Już mam Apple Watch, a Wy?

Data: 2014-09-11 19:51:49
Autor: Pszemol
Już mam Apple Watch, a Wy?
Data: 2014-09-12 12:04:53
Autor: MichaelData®
JuĹĽ mam Apple Watch, a Wy?
Pszemol wydumał(a) w news:lutg3l$17u$1dont-email.me :
http://www.instructables.com/id/apple-watch/
:-)

Hmm, trzy lata temu zanabyłem sobie W818 ( http://detektywistyczny.sklep.pl/opis/4225548/nowoczesny-zegarek-z-telefonem-timson-w818.html ) .. Całkiem fajny gadget. Do dzisiaj jest dostępny za smieszną kasę. Po tych latach moge powiedzieć że dysponuję sporym doświadczeniem w tej kwestii a współpraca tego telefonu z słuchawką BT (A2DP)daje całkiem fajny komfort działania telefonu. Z lekkim zatem uśmiechem spogladam na tych, co dopiero odkrywają takie uroki zycia ale za zupełnie inna kasę i troche śmiech mnie ogarnia :)

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-09-12 13:55:16
Autor: Pszemol
JuĹĽ mam Apple Watch, a Wy?
MichaelData® <spam@ognik.com> wrote:
[...]

Rozumiem... I napewno jestes zadowolony skoro taki *drugi* telefon na rece
jest Ci potrzebny... Ale cały dowcip tu polega na tym, że ten przedmiot od Apple w założeniu nie
miał *zastąpić* smartfonu tylko go *wzbogacić*.

Z całą pewnością nie potrzebuję drugiego (bardzo uposlodzonego) telefonu na
ręce do ktorego musze miec osobnego SIMa, inny numer, zdublowana liste
kontaktow, moze osobny kontrakt/abonament itp, itd... Po co? I tak bez smartfona w kieszeni nigdzie sie nie ruszam.

Apple Watch nie ma zastapic smartfona jakas pół-funkcjonalną namiastką
telefonu czy w sumie zabawkÄ…, bo inaczej W818 nazwac nie mozna, tylko
wzbogacic bardzo dobry i wydajny smartfon o dodatkową funkcjonalność,
ktorej sam smartfone w kieszeni nie dawał.

Data: 2014-09-16 11:38:19
Autor: MichaelData®
JuĹĽ mam Apple Watch, a Wy?
Pszemol wydumał(a) w news:luuu03$fhe$2dont-email.me :
[...]

Raczej *jedyny* bo trudno nosić w kąpielówkach smartfona, tym bardziej że nie jest wodoodporny :)

Ale cały dowcip tu polega na tym, że ten przedmiot od Apple w założeniu
nie miał *zastąpić* smartfonu tylko go *wzbogacić*.

No to brakuje mu jeszcze solara na plecy lub minielektrowni zeby to doładowywać bo o wkładaniu/zastąpianiu baterii (naładowanej) mozna zapomnieć :)

Z całą pewnością nie potrzebuję drugiego (bardzo uposlodzonego) telefonu
na ręce do ktorego musze miec osobnego SIMa, inny numer, zdublowana liste
kontaktow, moze osobny kontrakt/abonament itp, itd...

Źle piszesz. Telefon to telefon a minikomputer to zupełnie inna sprawa. Całość rozbija się własnie o nie noszenie NICZEGO poza nadgarskiem i korzystanie z uroków pustych kieszeni czy jakiejs torby.

Po co? I tak bez smartfona w kieszeni nigdzie sie nie ruszam.

Ja czasem mam taką potrzebę i co najwazniejsze, nie potrafię "zostawić" gdzieś smartfona bo sam mi z ręki/nadgarstka sie gdzieś nie zostawi :) Czy to wyjście z samochodu, basenu, roweru, itp. Nie upadnie na szybkę lub do ubikacji :)

[...]

No własnie. Krok dalej to mozliwość ROZDZIELENIA smartfona od TELEFONU w dowolnej konfiguracji a nie sprzęganie nastepnych gadgetów gdzie smartfon jest jednostką centralną odpowiedzialna za łaczność, bo głównie o to się rozchodzi.

Gdyby zamienić te funkcje, tzn uczynić *ZEGAREK* jednostką odpowiedzialną za łączność a smartfon jako dodatek/równiez mozliwość łacznosci, to wtedy roumiem takie UDOGODNIENIE. Biorę albo samego smartfona albo *zegarek* i zawsze mam łączność, oczywiscie karta sim musi być przełożona ale podejrzewam że w moim przypadku tkwiła by zawsze w *zegarku*.

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-09-12 12:25:25
Autor: atm
Już mam Apple Watch, a Wy?
taki wg mnie bylby ladniejszy, z pewnoscia bardziej stylowy:
http://antyweb.pl/a-gdyby-watch-byl-okragly/

Data: 2014-09-12 13:55:19
Autor: Pszemol
JuĹĽ mam Apple Watch, a Wy?
atm <_@vp.pl> wrote:
taki wg mnie bylby ladniejszy, z pewnoscia bardziej stylowy:
http://antyweb.pl/a-gdyby-watch-byl-okragly/

Widziałem to wczoraj i nie podoba mi się.
Wygląda zbyt tradycyjnie, jak zegarki nakręcane - u nich okrągłość była
cechÄ… wrodzonÄ….
Zegarki elektroniczne nigdy nie potrzebowały być okrągłe i mogły lepiej
wykorzystać przestrzeń dostępną na nadgarstku w kształcie prostokąta.

Data: 2014-09-12 13:59:32
Autor: AL
Już mam Apple Watch, a Wy?
Data: 2014-09-12 14:09:49
Autor: AL
Już mam Apple Watch, a Wy?
On 2014-09-12 02:51, Pszemol wrote:
http://www.instructables.com/id/apple-watch/

:-)

a ile bateria Ci trzyma - az zwiednie?
;)

Polecam przyjrzenie sie temu: Oru Watch
Bateria: 30 dni na eInk i 5 dni na full kolor:

+ dod. bateria w pasku do podladowania np. smartfona

https://www.youtube.com/watch?v=fsb64KQ7eTs

Data: 2014-09-12 14:39:23
Autor: maderos
Już mam Apple Watch, a Wy?
W dniu 2014-09-12 14:09, AL pisze:
On 2014-09-12 02:51, Pszemol wrote:
[...]

Szkoda, że dopiero w fazie testowej. Ale póki co na filmie robi wrażenie. No i obsłuży ajfona :D

Data: 2014-09-12 14:07:30
Autor: Waldek Godel
Już mam Apple Watch, a Wy?
Dnia Fri, 12 Sep 2014 14:39:23 +0200, maderos napisał(a):

+ dod. bateria w pasku do podladowania np. smartfona

https://www.youtube.com/watch?v=fsb64KQ7eTs

Szkoda, że dopiero w fazie testowej. Ale póki co na filmie robi wrażenie. No i obsłuży ajfona :D

wygl±da na ¶ciemę, nie ma odpowiednio pojemnych baterii w takim rozmiarze o
takich parametrach. Lepiej wybrać Pebble, istnieje, jest sprawdzony, ładuje
się raz na tydzień, ma tysi±ce istniej±cych aplikacji itp. I bardzo
rozs±dn± cenę

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶ć jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w zwi±zku z

Data: 2014-09-12 15:11:39
Autor: atm
Już mam Apple Watch, a Wy?
On 2014-09-12 15:07, Waldek Godel wrote:
[...]

Tylko ten wyglad....Pebble steel jest sliczny jak zegarek Unitry ;]
https://getpebble.com/steel
http://imagizer.imageshack.us/a/img825/186/dsc02993oe.jpg
Brak tez pulsometru, co mocno go ogranicza w zakresie sportu.

Data: 2014-09-13 09:20:17
Autor: Jingiel
Już mam Apple Watch, a Wy?
W dniu 2014-09-12 02:51, Pszemol pisze:
http://www.instructables.com/id/apple-watch/

:-)

No to się dowarto¶ciowałe¶ na grupie, heheheh

Data: 2014-09-13 11:39:41
Autor: Pszemol
Już mam Apple Watch, a Wy?
"Jingiel" <xxxx@xx.xx> wrote in message news:5413f038$0$26849$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-12 02:51, Pszemol pisze:
http://www.instructables.com/id/apple-watch/

:-)

No to się dowarto¶ciowałe¶ na grupie, heheheh

Widzę że kolega Jingiel na żartach się zna wy¶mienicie.

Data: 2014-09-13 21:17:30
Autor: GAD Zombie
Już mam Apple Watch, a Wy?
W dniu 2014-09-12 02:51, Pszemol pisze:
http://www.instructables.com/id/apple-watch/

:-)

Może udałoby się zrobić taki z gruszki.
Albo z arbuza ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-09-13 14:25:17
Autor: Pszemol
Już mam Apple Watch, a Wy?
"GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message news:lv258l$kjl$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
W dniu 2014-09-12 02:51, Pszemol pisze:
http://www.instructables.com/id/apple-watch/

:-)

Może udałoby się zrobić taki z gruszki.
Albo z arbuza ;)

Ale to już byłaby niezła konkurencja :-)

Data: 2014-09-14 07:27:12
Autor: User &
JuĹĽ mam Apple Watch, a Wy?
On 2014-09-12, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
http://www.instructables.com/id/apple-watch/

A ja mam Samsung Gear2 (a w krotce chyba zmienie na:
Samsung Gear S: http://www.gizmag.com/samsung-gear-s-review-hands-on/33647/
Szczerze niczym mnie ten Apple Watch nie porwal. Jest brzydki!

Data: 2014-09-14 09:58:20
Autor: Pszemol
Już mam Apple Watch, a Wy?
"User &" <spaceman@mydevil.mydevil.net> wrote in message news:slrnm1agqi.13g3.spacemanmydevil.mydevil.net...
On 2014-09-12, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Fajnie że klikn±łe¶ na linka :-)

Data: 2014-09-15 06:29:22
Autor: User &
JuĹĽ mam Apple Watch, a Wy?
On 2014-09-12, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Fajnie ĹĽe kliknÄ…Ĺ‚eĹ› na linka :-)

Kliknalem, ale postanowile nie offtopowac.

Data: 2014-09-16 13:24:50
Autor: atm
Już mam Apple Watch, a Wy?

Już mam Apple Watch, a Wy?