Już nikt nie walczy za Judeopoloni

Data: 2010-01-17 17:35:04
Autor: Prawusek
Już nikt nie walczy za Judeopoloni
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Ci się pierdoli.

    Jestem Polakiem i polskie są moje sprawy. Nie ma tu żadnej
Judeopolonii - która jest skrótem myslowym, tak jak Polska nie była 17
republiką ZSRR.

Data: 2010-01-17 21:42:42
Autor: boukun

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hivef6$hb1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś bezwiednym niewolnikiem... i często i gęsto popierasz swoich wrogów...

boukun

Data: 2010-01-18 09:16:59
Autor: Prawusek

> [...]
> republiką ZSRR.

Jesteś bezwiednym niewolnikiem... i często i gęsto popierasz swoich

Jesteś naiwniakiem, któremu wydaje się, że wyrzuci mafię z piaskownicy...

Już nikt nie walczy za Judeopoloni