Już nie zatankujesz w niedzielę...

Data: 2020-01-11 15:09:56
Autor: Peter
Już nie zatankujesz w niedzielę...
W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

Co za bieda mentalna

WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Data: 2020-01-11 20:30:48
Autor: kk
On 2020-01-11 15:09, Peter wrote:
W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

Co za bieda mentalna

WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Dobrze ... dla kogo?

Data: 2020-01-12 15:48:56
Autor: adam
Już nie zatankujesz w niedzielę...
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

Data: 2020-01-12 11:12:12
Autor: przemek.jedrzejczak
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Fejk jest POmpowany ;-)

Do tego pomysłu odniósł się poseł KO Dariusz Rosati, który zasugerował, że PiS chce zamknąć stację paliw w niedziele. Szybko odpowiedział mu rzecznik rządu Piotr Muller. "Rząd nie przyjął takich rozwiązań i nie ma takich planów. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd" - napisał.

Data: 2020-01-12 21:59:58
Autor: Budzik
Już nie zatankujesz w niedzielę...
UĹźytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]

Jak polityk czemus zaprzecza to w sumie nie wiem czy to jest bardziej potwierdzenie czy zaprzeczenie tego ze planuje zrobić rzecz którą dementuje. Wierzysz politykom? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2020-01-13 00:05:05
Autor: J.F.
Już nie zatankujesz w niedzielę...

Dzisiaj nie ma, a jutro wprowadzi :-P

J.

Data: 2020-01-13 23:38:35
Autor: tck
W dniu 12.01.2020 o 20:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

pojawi się projekt poselski (nie rządowy o którym mógłby powiedzieć rzecznik) którego konsultować nie trzeba, w dobę można przez sejm przepchnąć, były już takie przypadki...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2020-01-12 20:33:58
Autor: kk
On 2020-01-12 15:48, adam wrote:
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

Bo widzisz ... już tyle fejków ziściło się.

Data: 2020-01-13 14:16:14
Autor: LEPEK
W dniu 12.01.2020 o 15:48, adam pisze:
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

Nie wiem, czy fejk, czy kreatywność autora tekstu w poszukiwaniu kliknięć, czy może poziom dziennikarstwa, ale raczej nikt nie zamknie stacji paliw w święta. To znaczy - nie uniemożliwi zakupu paliw w święta. Chociaż nie jest wcale wykluczone, że zabronią sprzedaży innych artykułów oprócz paliwa. Lata temu w NL chciałem kupić piwo w niedzielę na stacji paliw, a tam stojak zasłonięty siatką i nie sprzedadzą, bo taki przepis.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2020-01-13 22:02:33
Autor: kk
On 2020-01-13 14:16, LEPEK wrote:
[...]

A gdyby tak zamknąć wszystkie stacje z wyjątkiem państwowych...

[...]

Też taka bieda tam?

Data: 2020-01-13 13:26:58
Autor: sczygiel
On 2020-01-13 14:16, LEPEK wrote:

> Chociaż nie jest wcale wykluczone, że zabronią sprzedaży innych > artykułów oprócz paliwa. Lata temu w NL chciałem kupić piwo w niedzielę > na stacji paliw, a tam stojak zasłonięty siatką i nie sprzedadzą, bo > taki przepis.

> [...]

Oj tam bieda. Holendrzy to pijaki, wola caly tydzien pijani byc i zamiast z rodzina spedzac czas to na cpn jezdza coby sie upic.

Dlatego taki im przepis zrobiono zeby to ograniczyc. Bo inaczej z pijakami sie nie da.
Reszcie spoleczenstwa to nic nie przeszkadza bo oni sa europejscy i nie pija w niedziele. Ale takich to tam duzo nie ma. Moze dwu takich widzialem jak tam bylem.

/s

Data: 2020-01-14 14:51:48
Autor: LEPEK
Już nie zatankujesz w niedzielę...
W dniu 13.01.2020 o 22:02, kk pisze:

Też taka bieda tam?

Nie wiem, czy można to nazwać biedą.
Raczej nie chodzi też o religię.
A jak ktoś koniecznie chce kupić, to i tak kupi, bo są legalne sklepy, które mają licencję i sprzedają w święta.
U nas trawa jest w ogóle nielegalna, cały tydzień - i co, jakiś problem z zakupem?

Pozdr,

Data: 2020-01-13 15:31:25
Autor: Janusz
W dniu 2020-01-12 o 15:48, adam pisze:
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.
To nie fejk tylko próbny balon, sonduje opinię.

--
Janusz

Już nie zatankujesz w niedzielę...