Już dzisiaj w całej Polsce

Data: 2013-07-08 00:33:50
Autor: Marek Woydak
Już dzisiaj w całej Polsce

W poniedziałek 8 czerwca, obchodzimy ogólnopolski dzień POjeba, z tej
okazji, na rynku w Elblągu odbędzie się spotkanie z Donaldem Tuskiem pod
hasłem "Grajmy w piłkę, praca sama się znajdzie".

O godzinie 11.40 premier wygłosi okolicznościowe przemówienie, dziękując
mieszkańcom Elbląga za zaufanie i kolejną szansę budowania lepszej Polski w
której wszyscy będą czuli się fajnie. Podczas swojej ostatniej wizyty w naszym mieście premier Donald Tusk
spotkał się z wybranymi elblążanami podczas zamkniętych spotkań. Niestety
mało elblążan z niej skorzystało, a aule PWSZ w większości wypełnili
członkowie Platformy Obywatelskiej.

Przywitany gromkimi oklaskami premier Donald Tusk rozpoczął przemówienie.

Elbląg to soczewka tego, co się dzieje w Polsce - mówił premier

Po wystąpieniu nadszedł czas na pytania z sali. Pierwsze pytanie dotyczyło
sytuacji ekonomicznej w kraju.

Przez sześć lat, siedziałem se pod płotkiem, klepałem gówno młotkiem, a
gówno jak to gówno, nie chce się klepać równo - odpowiedział na pytanie
premier Donald Tusk

Po spotkaniu przed aulą PWSZ premier rozrzucał piłki i koszulki z napisem
"Nie mam z kim przegrać"

Data: 2013-07-08 17:20:49
Autor: Proletariusz
Już dzisiaj w całej Polsce
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:14gzltql395te.18c63dk715zss$.dlg40tude.net...

Znów gnido podszywasz się podemnie? Nie stać cie na własne konto ZŁODZIEJU?

MW

Data: 2013-07-12 23:23:50
Autor: pluton_
Już dzisiaj w całej Polsce
W poniedziałek 8 czerwca, obchodzimy ogólnopolski dzień POjeba, z tej
okazji, na rynku w Elblągu odbędzie się spotkanie z Donaldem Tuskiem pod
hasłem "Grajmy w piłkę, praca sama się znajdzie".

To dretwa imprezka. Polecam miesiaczkownice, czyli zajecia ruchowe
dla seniorow na swiezym powietrzu. Imprezka z zimnym lechem,.
ale trzeba przyniesc wlasna flaszke.

Nullification

Już dzisiaj w całej Polsce