Już nawet nie mogę ponarzekać na Axel Springer...

Data: 2009-10-21 08:54:02
Autor: Tzva Adonai
Już nawet nie mogę ponarzekać na Axel Springer...
.... bo większościowym udziałowcem "Dziennika" stał się Infor Biznes...
A napuszczanie Polaków na Niemców to jak widać ulubiona rozrywka
tamtejszych dziennikarzy...

Niektóre tytuły:

"Sąd oddał Niemcom polskie gospodarstwo"
"Niemka zabierze Polakom dom"

Niemcy z pierwszego tytuły to rodzina Łukaszewskich (Lukashevskich), a
Niemka z drugiego tytułu to Agnieszka Trawna (Agnes Trawny)...

Czy ci ludzie naprawdę  nie znają takiego określenia jak "obywatel
Niemiec pochodzenia polskiego"?... Czy robią to specjalnie, by wywołać
w Polsce antyniemieckie nastroje?.. A może antyniemieckość tak dobrze
się w Polsce sprzedaje?...

***

Sąd oddał Niemcom polskie gospodarstwo!

Rodzina Lukaschewskich jest właścicielem gospodarstwa w Kanigowie,
które zostawiła w Polsce, wyjeżdżając na stałe do Niemiec 26 lat temu.
Sąd w Olsztynie uznał, że polska rodzina, które tam zamieszkała po
nich, wcale nie nabyła praw do posiadłości przez zasiedzenie.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article462419/Sad_oddal_Niemcom_polskie_gospodarstwo.html

Już nawet nie mogę ponarzekać na Axel Springer...