Juz niemal wszyscy DURNIE sa pewni , ze ....

Data: 2010-04-23 00:21:10
Autor: Hans Kloss
Juz niemal wszyscy DURNIE sa pewni , ze ....
...ale durnie mają zwykle w sprawach wątpliwych sądy pewnie, niezależne
od faktów  i nie skażone choćby odrobiną znajomości tematu.
J-23

Data: 2010-04-23 04:45:05
Autor: zbig
On 23 Kwi, 09:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
..ale durnie mają zwykle w sprawach wątpliwych sądy pewnie, niezależne
od faktów  i nie skażone choćby odrobiną znajomości tematu.
J-23

Kapitalny opis piszących tu zwolenników PiS.

Data: 2010-04-23 04:56:05
Autor: Hans Kloss
On 23 Kwi, 13:45, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Kapitalny opis piszących tu zwolenników PiS.

To oni pieprzą jak potłuczeni o urojeniach w rodzaju zmuszaniu pilota
do lądowania?
J-23

Data: 2010-04-23 05:27:14
Autor: zbig
On 23 Kwi, 13:56, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Kapitalny opis piszących tu zwolenników PiS.

To oni pieprzą jak potłuczeni o urojeniach w rodzaju zmuszaniu pilota

W zasadzie wasze posty składają się z samych urojeń i to wypowiadanych
z absolutną pewnością i arogancją dla faktów. Nawet słyszycie i
widzicie na filmie to czego nikt normalny nie widzi i nie słyszy.
Obejrzałem sobie ten film z miejsca katastrofy chyba kilkanascie razy
i nie mam wątpliwości , ze padły słowa "ni chuja siebja" oraz słychac
huk podobny do wystrzałów. Reszta to zwykłe spekulacje. Poza tym 90%
waszych postów to zdziczałe ubliżanie, plugawym językiem wszystkim ,
którzy ośmielają sie jakoś przytomnie reagować na tą wasza paranoję.
Co do tematu wątku powstrzymam się od komentarza aż do czasu
opublikowania nagrań z kabiny pilotów. Osobiście wątpię , aby w takich
warunkach ktoś próbował pilotowi narzucić swoją wolę, pisałem zresztą
tu o tym wcześniej

Data: 2010-04-23 06:17:33
Autor: Hans Kloss
Juz niemal wszyscy DURNIE sa pewni , ze ....
On 23 Kwi, 14:27, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

W zasadzie wasze posty

Jakie"nasze"? Na filmiku rzeczywiście nic nie ma, zresztą sam pomysł
żeby 15 minut po upadku samolotu na miejsce katastrofy dotarło ruskie
sonderkommando i dobijało rannych (jakich rannych? z samolotu zostały
takie strzępy ze nikt nie miał prawa przeżyć)  jest niepoważny.
Niewykluczone zresztą że jest to pomysł celowo suflowany przez "onych"
jako część kampanii ośmieszającej "teorie spiskowe".
J-23

Data: 2010-04-23 06:21:15
Autor: zbig
On 23 Kwi, 15:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 23 Kwi, 14:27, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Niewykluczone zresztą że jest to pomysł celowo suflowany przez "onych"
jako część kampanii ośmieszającej "teorie spiskowe".
J-23

Na chwile trafił ci sie jakiś przebłysk logiki ale na koniec znów
musiałes doszukać sie spisku. Nie mogłeś po prostu napisać, że twoi
koledzy to cymbały.

Data: 2010-04-23 15:44:56
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c8f44cd4-bae9-49e4-9375-7e03389b49ack36g2000yqb.googlegroups.com...

Na chwile trafił ci sie jakiś przebłysk logiki ale na koniec znów
musiałes doszukać sie spisku. Nie mogłeś po prostu napisać, że twoi
koledzy to cymbały.

Nie wrzucaj nas do jednego wora, mam nadzieję że niewielu
jest tutaj takich którzy sądzą że tam z całą pewnością dobijano rannych.
Trudno się jednak dziwić ... ten Rosjanin który nagrał film
pobiegł tam jako zwykły widz ... zobaczył strzelaninę
i dał dyla stamtąd, i ten film przez ten klimat to sugeruje.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 16:27:42
Autor: PaPi
Juz niemal wszyscy DURNIE sa pewni , ze ....
> oraz słychac
huk podobny do wystrzałów.

Nawet alkoholik Panslavista zwrocil uwage na to jak glosno "strzela" rozgrzane drzewo. Poza tym BORowcy mieli pewno amunicje.

[...]

Ja rowniez watpie by do kabiny wszedl Kaczynski i powiedzial - panowie wy tu nie pierdolcie tylko ladujcie.
Ale na pewno piloci czuli presje sytuacji. Lecieli znow z prezydentem, ktorego otoczenie narobilo smrodu gdy kapitan nie chcial wyladowac z powodow bezpieczenstwa w Gruzji.
Dodatkowo na pewno przeszkadzala w trzezwej ocenie sytuacji i podejmowaniu prawidlowych decyzji obecnosc wysoko postawionych wojskowych - piloci przeciez byli zolnierzami.
Gdy do tego dodamy spoznienie prezydenta ... mamy gotowy przepis na tragedie.

Data: 2010-04-23 17:25:27
Autor: cyc

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd1ae60$1news.home.net.pl...

Ja rowniez watpie by do kabiny wszedl Kaczynski i powiedzial - panowie wy tu nie pierdolcie tylko ladujcie.

Moze i prezydent nie wzedl do kabiny pilotow ale pilot wszedl do saloniku prezydenta co zazwyczaj czyni kiedy sytuacjua jest niezwyczajna .

Ale na pewno piloci czuli presje sytuacji. Lecieli znow z prezydentem, ktorego otoczenie narobilo smrodu gdy kapitan nie chcial wyladowac z powodow bezpieczenstwa w Gruzji.

Nie otoczernie , tylko sam prezydent nazywajac pilota wtedy tchorzem !.

[...]

Tak , to wszystko mialo decydujace znaczenie ! Rowniez czas a wlasciwie brak czasu miedzy planowanym ladowaniem a godzina rozpoczecia uroczystosci .
Pewnosci oczywiscie nie mam ale znajac charakter prezydenta z duzym prawdopodobienstwem zakladam , ze ladowanie bylo przez niego wymuszone .
Kolejny raz podkreslam , ze pilotujacy prazydenckie samoloty piloci to wysoko szkoleni fachowcy najwyzszej klasy o specyficznych cechach psychofizycznych ,to ludzie o duzym doswiadczeniu i potrafiacy nawet w stresie chlodno ocenic sytuacje , to ich zawod ! . Widzac trudnosci musial zdawac sobie sprawe z tego , ze ladowaniem moze narazic na niebezpieczenstwo lecacych  z nim ludzi  . Czy w tej sytuacji podjalby samodzielnie takie ryzyko ? . Nie mogl  podjac sam decyzji  .......nie ! nie tak !! bo decyzja ,kazda musiala byc decyzja jego , ale najpewniej byla decyzja wymuszona .

cyc

Data: 2010-04-23 17:20:21
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4a23429a-d156-469e-b756-eb857927328812g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Nie wierzysz nawet w straszną broń EMP?

--
stevep

Data: 2010-04-23 14:15:16
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c5652a9-deb8-4a9d-8673-a25a7eae4916u34g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Urojenia ? Cala Polska o tym huczy , brunatny durniu !!. Wszystkie media mowia .
To najbardziej logiczne wytlumaczenie tragedii , chyba zeby przyjac , ze prezydencki pilot to niespelna rozumu przyglup . Obracanie sie wokol proponowanych przez takich jak Ty polglowkow spiskowych teorii , to najzwyklejsza paranoja lub zla wola obliczona na rozpetanie napiec tak w kraju , jak i w stosunkach miedzynarodowych . Czyli dzialanie na szkode Polski , czyli dzialania zdradzieckie godne sadu polowego !.

cyc

Data: 2010-04-23 15:07:21
Autor: =heÂŽsk=
Juz niemal wszyscy DURNIE sa pewni , ze ....
On Fri, 23 Apr 2010 04:56:05 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

> Kapitalny opis piszących tu zwolenników PiS.

To oni pieprzą jak potłuczeni o urojeniach w rodzaju zmuszaniu pilota

 08:20 - telefon s.p. lecha do prezesa pis: "zaraz ladujemy!"

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 12:52:39
Autor: MarekS

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe68015f-331e-45e5-b212-56311a97d60fr27g2000yqn.googlegroups.com...
...ale durnie mają zwykle w sprawach wątpliwych sądy pewnie, niezależne
od faktów  i nie skażone choćby odrobiną znajomości tematu.
J-23

moze to nie durnie? duren by sie nie odzywal jak kompletnie nic nie kuma, to po prostu jakas szuja

Data: 2010-04-23 13:38:34
Autor: u2
W dniu 2010-04-23 12:52, MarekS pisze:

moze to nie durnie? duren by sie nie odzywal jak kompletnie nic nie kuma, to po prostu jakas szuja

To po prostu zwykły cyc, który jak zwykle cycuje.

Data: 2010-04-23 14:45:51
Autor: ColgatesBilly
"MarekS" <be@op.pl> wrote in message news:hqru5j$kov$1newsread1.aster.pl...

[...]

Tak, to wyjatkowa szuja i kanalia, ale...
obdarzona wielka wrazliwoscia na biede ( nie cierpi jej.,.. zwl. u siebie)
i jak robiul w nomenklaturze, zawsze z nia walczyl z ...kosciolem.

Juz niemal wszyscy DURNIE sa pewni , ze ....