Juz nawet w PO nie wierza...

Data: 2010-06-08 01:38:19
Autor: Pikolo
Juz nawet w PO nie wierza...

-- -
Politycy PO twierdzą, że Platforma nigdy oficjalnie nie współpracowała ze Sławomirem Wróblem.

Platforma więc kłamie. Proszę zapytać o to Krzysztofa Liska (europoseł PO – red.), z którym bezpośrednio współpracowałem przy wizycie Donalda Tuska w Londynie. W każdej chwili mogę odświeżyć mu pamięć. Dowodów potwierdzających, że mówię prawdę, mam wiele.

"Były bojówkarz PO ma dość"
http://www.rp.pl/artykul/490893_Byly_bojowkarz_PO_ma_dosc.html

Data: 2010-06-08 00:01:29
Autor: Eulalia Browarek
Juz nawet w PO nie wierza...

Użytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hujvtc$khp$1inews.gazeta.pl...

-- -
[...]

Ach to ten gostek ;) Znany w Krakowie szopkarz z NZSu ;) Bieganie z tubą, albo urzadzanie demonstracji z nadmuchiwaną lalą z sexshopu na Rynku to jego specjalność. Czyli facet wogole nie wydoroślał ;)

Zennon

Data: 2010-06-08 10:11:17
Autor: Pikolo
Juz nawet w PO nie wierza...

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:huk18p$5cq$1tioat.net...

[...]

No tak, taka sama specjalnosc jak calego PO z Palikotem na czele :)