Już nikt nie walczy za Judeopolonię

Data: 2010-01-17 15:59:18
Autor: boukun
Już nikt nie walczy za Judeopolonię
Nie ma w narodzie polskim żadnego ducha patriotyzmu do zniewolonego kraju. Wszyscy Polacy wypieli się na pompatyczne, nic nie znaczące dzisiaj, puste hasełka o patriotyźmie do Polski. Nie ma o co i dla kogo walczyć, jesteśmy okradani, upodleni i upokarzani przez władzę na każdym kroku i ten wynik 3:1 dla Danii jest najlepszym dowodem na moje słowa...

I nie pomogą tu nic z hucpa i na siłę robione programy pod ogłupiałą publiczkę, typu "Kocham cię Polsko!" Takiej Polski, z faryzeuszami u władzy, żaden Polak juz nie kocha i nie będzie się dla nich angażował, wszyscy wegetują po najmniejszej linii oporu...

boukun

Data: 2010-01-17 07:16:29
Autor: Woland
Już nikt nie walczy za Judeopolonię
boukun napisał(a):

wszyscy wegetuja po najmniejszej linii oporu...

Kto wegetuje, ten wegetuje.. Nawet w czasach kryzysu wałkuny na
utrzymaniu żon i bierna, pasożytnicza żulerka to wciąż mniejszość
narodowa...

Data: 2010-01-17 21:41:04
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7632cac0-0d9a-45f3-afe9-867b1fe9d14dj19g2000yqk.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

wszyscy wegetuja po najmniejszej linii oporu...

Kto wegetuje, ten wegetuje.. Nawet w czasach kryzysu wałkuny na
utrzymaniu żon i bierna, pasożytnicza żulerka to wciąż mniejszość
narodowa...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo ta większość łazi po śmietnikach, zbiera złom lub siedzi na zmywaku w Irlandii, bądź tam dogorywa na ławce...

boukun

Data: 2010-01-17 07:35:51
Autor: J-23
Już nikt nie walczy za Judeopolonię
On 17 Sty, 15:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nie ma w narodzie polskim adnego ducha patriotyzmu do zniewolonego kraju.
Wszyscy Polacy wypieli si na pompatyczne, nic nie znacz ce dzisiaj, puste
hase ka o patrioty mie do Polski. Nie ma o co i dla kogo walczy , jeste my
okradani, upodleni i upokarzani przez w adz na ka dym kroku i ten wynik 3:1 dla
Danii jest najlepszym dowodem na moje s owa...

I nie pomog tu nic z hucpa i na si robione programy pod og upia publiczk ,
typu "Kocham ci Polsko!" Takiej Polski, z faryzeuszami u w adzy, aden Polak
juz nie kocha i nie b dzie si dla nich anga owa , wszyscy wegetuj po
najmniejszej linii oporu...

boukun

nie pracujesz nie masz, proste.

J-23 itede...

Data: 2010-01-17 21:41:33
Autor: boukun
Juz nikt nie walczy za Judeopolonie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:4c6479be-4a9c-4469-b581-0d761d012baeg25g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

"Pracujesz", a garb ci sam wyrasta...

boukun

Data: 2010-01-17 23:58:01
Autor: J-23
On 17 Sty, 21:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:4c6479be-4a9c-4469-b581-0d761d012baeg25g2000yqd.googlegroups.com...

> nie pracujesz nie masz, proste.

> J-23 itede...

"Pracujesz", a garb ci sam wyrasta...

boukun

to masz garbata "stara" (zone)
nic dziwnego ze ciagle szukasz nowej "skory"

J-23 itede...

Data: 2010-01-17 17:35:04
Autor: Prawusek
Już nikt nie walczy za Judeopoloni
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Ci się pierdoli.

    Jestem Polakiem i polskie są moje sprawy. Nie ma tu żadnej
Judeopolonii - która jest skrótem myslowym, tak jak Polska nie była 17
republiką ZSRR.

Data: 2010-01-17 21:42:42
Autor: boukun

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hivef6$hb1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś bezwiednym niewolnikiem... i często i gęsto popierasz swoich wrogów...

boukun

Data: 2010-01-18 09:16:59
Autor: Prawusek

> [...]
> republiką ZSRR.

Jesteś bezwiednym niewolnikiem... i często i gęsto popierasz swoich

Jesteś naiwniakiem, któremu wydaje się, że wyrzuci mafię z piaskownicy...

Już nikt nie walczy za Judeopolonię