Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)

Data: 2009-08-22 11:23:17
Autor: PB
Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)
Sat, 22 Aug 2009 02:06:34 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody,
stanisław_nick napisał(a):

Byc moze przeczyta to ktos z miszczów i sie zastanowi. Jak
zahipnotyzowani gnaja 160-200 km/h i nie są w stanie zdjąc nogi z
gazu.

Naswet nie wiesz jak oni mnie wkurzaja, lece sobie spokojnie
220-260km/h i ciągle musze przez takich pacanow zwalniac. Ceramiczne
hamulce swoje kosztuja, a te buraki nie mają szacunku dla mojej
kasy...

I tak mozna by dalej... CO punkt widzenia to jakas racja, czyjas
racja...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-22 22:24:39
Autor: topek
PB pisze:
  > I tak mozna by dalej... CO punkt widzenia to jakas racja, czyjas
racja...
Ale sa jeszcze normy i reguly gry a nie co miszcz uzna za stosowne.
Bo jak ktos uzna za stosowne leciec 320km/h to reszta ma spierdalac bo miszcz jedzie?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-08-23 00:15:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości news:4a905413news.home.net.pl...
PB pisze:
 > I tak mozna by dalej... CO punkt widzenia to jakas racja, czyjas
racja...
Ale sa jeszcze normy i reguly gry

Nie Ty je ustalasz.
I osły w Sejmie również nie, gdy nie ma na to zgody społeczeństwa.

Data: 2009-08-24 10:00:22
Autor: CeSaR
Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)
Ale sa jeszcze normy i reguly gry

Nie Ty je ustalasz.
I osły w Sejmie również nie, gdy nie ma na to zgody społeczeństwa.

Aż się boję zapytać kto je ustala....

Data: 2009-08-23 17:56:42
Autor: Rafał Grzelak

stanisław_nick napisał(a):
[...]

Smajleja zgubiles.

I tak mozna by dalej... CO punkt widzenia to jakas racja, czyjas
racja...

Byzydura - nikt mnie nie bedzie popedzal, jak na autostradzie wyprzedzam
tiry przy 130. Jak im sie nie podoba, ze jade zgodnie z przepisami, to
niech na policje dzwonia...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)