Juz nie mam wizji

Data: 2009-05-29 22:45:41
Autor: Zbyszek
Juz nie mam wizji
dla przypomnienia jakis czas temu grubianin wysmial mnie ze jak zachod  spadnie to my jeszcze bardziej pojdziemy na dno.
Miałem inne zdanie i dalej je podtrzymuje - możemy gonić Zachod. Nie  dzieki zasobom, ale pracy i inteligencji.
Uwazam, że nasze najwieksze zasoby to wlasnie wyksztalceni, zdolni i  niezepsuci (względnie) ludzie. Nie mamy kopaln złota ani ropy, zabytki  zdziesiatkowane, zostaja jeszcze walory przyrodnicze i piekne Polki :-).
A propos złota - wyczytałem pare dni temu że Rosja znacznie zwiększyła  produkcje. Dzieki temu przetrwają spadek cen  ropy.
Złego licho nie bierze.

--
Pozdrawiam,
Z.