Już nie żyjesz Palikocie.

Data: 2009-11-16 16:40:11
Autor: cirrus
Już nie żyjesz Palikocie.
# Janusz Palikot nie rusza się nigdzie bez ochroniarza. Dlaczego? Bo dostaje listy z pogróżkami. W jednym z nich nadawca żąda, aby Palikot przeprosił ojca Rydzyka i Kościół w Polsce. "Gdy tego nie uczynisz, dopadnę Cię. Już nie żyjesz" - czytamy w liście.
"Bodyguard towarzyszy Palikotowi na każdym kroku: w czasie co-dziennej pracy, spotkań z wyborcami a nawet podczas występów w stacjach telewizyjnych" - pisze tygodnik "Wprost".
Janusz Palikot twierdzi, że do wynajęcia ochroniarza zmusiły go pogróżki, jakie otrzymuje od wielbicieli o. Tadeusza Rydzyka. "Radio Maryja jest groźne. Trzeba uważać!" - mówi Palikot.
Na dowód tego współpracownik posła przekazał tygodnikowi "Wprost" jeden z takich listów.
"Daję ci szansę. Przeproś publicznie wielce szanownego ojca Tadeusza Rydzyka za zniewagę oraz Kościół w Polsce za bluźnierstwa, które wypowiedziałeś. Gdy tego nie uczynisz, dopadnę Cię. Już nie żyjesz. Będę bez-względnym, bo jesteś podłym ku..sem. Nie dawaj instrukcji Panu Bogu, kanalio. Upoluję Cię. Mam na Ciebie czas. Będziesz mój" - czytamy w liście. O dziwo, autor podpisał się imieniem i nazwiskiem.
Palikot wielokrotnie niezbyt przychylnie wyrażał się o "Radiu Maryja" i o. Rydzyku. Nazywał go "belzebubem z Torunia", "siewcą zła" i "prostakiem" - przypomina tygodnik "Wprost". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx9pt

--
stevep

Data: 2009-11-16 16:52:43
Autor: Prawusek
Już nie żyjesz Palikocie.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message

Potwarz, to nie Radio, ani radiosłuchacze, możliwe, że sam sobie pisze, a
zagrażają mu sami POPISowcy i ich ssmańscy kumple. Zbyt ich osmiesza.

Data: 2009-11-16 19:00:53
Autor: awe
Już nie żyjesz Palikocie.
Czyli jak to palikot sam do siebie listy pisze
awe

Data: 2009-11-16 19:12:09
Autor: cytryna
Już sie ucieszyłem a to tylko tytuł postu
Czyli jak to palikot sam do siebie listy pisze
awe

Bimbrownik pozadzierał z ludzmi, Donalda wysyłał na partyjna emeryture, snuł wizję zła jakie uczyni kandydat na prezydenta Herr Dunald stając w szranki wyborcze z panem profesorem Kaczyńskim. W łonie własnej partii jest fagasem
ciężko znienawidzonym, wielu towarzyszy od polityki z workiem np. Komiśniak
tylko czeka aby mu przyłożyć. Wtajemniczeni twierdzą, że to nie ochroniarz
łazi z bimbrownikiem a zwykła ciota sowicie opłacana za te usługi. Dobrze,
że Ojciec Tadeusz modli się za dusze tego opętanego nienawiścia belzebuba z Biłgoraja.

Data: 2009-11-16 21:36:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:12:09 +0100, cytryna napisał(a):

[...]

Boi się tych od których "pożycza" forsę. Piotr

Data: 2009-11-17 18:54:25
Autor: awe
Już sie ucieszyłem a to tylko tytuł postu
Calkiem mozliwe ze to jakis szpicel co to ma donosic donkowi co wyprawia Palikot.
awe

Już nie żyjesz Palikocie.