Już ich całkiem pojebało!

Data: 2012-11-06 13:45:46
Autor: abc
Już ich całkiem pojebało!
Holenderskie Ministerstwo Sprawiedliwości pracuje nad tym, aby umożliwić
prawnie sytuację, w której dziecko ma trzy lub więcej matek albo ojców jako
rodziców. W tym celu myśli nad wzmocnieniem praw homoseksualnych rodziców.

O takich planach poinformowała w środę rzeczniczka resortu.  Inicjatywę
Ministerstwa Sprawiedliwości poparła partia zielonych GroenLinks, liberalna
VVD oraz socjaldemokratyczna PvdA, które obecnie negocjują  nad stworzeniem
koalicji rządowej.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/holandia-rzad-zapowiada-ze-bedzie-mozna-miec-trzy-matki,23153.html

Data: 2012-11-06 09:19:47
Autor: khanula
Już ich całkiem pojebało!
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 13:47:25 UTC+1 użytkownik abc napisał:

Holenderskie Ministerstwo Sprawiedliwości pracuje nad tym, aby umożliwić
prawnie sytuację, w której dziecko ma trzy lub więcej matek albo ojców jako
rodziców.

jak zawsze katole stanowia zacofany ciemnogrod. bo usa urodzilo sie ok.30-cioro dzieci, ktore posiadaja matrial genetyczny dwoch matek i jednego ojca.
z naukowego punktu, mazliwe jest takie zmodyfikowanie komorki jajowej ze bez meskiego nasienia urodzi sie normalny czlowiek. wystarczy material genetyczny dwoch kobiet. czytalem ze w chwili obecnej nauka dysponuje 6-ma systemami modyfikacji materialu genetycznego umozliwiajacego prawidlowy rozwoj plodu. przeczytaj moze cos zrozumiesz?
http://dolinabiotechnologiczna.pl/inzynieria-genetyczna/usa-urodzilo-sie-juz-30-dzieci-ze-zmodyfikowanymi-genami/

Data: 2012-11-06 19:02:13
Autor: Chiron
Już ich całkiem pojebało!
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f2149b87-31a7-444c-b37b-07f9b90dcf99googlegroups.com...
[...]

======================================================================================

No właśnie, a to ciemniactwo katolickie się czepia ludzi postępowych. Nikt nie wie, jak wpływa mrożenie zapłodnionych jaj na późniejsze dorosłe życie. Nie wiadomo, co naprawdę dzieje się z wzmiankowanymi przez Ciebie mutantami- a raczej himerami genetycznymi: co z nich wyrośnie, jak to zmieni nasz świat, ludzi przyszłości, czy np nie spowoduje totalnej zagłady. Tego nie wiemy. No ale postępactwo całego świata w samobójczym pędzie kombinuje, jak tu zgładzić całą ludzkość.
Bomba termojądrowa wygląda na całkiem niewinną zabawkę w porównaniu z możliwymi efektami zabaw postępactwa.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-06 10:11:24
Autor: khanula
Już ich całkiem pojebało!
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 19:02:19 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Bomba termojądrowa wygląda na całkiem niewinną zabawkę w porównaniu z możliwymi efektami zabaw postępactwa.

bzdety wycialem, bo co ma piernik do wiatraka skoro bez dodatkowych uwarunkowan wynikajacych z jak mowisz postepu, ludzkosc, w tym i katolicy nad wyraz ochoczo, wyrzynali sie i morodowali w wyszukany sposob. gnebili zarowno odszczepiencow jak i swoich pobratymcow. a wszystko w imie "milosci do blizniego" i "na chwale pana". i co ma do tego jakis material genetyczny, o ktorym wiekszosc nie ma zielonego pojecia.

co ma piernik do wiatraka

Data: 2012-11-06 13:56:32
Autor: Marek Czaplicki
Już ich całkiem pojebało!
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 06 listopad 2012 13:45:

[...]

Masz rację. Jak tak dalej pójdzie to Holendrzy będą musieli pomyśleć nad budową szerszych chodników. Bo przecież jak to rodzina ma się wybierać na spacer w kolumnie czwórkowej? :)

Data: 2012-11-06 14:45:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Już ich całkiem pojebało!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k7b1e0$gvc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mogą zapytać "prawdziwą Polską rodzinę, genetycznych patriotów"!

rozbawiony

Data: 2012-11-06 15:42:30
Autor: Chiron
Już ich całkiem pojebało!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5099145b$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
rozbawiony

Odstaw ten prozac. A przynejmniej nie popijaj tym świństwem czeskim

Data: 2012-11-06 17:47:03
Autor: Grzegorz Z.
Już ich całkiem pojebało!
Chiron napisał:

A przynejmniej nie popijaj

Pijak już tak ma że wszędzie wokół widzi pijanych.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-06 18:12:09
Autor: mkarwan
Już ich całkiem pojebało!
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k7bf5r$u63$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-06 15:44:05
Autor: Neko
Już ich całkiem pojebało!
Czy przeklinanie nie jest przypadkiem grzechem? ;-)

Data: 2012-11-06 17:32:32
Autor: Przemysław M.
Już ich całkiem pojebało!
Dnia Tue, 6 Nov 2012 15:44:05 +0100, Neko napisał(a):

Czy przeklinanie nie jest przypadkiem grzechem? ;-)

Te, handlarz dopalaczami, wyszedłeś z kicia?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-11-06 17:31:53
Autor: Przemysław M.
Już ich całkiem pojebało!
Dnia Tue, 6 Nov 2012 13:45:46 +0100, abc napisaů(a):

Holenderskie Ministerstwo Sprawiedliwoúci pracuje nad tym, aby umoýliwiă
prawnie sytuacjć, w której dziecko ma trzy lub wićcej matek albo ojców jako
rodziców. W tym celu myúli nad wzmocnieniem praw homoseksualnych rodziców.

O takich planach poinformowaůa w úrodć rzeczniczka resortu.  Inicjatywć
Ministerstwa Sprawiedliwoúci poparůa partia zielonych GroenLinks, liberalna
VVD oraz socjaldemokratyczna PvdA, które obecnie negocjujŕ  nad stworzeniem
koalicji rzŕdowej.

Wićcej
http://www.fronda.pl/a/holandia-rzad-zapowiada-ze-bedzie-mozna-miec-trzy-matki,23153.html

Tu przyznam ci racjć! Pojebaůo ich dokůadnie! ;)

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-11-06 17:47:03
Autor: Grzegorz Z.
Już ich całkiem pojebało!
Wężykiem Kurwan, wężykiem. A następnie do abuse@news.neostrada.pl

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-11-07 09:20:19
Autor: Trybun
Już ich całkiem pojebało!
W dniu 2012-11-06 13:45, abc pisze:
[...]

Zdaje się taki model rodziny będzie niedługo obowiązywał na całym świecie. Po prostu spore ułatwienie dla wszystkich gdy rodziny będą liczniejsze - kilkoro rodziców i gromadka dzieci, wtedy każdy znajdzie w takiej grupie miejsce dla siebie i możliwość realizacji planów życiowych.

Już ich całkiem pojebało!