dnia Tue, 04 Jan 2011 02:13:20 +0100, Aicha napisaƂ(a):

Happy end nastąpiƂ ekspresowo, dziƛ w skrzynce PIN i karta, waĆŒna na 3
lata i do tego:
"PS Czy zauwaĆŒyƂeƛ, ĆŒe Twoja karta oprĂłcz paska magnetycznego wyposaĆŒona
jest rĂłwnieĆŒ w mikroprocesor, tzw. chip? CHIP TO: BEZPIECZEƃSTWO,
NOWOCZESNOƚĆ, PRESTIĆ»" Tym prestiĆŒem mnie zabili :)

Trzeba przyznać, ĆŒe niezƂe kocopoƂy wypisują - to bezpieczeƄstwo jak się okazaƂo jest wątpliwe, nowoczesnoƛć juĆŒ mocno podstarzaƂa a prestiĆŒ po prostu przemilczę.

--
xbartx

Juz dawno nie bylo nic o Lukasie