Już kiedyś był jeden taki

Data: 2010-06-26 14:30:40
Autor: Hans Kloss
Już kiedyś był jeden taki
co "prosił" o 100 dni, sto spokojnych dni....jak to się skończyło
wiedzieć powinni wszyscy, a niektórzy nawet pamiętać. Czy Polacy są w
stanie  4 lipca  pokazać gest Kozakiewicza ciemniakom z "partii
miłosci"? Osobiście jestem pesymistą... może za rok. A może nigdy..
J-23

Data: 2010-06-26 23:55:13
Autor: awe
Już kiedyś był jeden taki

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9b758895-67dc-402b-9d3b-e53a06a84c1dd16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
wiesz jesli ten narod jest taki glupi zeby glosowac na komorowskiego to ja mam ten narod w dupie. zupelnie klade na to laske. niech ich jeszcze bardziej zuboza...
awe

Data: 2010-06-27 00:12:21
Autor: boukun
Już kiedyś był jeden taki

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i05srf$2h8$1news.onet.pl...

[...]

Wy jesteście głupi, głosując na jednego i na drugiego... i zubożali od urodzenia...

boukun

Data: 2010-06-27 00:20:48
Autor: awe
Już kiedyś był jeden taki

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i05u54$ooq$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
badz realista. demonstracja niezalznosci twojego typu jest nieskuteczna. nie wybieram mniejszego zla tylko wybieram lepsza alternatywe i dlatego moj glos dostanie JK. Jestem pewien ze go nie zmarnuje.
awe

Data: 2010-06-27 00:46:18
Autor: marek czaplicki
Już kiedyś był jeden taki
awe pisze:
wiesz jesli ten narod jest taki glupi zeby glosowac na komorowskiego to ja mam ten narod w dupie. zupelnie klade na to laske. niech ich jeszcze bardziej zuboza...
awe
dla Ciebie byłoby najlepiej gdyby w wyborach startował tylko jeden, i to Twój kandydat? czy wtedy Naród nie przebywałby w Tobie? czy szanowałbyś tego kandydata nie mając innego wyboru?

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67,
71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139,

Data: 2010-06-27 07:57:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Już kiedyś był jeden taki

[...]

weż się pochlastaj