Juz niemal wszyscy sa pewni , ze ....

Data: 2010-04-23 13:16:02
Autor: cyc
Juz niemal wszyscy sa pewni , ze ....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqrhfi$ccp$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqrgjc$g5l$1news.onet.pl...

....ladowanie w Smolensku bylo wynikiem wywieraia na pilota presji !.
Poki co mowi sie o tym w sposob zawoalowany , delikatny ale na tyle wyrazny , ze nie budzi watpliwosci kto za tym stal .
Bardzo ciekawie o dziwo , tym razem na ten temat wypowiada sie Walesa .
Jego slowa a takze wieloletnie doswiadczenie jako prezydent zakreslaja wyrazny scenariusz ostatich minut lotu .
Rowniez Kwasniewski daje do zrozumienia , ze ladowanie w takich warunkach nie moglo byc samodzielna decyzja pilota .

Pewnie nie będzie dla ciebie szokiem (bo już ci o tym pisałem), że to nie jest dla nikogo nowość.
Twoje radosne odkrycie, to oczywistość.
O c z y w i s t o ś ć,  cycu.
Pilot pytał i dostał odpowiedź, pewnie polecenie podjęcia próby lądowania. Co usiłował wykonać.
Już słychać te natarczywe chrząkania za drzwiczkami chlewa, trzoda czeka na sygnał by obsmarować gwnem świeży brąz
na prezydenckim pomniku.
Piotr

Nie jest dla nikogo nowoscia ? .
To poczytaj opinie roznych antenek , nekow , hammerow tudziez calej reszty sPiS-omatolkow , doszukujacych sie w katastrofie wszystkiego tylko nie prawdy o ktorej pisze . Sa w tym " ichnich rewelacjach " i zamach KGB  i tajna bron aletromagetyczna i wspolpraca KGB z CIA dla wspolnego celu pozbycia sie naszegto prezydenta i Bog wie co tam jeszcze wynmyslili .Nwert to , ze byly dwa samoloty i ten prawdziwy z prezydentem jest uprowadzony a drugi , ten rozbity to tylko ta dla zmylki a ciala tam odrzucono po uprzednim zastrzeleniu ofiar .
Nie czytasz tych polgowkow ? .
A Ty mi tu mowisz , ze wszyscy wiedza !. Nawet w mediach mozna znalezc st roznych idiotyzmow .
Tym ostatnim sie nie dziwie bo niektore pracuja usilnie nad takim zamataczeniem sprawy aby nie wystapil problem prawdy , tej tragicznej prawdy ze za katastrofa stoi decyzja prezydenta !.
Zobacz co pisze np. Neko o mnie w tym samym watku w odpowiedzi na moj post .
Gowniarz nawet nie zastanawia sie nad tym co pisze i dlaczego . On ma paranoiczna wizje przebiegu wypadkow i kazden w tym ja , ktory mysli normalnie wykazujac sie logika i daje tego wyraz , bredzi !.
To ja wdlg niego bredze , nie on szukajacy wsrod zamachowcow kosmitow . Dobrze , ze nie napisal , ze to papiez dokonal zamachu co jes rownie prawdopodobne jak to co wpisuja rozni szalency w tym Neko , jakis tam Tomy M , Antenka i kilku co glupszych grupowiczow .
Doszlo do takiego rozkwitu paranoi , ze nawet zydozercy aby udokumentowac swoje idiotyzmu powoluja sie na niszowe ala ND , NIE , czy inne brukowce gazety izraelskie piszace jakoby o mozliwym zamachu . Te ostatnie pisza bo im konflikt z popierajaca Iran Rosja jest na reke . Im w to graj !.
Odnoszac sie do ostatniego akapitu Twojego postu , ze odbrazowianie moze odbyc sie tylko wtedy , kiedy cos jest z brazu  .
Jesli potwierdza sie oceny ( w co watpie bo odpowiednie sluzby zadbaja o to aby sie nie potwierdzilo ) , to ten braz nie tylko bedzie smierdziec ale zupelnie zczeznie !.

cyc

Juz niemal wszyscy sa pewni , ze ....