Już nie ustepuję szybszym (Odgr zewany i wieczny temat)

Data: 2009-08-22 15:24:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Już nie ustepuję szybszym (Odgr zewany i wieczny temat)
stanisław_nick pisze:

Pisałem tu o wyjatkach - ludziach, którzy dojezdzaja pod sam zderzak
(i nie wiem czego sie spodziewaja - ze wjade pod naczepę, czy co?).
Wiekszosc dojezdza, poczeka i przyspieszy. Chyba 130-140 na godzine
nie jest az tak upokarzajacą predkoscią?

aLE NIE PIEń SIę ZA MOCNO JAK CIE W TZW MIEDZYCZASIE 20 AUT WYPRZEDZI Z PRAWEJ, A PO WYPRZEDZENIU zafunduje ci hamowanie do 50 ;)

Data: 2009-08-22 17:34:04
Autor: Mirosław Habarta
Rafał "SP" Gil pisze:
stanisław_nick pisze:

[...]

Ale czytałeś, że prawy pas jest w tym czasie zajęty ?

A PO WYPRZEDZENIU zafunduje ci hamowanie do 50 ;)

Powinen go rozjechać na miazgę - skoro sam się prosi.
Po czymś takim drogi będą bezpieczniejsze.

Data: 2009-08-22 18:40:20
Autor: J.F.
On Sat, 22 Aug 2009 17:34:04 +0200,  Mirosław Habarta wrote:
Rafał "SP" Gil pisze:
aLE NIE PIEń SIę ZA MOCNO JAK CIE W TZW MIEDZYCZASIE 20 AUT WYPRZEDZI Z PRAWEJ,
Ale czytałeś, że prawy pas jest w tym czasie zajęty ?

Jest wolny, bo kolega sam przyznaje ze moglby zjechac, ale woli nie
:-)

A PO WYPRZEDZENIU zafunduje ci hamowanie do 50 ;)

Powinen go rozjechać na miazgę - skoro sam się prosi.
Po czymś takim drogi będą bezpieczniejsze.

Lepiej nie - wysiadzie z beemki czterech i powiedza ze zeby stracil na
kierownicy :-)

J.

Data: 2009-08-22 19:14:14
Autor: Mirosław Habarta
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Przeczytałem ten post jeszcze raz i nic takiego nie znalazłem.
Tzn, mógłby zjechać, ale znacznie hamując. A to oznacza, że ten pas
taki wolny  nie jest.

[...]

Najpierw musi straż pożarna przyjechać, żeby ich wyjąć. ;)

Data: 2009-08-22 19:23:08
Autor: 'Tom N'

Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

<q>
w przypadku zjechania na prawy pas i przepuszczenia bardzo szybko
jadacego kierowcy nie ma szans na ponowne wpuszczenie na lewy pas
przez nastepnych jadacych bardzo szybko.
Kilka razy taki zjazd na
prawo miedzy ciezarówki (luka 200-500m) powodował, ze musiałem hamowac
ze 130-140 do 90.
</q>

Pół kilometra luki przy różnicy 40km/h to prawie 1 minuta -- w tym czasie
pewnie więcej niż 5 go z prawej objechało, /pomimo braku miejsca/...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-23 10:51:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 22 Aug 2009 19:23:08 +0200, 'Tom N' napisał(a):

Pół kilometra luki przy różnicy 40km/h to prawie 1 minuta -- w tym czasie
pewnie więcej niż 5 go z prawej objechało, /pomimo braku miejsca/...

Ależ oczywiście. Teraz sobie przelicz:
1. zjazd na prawy pas - czyli mniej więcej tyle co wyprzedzenie przez jeden
pojazd.
2. przepuszcza 2-3 pojazdy za nim
3. powinien już wrócić na lewy pas, żeby utrzymać swoją prędkość i wrócić
na pas gdzie był i GRZECZNOŚCIOWO zjechał. W cywilizowanych krajach bez
problemu (robiłem to wielokrotnie), więc każde auto w zasadzie jedzie bez
problemu z dużą prędkością. W bolandzie masz za sobą ogon onanistów z
malymi fiutkami w odległości metra za sobą, więc się nie wciśniesz, musisz
zwolnić do prędkości tirów. Mając więc słabsze auto, potrzebujesz
automatycznie większego odstępu na lewym pasie, żeby tam wrócić. Skoro przy
dużej prędkości się nie dało, bedzie to wielokrotnie trudniejsze przy
mniejszej. I w ten sposób będziesz ukarany za uprzejmość.
Mając 250 KM w onanizowozie poradzisz sobie łatwiej, co wykazuje
przydatność onanizowozów w krajach trzeciego świata (bo jak wykazałem
powyżej, w cywilizowanych krajach każde auto może jechać w równym tempie z
innymi)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-23 12:17:33
Autor: 'Tom N'
Waldek Godel w <news:h0kry3tiguwq.dlglepper.institute.com>:

[...]

Co?

1. zjazd na prawy pas - czyli mniej więcej tyle co wyprzedzenie przez jeden
pojazd.
2. przepuszcza 2-3 pojazdy za nim

Czyli lepiej, że nie zjeżdża, bo z prawej go więcej niż 5 objedzie

[...]
malymi fiutkami w odległości metra za sobą, więc się nie wciśniesz, zwolnić do prędkości tirów. Mając więc słabsze auto, potrzebujesz
automatycznie większego odstępu na lewym pasie, żeby tam wrócić.

Dokładnie to samo, tyle, że na lewym pasie jedzie ciąg żółwików ze słabymi
autami, jeden za drugim w odległości 1 metra, których kierujący nie bardzo
potrafią korzystać ze skrzyni biegów.  I tak sobie wyprzedzają ciężarówki z
szaloną różnicą 10km/h

Skoro przy
dużej prędkości się nie dało, bedzie to wielokrotnie trudniejsze przy
mniejszej. I w ten sposób będziesz ukarany za uprzejmość.
Mając 250 KM w onanizowozie poradzisz sobie łatwiej,

Dziwne, że ostatnio radziłem sobie Matizem (tak, objeżdżałem z prawej
mistrzów lewego pasa, redukując do 3 biegu)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-23 11:19:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Aug 2009 12:17:33 +0200, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Redukujesz przy 130? masz Ferrarri czy Lambo?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-23 13:20:18
Autor: 'Tom N'
Waldek Godel w <news:pe08amhkonnf$.dlglepper.institute.com>:

[...]

                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
szaloną różnicą 10km/h
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Redukujesz przy 130? masz Ferrarri czy Lambo?

Przecież napisałem, że Matizem, prędkość przy której redukowałem możesz
chyba sobie policzyć mając podpowiedź w postaci tego podkreślonego.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-23 12:24:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Aug 2009 13:20:18 +0200, 'Tom N' napisał(a):

Przecież napisałem, że Matizem, prędkość przy której redukowałem możesz
chyba sobie policzyć mając podpowiedź w postaci tego podkreślonego.

Ale to nie jest tematem tego wątku, więc po co się wcinasz? Chcesz się
wykazać, że twój matiz osiąga pierwsza prędkość kosmiczną 99 km/h???
Jest Ci to potrzebne do dobrego samopoczucia? Bądź łaskawy przeczytać dokładnie i ze zrozumieniem pierwszy post w watku.
Nie poddawaj sie, dasz radę. Później sugeruję zapoznać sie z PoRD. Również
ze zrozumieniem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-23 13:43:19
Autor: 'Tom N'
Waldek Godel w <news:11h538stzuu6s$.dlglepper.institute.com>:

[...]

A co jest tematem? Czyżby nie taki:

Subject: Już nie ustepuję szybszym...
?

Bądź łaskawy przeczytać dokładnie i ze zrozumieniem pierwszy post w watku.
Nie poddawaj sie, dasz radę. Później sugeruję zapoznać sie z PoRD. Również
ze zrozumieniem.

W PoRD jes jakiś nakaz pisania na pl.misc.samochody dokładnie w tonie
wiadomości inicjującej wątek?

To, że nie potrafisz Waldusiu merytorycznie się odnieść do tego co wykracza
poza twoje zdolności pojmowania i usiłujesz skierować dyskusję ad personam,
to nie znaczy, że ja się dam w to wciągnąć.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-23 12:50:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Aug 2009 13:43:19 +0200, 'Tom N' napisał(a):

A co jest tematem? Czyżby nie taki:

?

Ile masz lat? Z ciekawości pytam, bo jestem ciekawy czy winą za twój ( i
innych) analfabetyzm funkcjonalny obarczyć Giertycha czy kogo innego. W każdym razie jakoś 50-60% pieniaczy na tym wątek przerasta przeczytanie
ze zrozumieniem zdania "Od ostatniego wyjazdu w trasę kolumny tirów
wyprzedzam z predkoscią ok 130 -140" oraz odniesienie tego do PoRD.
Bardzo smutne..  Film "Idiocracy" staje się coraz bardziej rzeczywisty.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-24 00:03:08
Autor: Mariusz Chwalba
Dnia 23-08-2009 o 12:19:15 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

Nie no, bez przesady. Nawet mój w124 ciągnie do prawie 150 na trójce
i przy wyprzedzaniu redukuje.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Już nie ustepuję szybszym (Odgr zewany i wieczny temat)