Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)

Data: 2009-08-23 09:42:42
Autor: Przemek V
Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)

Użytkownik "stanisław_nick" <basalyk2009@wp.pl> napisał w wiadomości news:b6b433e9-eb9b-4a3e-910e-70e5429c264fb14g2000yqd.googlegroups.com...

Oczywiscie 99 proc. podrózy tą trasą to komfort, jedynie lewopasowe
buractwo wzbudza agresję. Gdy widzę w lusterku lewopasowca na pustej
autostradzie, a przede mną kolumna tirów (a nawet jeden) to ja juz
zjezdzam odpowiednio wczesniej. Koleżka dojedzie, zaczeka, a jak sie
spieszy, to i zdąży wyprzedzic prawym.

Ja bym tylko wtedy poprosił o włączenie (nawet na krótko) lewego kierunku. Wtedy wiem, że jedziesz lewym pasem świadomie i nie wpakujesz mi się znienacka w maskę jak będę cię wyprzedzał z prawej. Nie zahamuję do 50 nie wjadę na lewy metr przed tobą tylko jadę dalej. Żyj i daj żyć.

Już nie ustepuję szybszym (Odgrzewany i wieczny temat)