Już jest!

Data: 2011-10-25 22:06:43
Autor: MM
Już jest!
Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie paliwa  idą do góry, również LPG.

Data: 2011-10-25 21:32:15
Autor: AZ
JuĹź jest!
On 2011-10-25, MM <kontogrupz@gazeta.pl> wrote:
JuĹź jest, olej droĹźszy od benzyny! Cóş za piękna chwila, wszystkie paliwa  idą do gĂłry, rĂłwnieĹź LPG.

Europejskie standardy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 22:30:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Już jest!

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.v3xbhhz0pq3u2rtech...
Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie paliwa idą do góry, również LPG.

Piękna, ponieważ?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-10-25 22:39:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
JuĹź jest!

Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila,
wszystkie paliwa idą do góry, również LPG.
Piękna, ponieważ?

Puściej na drogach :)

--
          Czas na odwaĹźne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-25 23:02:24
Autor: M1SLQ
JuĹź jest!
Puściej na drogach :)

Bezedura! Nad ranem jadąc spotkałem zwierza maści wszelakiej co niemiara, dziczyznę kalibru rozmaitego, wsio przez drogi lazło, oc wykupionego nie mając ani za via toll nie płacąc.

Data: 2011-10-25 23:20:52
Autor: Mateusz
JuĹź jest!

Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila,
wszystkie paliwa idą do góry, również LPG.
Piękna, ponieważ?

Puściej na drogach :)

Fakt. Od pewnego czasu zdarza mi się zerknąć ile aut przed blokiem opuszcza parking rano jak ludzie do pracy jadą... od tamtego czasu nie dzieje się praktycznie nic, ja przesiadłem się na mniejszych odcinkach na rower, doszły 3 skutery i jest o niebo mniej wolnych miejsc do parkowania... takie życie.

Data: 2011-10-25 23:50:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
JuĹź jest!
W dniu 2011-10-25 23:20, Mateusz pisze:

[...]

Mam "to szczęście", że nie płacę od kilku lat w ogóle za paliwo prywatnie (od zgonu beemki) ... mimo tego, też nie korzystam z auta po mieście, przesiadłem się na skuter z powodów korków ... Myślę, że to zjawisko większej ilości aut na parkingu rano nie do końca świadczyć musi o kosztach paliwa, Choć nie ukrywam, że byłoby fajnie gdyby ludzie odstawili część krótkich przejazdów *z tego powodu* bo tym co *muszą* jeździć będzie lżej ...

Żeby "ekologii" nas musiał tylko rachunek ekonomiczny uczyć :)

tamtego czasu nie dzieje się praktycznie nic, ja przesiadłem się
na mniejszych odcinkach na rower, doszły 3 skutery i jest o
niebo mniej wolnych miejsc do parkowania... takie Ĺźycie.

JeĹşdzisz na 3 skuterach ? Twardziel.

P.S. Jeżdżąc skuterem - też nie widzę problemów z parkowaniem - parkuję zawsze pod drzwiami dobytku do którego chcę się dostać :)

Data: 2011-10-26 06:02:44
Autor: Iglo
Już jest!

> tamtego czasu nie dzieje siÄ&#65533; praktycznie nic, ja przesiadĹ&#65533;em siÄ&#65533;
> na mniejszych odcinkach na rower, doszĹ&#65533;y 3 skutery i jest o
> niebo mniej wolnych miejsc do parkowania... takie Ĺźycie.

Ja często nie jeżdżę na krótkich dystansach właśnie ze względu na fakt ,że jak
wrócę nie będę miał gdzie rozsądnie zaparkować. Dodatkowy zysk to oszczędność
paliwa i zdrowie bo się przejdę trochę. Choć gdybym miał zagwarantowane
miejsce to lenistwo byłoby górą :-).

Data: 2011-10-26 08:37:40
Autor: Arek
Już jest!
W dniu 2011-10-26 08:02, Iglo pisze:

[...]

Zaraz, zaraz. Tam gdzie mogłeś dotrzeć z buta, jechałeś samochodem? O kurde, powiedzenie, że od dobrobytu w dupach się poprzewracało, nie oddaje faktycznego stanu:)

A.

Data: 2011-10-26 09:35:03
Autor: Tadeusz
Już jest!

Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

Tam gdzie mogłeś dotrzeć z buta, jechałeś samochodem? O kurde, powiedzenie, że od dobrobytu w dupach się poprzewracało, nie oddaje faktycznego stanu:)

Nie licząc przeprawy przez ocean to z buta daleko możesz dotrzeć :)
Czyli cała Europa, Azja i Afryka dostępna jest dla piechurów :)
więc pochwal się gdzie byłeś najdalej z buta skoro tak jesteś
skłonny do krytycznego oceniania innych...

Data: 2011-10-26 10:05:15
Autor: Arek
Już jest!
W dniu 2011-10-26 09:35, Tadeusz pisze:

[...]

Wszystko można sprowadzić do absurdu. Wystarczy odrobina wyobraźni:)

A.

Data: 2011-10-26 10:11:31
Autor: Tadeusz
Już jest!

[...]

nie wycofuj się rakiem tylko uderz się w piersi bo blefowałeś i ktoś cię sprawdził :)

a co do wyobraźni to wyobraź sobie, że na zewnątrz pada
i wieje a musisz skoczyć do sklepu po pieczywo powiedzmy
500 m - da się na piechotę ale w takiej sytuacji ja zawsze jadę,
zdrowie jest ważniejsze...

Data: 2011-10-26 10:25:19
Autor: Arek
Już jest!
W dniu 2011-10-26 10:11, Tadeusz pisze:

[...]

To niech ten sprawdzający przeczyta post, który tak właśnie skomentowałem a który wyciął:) Wówczas sprawdzenie będzie pełniejsze.

"Ja często nie jeżdżę na krótkich dystansach ... Dodatkowy zysk to oszczędność paliwa i zdrowie bo się przejdę trochę. ... choć gdybym miał zagwarantowane miejsce to lenistwo byłoby górą :-)"

I co?:)

a co do wyobraźni to wyobraź sobie, że na zewnątrz pada
i wieje a musisz skoczyć do sklepu po pieczywo powiedzmy
500 m - da się na piechotę ale w takiej sytuacji ja zawsze jadę,
zdrowie jest ważniejsze...

500m? To przecież 2min marszu. Zdecydowanie w dupach się poprzewracało.

Tak nawiasem, to właśnie zdrowie najbardziej na tym cierpi. Deszcz, śnieg wiatr, tylko człowieka wzmacniają. Najczęściej chorują Ci, co głównie siedzą w przegrzanych pomieszczeniach.

A.

Data: 2011-10-26 11:12:32
Autor: P.B.
Już jest!
Dnia Wed, 26 Oct 2011 10:25:19 +0200, Arek napisał(a):

500m? To przecież 2min marszu. Zdecydowanie w dupach się poprzewracało.

Kolegą Krzyżaka jesteś? 500 metrów w dwie minuty to dosyć szybki marsz jest
:-) Bo koło minuty to potrzeba lekkoatlecie na zawodach na przebiegnięcie
tego dystansu - w biegu na 800m 1:14,01 to rekord świata!

Tak nawiasem, to właśnie zdrowie najbardziej na tym cierpi. Deszcz, śnieg wiatr, tylko człowieka wzmacniają. Najczęściej chorują Ci, co głównie siedzą w przegrzanych pomieszczeniach.

A tu akurat zgoda.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-10-26 13:46:43
Autor: Arek
Już jest!
W dniu 2011-10-26 11:12, P.B. pisze:
[...]

No dobra zakładając 5km/h wychodzi 6min:) Nie wiem czy samochodem będzie odczuwalnie szybciej o ile w ogóle będzie.

Data: 2011-10-29 14:01:58
Autor: Przemysław Czaja
Już jest!

Użytkownik "Arek"

500m? To przecież 2min marszu. Zdecydowanie w dupach się poprzewracało.

czyli kilometr 4 minuty, cztery kilometry 16 minut. Wydawało mi się, że Ty o chodzeniu piszesz, ale jak widzę jednak masz na myśli samochód i to dość szybki :)

Data: 2011-10-29 15:27:01
Autor: Bydlę
JuĹź jest!
On 2011-10-29 12:01:58 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Arek"

500m? To przecież 2min marszu. Zdecydowanie w dupach się poprzewracało.

czyli kilometr 4 minuty, cztery kilometry 16 minut.

Czyli kilometr w 4 minuty, półtora kilometra w 6 minut, 15 kilometrów w godzinę.

Wydawało mi się, że Ty o chodzeniu piszesz, ale jak widzę jednak masz na myśli samochód i to dość szybki :)

Taki: <http://cokupic.pl/i/c_big1420015.jpg>?

--
Bydlę

Data: 2011-10-26 15:57:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
JuĹź jest!
W dniu 2011-10-26 08:37, Arek pisze:
W dniu 2011-10-26 08:02, Iglo pisze:

tamtego czasu nie dzieje siÄ&#65533; praktycznie nic, ja
przesiadĹ&#65533;em siÄ&#65533;
na mniejszych odcinkach na rower, doszÄš&#65533;y 3 skutery i jest o
niebo mniej wolnych miejsc do parkowania... takie Ěźycie.

Ja często nie jeżdżę na krótkich dystansach właśnie ze względu na fakt
,Ĺźe jak
[...]

Zasadniczo - wszędzie w mieście można dotrzeć z buta. To tylko kwestia ilości kroków. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-26 10:57:29
Autor: Mateusz
Już jest!
[...]

wszystko pięknie ładnie tylko wiesz jak jest na początku - trzeba się jednak zmusić ;) ale da się...

Data: 2011-10-26 07:51:14
Autor: amos
Już jest!
On 25 Paź, 23:50, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
P.S. Jeżdżąc skuterem - też nie widzę problemów z parkowaniem -
parkuję zawsze pod drzwiami dobytku do którego chcę się dostać :)

Skutersyn jeden.... :)

Gorzej, jak pod dobytkiem juz 5 innych skutow stoi i 3 charleje.

A prawko juz zrobiles jak sie odgrazales? Czy gdzies relacje
przegapilem?

--
zdrowka
amos

Data: 2011-10-26 16:54:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
JuĹź jest!
W dniu 2011-10-26 16:51, amos pisze:

A prawko juz zrobiles jak sie odgrazales? Czy gdzies relacje
przegapilem?

Olałem na razie :) W sensie teoria zaliczona,  2 oblewki na placu w Przemyślu. ZłoĹźyłem wniosek o przeniesienie kwitĂłw do Wrocławskiego Worda i na wiosnę temat zamierzam zamknąć :)

Zresztą już nie za wiele okazji do śmigania większym skutrem. Więc Do wiosny 50 ccm, a potem podejście nr3 do praktycznego egzaminu.

Data: 2011-10-26 10:55:09
Autor: Mateusz
JuĹź jest!
JeĹşdzisz na 3 skuterach ? Twardziel.

Przyznaję - źle się wyraziłem ;) przed blokiem stoją 3 skutery, ja nie jeżdżę w ogóle na tych wynalazkach ;) Ale powiem Ci, że chyba jestem jakiś dziwny, bo mając do wyboru rower a tramwaj czy autobus wybieram zawsze ten rower. Komunikacji miejskiej ogólnie nie znoszę, bo w zimie busy czasami są po prostu niedogrzane (a na rowerze, zawsze mi ciepło i jakoś niespecjalnie się nie spocę) i od ludzi tak jedzie jakbym w jakimś gettcie mieszkał, zresztą, w inne pory roku jest podobnie.

Z drugiej strony dziwi mnie fakt, że od kilku lat na parkingu osiedlowym jednak przybywa tych aut. Zdarza mi się w nocy wracać i widzę, że jeden i drugi trawnik jest zajęty, wszystkie legalne miejsca też i to nie w promieniu kilkunastu metrów od bloku tylko praktycznie całe osiedle jest zawalone. W cholerę jest napięć, bo kiedyś ktoś powiadomił SM i zrobili nalot i pozakładali ludziom blokady, o dziwo nawet tym, którzy tamowali wyjazd w jakiś tam sposób... potem mieszkańcy zrobili nalot na spółdzielnię. Od tamtego czasu ludzie nie doczekali się ani jednego nowego miejsca na parking, za to na pewnych odcinkach przy krawężnikach wydano kasę na jakieś kamienie (chyba dolomit), żeby ludzie tam po prostu nie mogli stawać. Kiedyś chyba nakręcę filmik w nocy jak to wszystko ciekawie wygląda, bo groteska jest porażająca.

Pozdrawiam,
Mateusz

Data: 2011-10-26 10:43:38
Autor: The_EaGle
Już jest!
W dniu 2011-10-25 22:06, MM pisze:
Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie
paliwa idą do góry, również LPG.

Od zawsze ON był droższy w produkcji od benzyny. Z jednej baryłki ropy naftowej więcej rafinuje się benzyny niż ON wiec dlaczego miało by być inaczej?

Zdaje się że w USA tak jest od dawna.

Do tej pory różnica wynikała tylko z akcyzy.

Im więcej samochodów będzie na ON tym benzyna będzie tańsza.

Zresztą i co z tego skoro samochód klasy średniej spala z silnikiem diesla o 1/3 mniej paliwa niż ten sam benzynowy. Tak więc do czasu aż różnic po między 6l a 9l nie przebijemy to ON dalej będzie atrakcyjny.

Pozdrawiam
Rafał

Już jest!